~~ ELOKUUMEILIJAT~~ Viikon 45 kuulumisia
Eikös kukaan ole rohjennut aloittaa varsinaista keskustelupinoa tälle viikolle? Itse voin pitää yllä tuota ilmoittautumispinoa jonkin aikaa, mutta olen yleensä tietokoneen äärellä vasta myöhään illalla, joten nämä viikko- tai päiväpinot voipi aloitella kuka ensin ennättää.
Onkos jollakulla jo ovis-päivät tulollaan? Käytättekö muut ovistikkuja? Itse olen tikutellut jonkin aikaa, mutta nyt päätin ostaa sen sylkitestin. En kyllä tajua ihan, miten se toimii, mutta jos yritän samalla tarkkailla mikroskoopin tuloksia ja tikkujen sekä kaikenmaailman muitakin vinkkejä, niin enköhän tuotakin opi käyttämään. Ongelmana on, että en kyllä näe kunnolla mitään rakeita (ohjeen mukaan sellaisia pitäisi näkyä) siinä linssissä, kun se on niin pieni. Pitäisi kait mennä optikolle näentarkastukseen. Ikävä juttu jos näkökyvystä on lapsen saanti hankaloitunut. Enpä arvannut tuota syyksi. :)
Mites muut ovista odottelevat ja taisi joku odotella niitä menkkojakin, että pääsisi uudelle yrityskierrokselle. Toivottelen onnea kaikille tähän kiertoon!
Kommentit (26)
olkoon, asia tuli varmaan ymmärretyksi ;)
juu, minä olisin yksi joka ovista odottelee...kp 12 on nytten menossa. tikutteluun en kuiteskaan ala koska luulen että se vain sais mut hermoromahduksen partaalle. x)
niin, onkos muut menossa sitten missä vaiheessa? suurin osa kyllä varmaankin aika alkuvaiheessa..... mutta kyllä ne päivät taas tästä etenee ;)
Minä yhä odottelen tätösiä, jotta päästäisiin sen jälkeen ensimmäiseen varsinaiseen yrityskiertoon. Eli tällä hetkelä on kp 29/26-35. Ehkäisy jätettiin pois pari päivää sitten, mutta tähän kuuhun se ei vielä tuota plussaa. Onpahan muuten ihan kivaa olla ilman kumiukkeleita. ;) Saisi jo kierto alkaa alusta. Rasittavaa tämä tällainenkin odottelu, kun tiedän, että minulla stressi lisää kierron pituutta. Ja tällaisessa tilanteessa stressiä on aina enemmän kuin luuleekaan. Eiköhän tämän viikon aikana kuitenkin täti kurvaa paikalle.
Mukavan touhukasta kuukautta kaikille!
Ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen siis alkoivat viikko sitten ja loppuivat eilen. Ovistestejä olen hankkinut ensi kertaa elämässäni ja aion tilannetta niilläkin tuossa viikon päästä alkaa tarkkailla. Esikoispoikamme on siis " jo" 1 v 4 kk ja haluaismme lapset aika pienellä ikäerolla. Esikoista yrittäessä kiertoni 35-50 päivää joten saas nähdä miten käy. Silloin meni siis 7-8 kk ennen kuin tärpääsi. Tuota keskenmennyttä raskautta yrittäessä kierto oli noin 29 päivää ja tärppäsikin jo toisesta kierrosta. Pelottaa vaan vähäsen kun tuosta keskenmenosta meni 2 kk ennen kuin menkat alkoivat, että jos kierto taas venähtää..
Täällä ovista odotellaan vai liekö olisi jo menossa.. Hieman epävarmaa.. En nyt kuitenkaan noiden tikkujen kanssa ala ainakaan vielä " pelaamaan" .. Tulee vain suorituspaineita ja stressiä.. Henk.koht. parempi kuin ei mieti asiaa liikaa niin saattaa tulla tulostakin. =)
Itselläni on kp 6 menossa ja vielä tuon viime keskiviikon keskenmenon jäljiltä vähän vuotoa. Itse en käytä ovistikkuja, mulla on kierto niin täsmällinen että tiedän koska ovis on (ja tunnen sen todellakin myös ;)). Ensi viikolla pupuillaan sitten aktiivisesti =) Mieskin varmaan odottaa jo innolla, kun tuo raskaus vei halut jo heti alussa, niin on ollut vähän hiljasta sillä rintamalla.. Huomasi heti, kun sai keskenmenon et halut palasi :O
Vähän mietityttää et jos /kun seuraavan kerran tärppää, että tuleeko taas keskenmeno... toivon mukaan ei!!!
Mulla on menossa kp 4/25-28, hiukan tuo kierto heittelee etenkin taas pillereiden lopettamisen jälkeen.. Kaksi kiertoa ollut ilman pillereitä ja eka yrityskuukausi takana. Olin aika toiveikas jo viime kierrossa kun esikoinen tärppäsi toka kierrosta :). Jospa sitten elovauveli meille tulisi... Esikoinen on siis 1,5 v tyttönen...
Mut joo, ikävää et kierto tuonkin verran heittelee, vaikeutuu se oviksen metsästys. Tikuttamaan en ala, ainakaan vielä, hermoilen jo muutenkin tarpeeks. Mut mahdollisia ovispäiviä ei voi kyllä olla laskeskelematta :). Voi että, kun tärppäis jo tästä kierrosta, armoton vauvakuume!
Joo täällä kanssa ovista odottaen kp 2/30 ja kyllä on vielä pitkä aika odotella sitä ovista huoh...Kunhan nyt ensiksi sais tämän tädin häädettyä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja sen jälkeen ei tartteis seuraavaan vuoteen nokkaansa täällä näytellä.
Eli eipä kummempia tänne vielä tässävaiheessa.
Paneuduin juuri oikein ajan kanssa tuohon kierooni joka ollut hieman heittelehtivä jo silloin kun söin pillereitä, mutta jos nyt oikein tsiiduilin hommaa niin.. Saapi nähdä tuleeko täti tällä kertaa ajallaan vai missä mennään, elikkäs alkuviikosta pitäisi sitten tulla jos on tullakseen.. Kun nyt olis kp 22/24-28.. Mutta mun kroppa nyt menee välillä stressistäkin sekaisin niin kaikki on ihan epävarmaa.. Mutta alkoi jänskittään! Pöh, kyllä se täti tulee kuitenkin!! Aurinkoista päivää!!
Kuuluin aikasemmin kesäkuisiin ja ehdin jo plussatakin mutta puoltoista viikkoa sitten meni kesken, joten siirryin nyt siis tänne.
Pitää käydä lisäämässä tiedot tonne esittelylistaan, mutta tässä nyt jotain pientä tietoa meidän porukasta =)
Mulla on ikää 25v ja miehellä 27, tytöt on synt. 08/2001 ja 05/2005. Kolmosen yritys alotettiin lokakuussa ja heti tärppäs ja meni kesken rv 5+2.
Nyt oon pitäny melkein pari viikkoa nettitaukoa kun ensin olin kuopuksen kanssa sairaalassa ja sen jälkeen kotona toipumassa eikä oikeen huvittanut käydä lukemassa muiden ihania plussauutisia kun itellä oli just menny kesken. Nyt ei enää oo mieli maassa ja kuopuskin on jo onneks terve, joten nyt " jaksaa" taas kirjotella ja lueskella teidän juttuja =)
*Linda* yk 2 kp 11/28
...ja samalla omia tuntoja lyhyesti:
kp 8/28-32 ja vieläkin tädin jäljiltä pientä ruskeaa vuotoa ajoittain :(
No toivottavasti lauantai-illalla laivareissun tiimellyksessä voidaan " aloitella pupukausi" ;D
Onko elokuumeilijoilla ovisaikoja jo ajankohtaisena?
Mukavaa loppuviikkoa!!!
Esittelypinoon laitoinkin jo tarvittavat tiedot, mutta tässä hieman lisää: eli varsinainen kolmosen yrittäminen alkoi 18.10 kierukan poiston jälkeen ja lupa yrittämiseen saatiin heti...vaikka lääkäri varoittelikin että luultavimmin menkat tulee, koska hormonia on jäänyt sen verran elimistöön.Ja niinhän ne sitten tuli kp 26 vaihtui kp1 ja ihmeellisintä on ollut se, että usean vuoden ajan kierto on ollut 28 päivää ja vuotoa tarkalleen sen 6 päivää.Nyt siis vuoto loppui jo kp3!!! Ja muutenkin se oli jotenkin erilaista, ei hyytymiä ja jotenkin " kirkasta" .
Ikää siis meillä molemmilla on 29v ja heti vuoden alussa on minun kolmikymppiset: /
Ennestään meillä on kaksi prinsessaa 05/03 ja 08/05 ja jos nyt tärppäisi tulisi toinen leijonaprinsessa/prinssi.
Nyt siis vain odotellaan ovisakoja ensi viikolle...Hauskaa torstaita kaikille
-Happy kp5/26-28 yk2
Meikäläinen hyppää nyt sitten tähän junaan, kun tuolta heinähippusista tuli " lähtö" , siis täti tuli tänään, niinkuin vähän aavistelinkin... No, katotaan nyt tuleeko meille elovauvaakaan, kun tää raskautuminen on niin vaikeeta, esikkoa tehtiin kolme ja puoli vuotta, lopulta hormoonihoitojen avulla hän alkunsa sai, niin jotenkin ei jaksa vaan uskoo että seuraavakaan tulis " helpolla" , mutta meikäläinen nyt sit tulee kuitenkin tänne...
k@tk@
täällä ollaan bongattu jo ovis...ainakin luulen niin. Maanantaina aloin ihan vaan kokeileen nuita ovistestejä ja haamu sieltä tuli ja tiistaina sit positiivinen tulos ja tänään on tuntunut masussa nippailuja ja vihlasuja, eli tod.näk. ovis meneillään...pääsee illalla sit hommiin, ja varalta on hommailtu pitkin viikkoa, eilen ainoastaan jäi väliin.
Toivon niin kovasti että tärppäis, et tuntuu et sen takia just ei tärppää...pitää yrittää olla ajattelematta asiaa...varmaan onnistuuki! =)
Taika kp22/33-42
Tiputtelulla taas alkoi, mutta eiköhän tämän päivän voi jo katsoa varsinaiseksi vuodoksi, vaikeaa nykyään hahmottaa varsinaista menkkojen aloituspäivää minulla.
Mutta tervehdys siis kaikille. Hippusista putosin ja nyt alkaa haaveilu elovauvasta.
Tärppejä kaikille toivotellen
Koralli73 kp 1/24-29 yk5
mulla menossa kp 29/25-37, on ollu aikas vaihtelevia kiertoja keväästä kun toukokuussa lopetin e-pillerit. Nyt on toka kierto oikeaa yritystä, eikä kovin todennäköistä et ois tärpänny, pupuiltu miten sattuu innostamaan ja harvoin, mutta vielä oon toiveikas :) En tuota ovista ole osannu havainnoida, kenties olis syytä alkaa pongailemaan.
Mulla edelleen ihan sekopää onnellinen olo aina kun tajuan, että nyt sitä lasta ollaan yrittämässä, pitkään toivoin että ruvettais jo. Plussia pyydän meille kaikille, ei tätejä kylään!
Mulla on kp 10 menossa. Ovista odotellaan. Kierrot ovat vaan vielä sen verran vaihdelleet, ettei ooikein tiedä milloin sitä ovista pitäisi odottaa. Tikut on kyllä tilattu ja tuolla ne odottavat, ajattelin kyllä niitä käyttää. Tämä on vasta toinen yrityskierto. En tiiä onko mitään järkee vielä kaiken maailman tikkuja kastella, mutta en kyllä malta olla käyttämättäkään. Ois niiiin ihanaa tulla raskaaksi!
Voi että, kun sais ihanan joululahjan, joulun allahan sitä pitäis olla taas tämän kierron tulokset tiedossa!
kp 24/24-28..
Jokseenkin ontto olo... Ei mitään nipistelyjä eikä muutakaan.. Tuleeko täti tällä kertaa niin varoen ja hissukseen??
Tekisi toisaalta mieleni jo tehdä testi mutta enpä hätäile.. Huomenna vaan pikkujoulut.. Olisi kiva tietää...
Minäkin pääsin pitkästä aikaa koneen ääreen. Taidan olla elokuun kuumeilijoista häntäpäässä. Vielä on reilu viikko tädin tuloon ja vasta ihan loppukuusta päästään tosissaan yrittämään. Silloin alkaa siis yk1.
Huomenna on häääivä, joten eiköhän tule tässä vielä harjoiteltua. Joku puhui kumiukoista. Ihmeesti niihinkin tottuu (myös mies). Me ollaan pärjäilty niiden avulla viimeiset 8,5v raskausaikoja lukuunottamatta.
Plussatuulia kaikille.
Kiitos viikkopinon avauksesta!
Itselläni vielä " hiljaista" aikaa...ensi viikolla alan odottelemaan ovisaikaa, nyt kp muistaakseni 5/28-32. Täti ei vielä kokonaan häipynyt, mulla kun se normaali vuotoaika on viikon verran :(
Viikonloppuristeilyä miehen kanssa odotellen.
Tikkuja en tässä kuussa meinaa käyttää, yritetään nyt vaan tjot-mieningillä tää kierto. Turhaa stressiä kun mienaa muuten pukkaa. Varmaan lämpöjä hieman seurailen loppukuusta, tuleeko ovista lainkaan. Luultavasti piinapäivillä olenkin sitten taas täysillä mukana ;D
Mikäs meininki muilla elokuumeilijoilla?