Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se vain niin on, että kondomi pilaa paljon miehen nautintoa

Vierailija
12.11.2022 |

Naiset kun säännöllisesti ihmettelevät, että miksi miehet on nihkeitä käyttämään kumeja. Ajattelkaa nyt itsekin jos työnnätte paljaan sormen veteen kumihanskalla ja ilman. Erohan on huomattava ja peniksessä tämä ero vielä korostuu sormeen verrattuna kun se vuorataan kumilla. Asiaa on siis turha yhtään ihmetellä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisenaki voi sanoa että kumi vie paljon tuntoa ja ilman on kaikista paras. Onneks pitkä vakisuhde nii on voinu olla ilman. Nyt joutuu hetkellisesti olleen kumin kanssa tosi pitkä aika, ja on inhottavaa ;-/

Vierailija
2/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on kuultu mieheni suusta ja hän sitä nautintoaan paljaalla hakiessaan sai aikaan sen, että meillä lapsiluku on nyt kasvamassa heti toisen lapsemme jälkeen taas yhdellä. Synnytin keväällä ja heti perään taas uudelleen raskaana kolmannella kuulla. Meilläkin kun isäntä halusi "nauttia" vaikka muuta oltiin sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kumissa häiritsee eniten se että pysyykö se paikallaan. Vie hieman fiiliksiä kun vahtii..

Vierailija
4/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kumissa häiritsee eniten se että pysyykö se paikallaan. Vie hieman fiiliksiä kun vahtii..

Sinulla on huono erektio.

Vierailija
5/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo lapsia tai varmasti ei niitä halua, vasektomia ratkaisee ongelman vakisuhteessa.

Vierailija
6/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo on kuultu mieheni suusta ja hän sitä nautintoaan paljaalla hakiessaan sai aikaan sen, että meillä lapsiluku on nyt kasvamassa heti toisen lapsemme jälkeen taas yhdellä. Synnytin keväällä ja heti perään taas uudelleen raskaana kolmannella kuulla. Meilläkin kun isäntä halusi "nauttia" vaikka muuta oltiin sovittu.

En ois kyllä suostunut. Mä oon niin helposti raskautuva jäi ehdottomasti peräkkäin Lapsia ja nyt ku ehdoton luku ollu täynnä 10vuotta niin noiden asioiden kanssa ei leikitä. Kumia käytetään päivittäin ennenku sterilointi mulla hoidettu. Vaikka molemmille on tyhmää.

Vierailija
7/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Jos on jo lapsia tai varmasti ei niitä halua, vasektomia ratkaisee ongelman vakisuhteessa.

Meillä mies ei ikinä menis. Ja muutenki, koska mä sanoin aikanaan että ehdoton lapsiluku täynnä nii mun tehtävä se on hoitaa sitten. Ku ei kierukkakaan enää sovi.

Vierailija
8/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on ketju, jossa naiset ei saa millään, aika epistä kirjottaa, "ettei tunnu liian hyvältä".

Vierailija
9/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Meillä mies ei ikinä menis. Ja muutenki, koska mä sanoin aikanaan että ehdoton lapsiluku täynnä nii mun tehtävä se on hoitaa sitten. Ku ei kierukkakaan enää sovi.

No onpa kyllä. Mun puoliso söi toistakymmentä vuotta pillereitä, joten koin että oli mun vuoro huolehtia asiasta kun lapset on tehty. Emme halua enempää lapsia enkä todellakaan aio toiselle kierrokselle enää vaikka miten kävis elämässä, joten pikku operaatio on helppo tapa nauttia yhdynnäs ilman kumia, vaikka pyllyssä niitä yhä käytetäänkin.

Vierailija
10/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jutkukiki, ja jos on kumiukko päällä, en edes tule:(

Vierailija
11/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testatakaa naisten kondomia, sen tuntuma on erilainen.

Vierailija
12/42 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuminnussiminen riittää niin sama hankkia tekopillu. Nekin on tehty kumisti, tulee selvästi halvemmaksi eikä tarvitse kuunnella nalkutusta.

Vierailija
13/42 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

No onpa kyllä. Mun puoliso söi toistakymmentä vuotta pillereitä, joten koin että oli mun vuoro huolehtia asiasta kun lapset on tehty. Emme halua enempää lapsia enkä todellakaan aio toiselle kierrokselle enää vaikka miten kävis elämässä, joten pikku operaatio on helppo tapa nauttia yhdynnäs ilman kumia, vaikka pyllyssä niitä yhä käytetäänkin.

Ajattelin mieskin noin. Se ei vaan uskalla. Ja mitä lie syytä. Onhan mullaki Olli hormonikierukka 15v miinus 2 lapsen takia otettu pois. Ja pitkään ei ollu pois ku tuun samantien raskaaks ja kierukka heti takas ku vauva tullu.

Vierailija
14/42 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on jutkukiki, ja jos on kumiukko päällä, en edes tule:(

Jos ymmärsin oikein mitäm meinasit tolla niin mun miehel on kans ja sillä on kumista huolimatta herkkä liipaisin. 2min ja sillä selvä.

Vierailija
15/42 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooma ja tippurikin vie ikävästi nautintoa.

Vierailija
16/42 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no, hormonaalinen ehkäisy vie nautintoa pois naiselta, kun limakalvot kuivuvat, orgasmi laimenee ja halukkuus vähenee. Joten kumi on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
17/42 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no, hormonaalinen ehkäisy vie nautintoa pois naiselta, kun limakalvot kuivuvat, orgasmi laimenee ja halukkuus vähenee. Joten kumi on ainoa vaihtoehto.

Kyllä ei mulla ollu tollasia ongelmia ollenkaa. Päinvastoin.

Vierailija
18/42 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niijuu että ovulaatipanetus on parantanut kun ovulaatio on poistettu? hehe heh.

Vierailija
19/42 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain on, jollain ei. Tämä tuntuu olevan kaikista vaikein asia tällä palstalla hahmottaa, että ihmiset ovat erilaisia yksilöitä, eivätkä sukupuolensa mukaisia mallinukkeja.

Meillä pillerit eivät myöskään sopineet vaimolle alkuunkaan. Kumia käyttämällä olemme saaneet paljon nautinnollista seksiä vuosikymmenten varrella, ja irvileuoille täytynee erikseen mainita, ainoastaan aiottuja lapsia. Mutta jos pillerit tuntuvat jollekulle muulle sopivan, niin hyvä juttuhan se vain on, omat rajansa ja rajoitteensa on tärkeintä tietää ja hyväksyä.

Vierailija
20/42 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok seksiä on kortsullakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan