Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko suuseksin päätteeksi laueta kasvoille?

Vierailija
12.11.2022 |

Tiedän, että tämä kuulostaa sovinistiselta. Mutta jos nainen antaa tähän luvan, tulen vastaan melkein kaikessa muussa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhun tai kasvoille. Miten hän vain haluaa.

Vierailija
2/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhun tai kasvoille. Miten hän vain haluaa.

😍 Kumarran syvään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hitossa. Joskus annoin, mutta en sen jälkeen kun kerran roiskahti silmään. Suosittelen että te miehet jotka haluatte laueta naisenne kasvoille voisitte itse kokeilla tuntuuko kivalle jos osuukin silmään.

Vierailija
4/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en hitossa. Joskus annoin, mutta en sen jälkeen kun kerran roiskahti silmään. Suosittelen että te miehet jotka haluatte laueta naisenne kasvoille voisitte itse kokeilla tuntuuko kivalle jos osuukin silmään.

Olen kokenut sen ja eihän se mukavaa ollut.

Vierailija
5/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edellytä, että nainen ottaa spermaa silmiinsä. Ne voi tietenkin sulkea kun alkaa ruiskuta. Ap

Vierailija
6/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ja jopa pidän siitä

Vierailija
7/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Muuten on seksin suhteen oikeastaan kaikki ok. Koen olevani muilta osin hyvin avarakatseinen,ja kiihotun kaikenlaisesta alistumisesta,mutta kasvoilleni ei laueta,syytä en osaa sen kummemmin selittää.

Vierailija
8/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean aina mieheni suuhun. Kuten  äsken.

Vierailija
9/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. En pidä sitä esteettisesti kauniina, koska olen miehinen hetero mies, ja en halua transnaisen laukeavan kasvoilleni, vaan se on minä joka laukean naisen naamalle. Voi nainen tulla joskus suuhuni tai peppuun, mutta ei milloinkaan naamalleni. Tässä on selvä mies/nainen asetelma, josta en tingi.

Vierailija
10/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sanoa, miksi pidät siitä? Tiedän, että näin ruikkivana osapuolena on jotenkin kinkyä pitää siitä, koska se katsotaan helposti naista alentavaksi. Itse koen sen kuitenkin naiselta rakkaudenosoitukseksi ja siksi arvostan sen hyväksymistä suuresti.

Vierailija
11/24 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna. Muuten on seksin suhteen oikeastaan kaikki ok. Koen olevani muilta osin hyvin avarakatseinen,ja kiihotun kaikenlaisesta alistumisesta,mutta kasvoilleni ei laueta,syytä en osaa sen kummemmin selittää.

Ok. Näinkin perusteltuna olisi minulle selvä juttu. Ap, kuten edellinenkin

Vierailija
12/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan mielelläni annan, koska laukeamista on myös kiihottavaa katsoa läheltä. Olen myös sängyssä ihan aidosti mielelläni mieliksi miehelle kaikissa niissä asioissa jotka eivät ole minulle kivuliaita tai erityisen epämukavia, ei se ole minulta mitenkään pois.

N35

Vierailija
13/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun saa laueta naisen nieluun on paras

Vierailija
14/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Osaatko sanoa, miksi pidät siitä? Tiedän, että näin ruikkivana osapuolena on jotenkin kinkyä pitää siitä, koska se katsotaan helposti naista alentavaksi. Itse koen sen kuitenkin naiselta rakkaudenosoitukseksi ja siksi arvostan sen hyväksymistä suuresti.

Tämä vaatii todellista luottamusta toiseen. 99,9 % miesten kanssa se tuntuisi alistamiselta. Rakkaan kanssa se tuntuu siltä kun haluaa toisesta kaiken. Se on ihanan irstasta ja todella henkilökohtaista. Lisäksi tälläinen tiukkapipo suorittaja pääsee siinä aivan omaan maailmaansa. Irti todellisuudesta. Siinä ollaan niin hetkessä.

Vierailija
15/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pilata suikkarin paras hetki ruikkimalla kasvoille? Parasta nautintoa on purkautua himokkaasti imuttavaan suuhun.

Vierailija
16/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pilata suikkarin paras hetki ruikkimalla kasvoille? Parasta nautintoa on purkautua himokkaasti imuttavaan suuhun.

En myöskään ymmärrä tuota kasvoille laukeamista. Onhan se sata kertaa paremman tuntuista laueta sinne suuhun.

Vierailija
17/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Tämä vaatii todellista luottamusta toiseen. 99,9 % miesten kanssa se tuntuisi alistamiselta. Rakkaan kanssa se tuntuu siltä kun haluaa toisesta kaiken. Se on ihanan irstasta ja todella henkilökohtaista. Lisäksi tälläinen tiukkapipo suorittaja pääsee siinä aivan omaan maailmaansa. Irti todellisuudesta. Siinä ollaan niin hetkessä.

Oletkohan sä mä? Ihan kuin omasta kynästä ja ajatuksista tämä. 

Vierailija
18/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekoot mihin vain haluaa😊🤭

Vierailija
19/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi jos ottaisi tipan suuhunsa vaikka sormenpäällä tai nuolaisisi munan päästä viimeiset tipat. Olisi todella kuumaa, mutta ei koskaan mitään tuollaista. Suihin ei ota kuin ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
20/24 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, mutta ei ole tullut tuollaista tilannetta koskaan vastaan, joten ei ole kokemusta. Mutta siis ajatuksen tasolla ei mitään tuota vastaan, jos on hyvä mies ja tarpeeksi läheiset välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi