mielipiteitä! :)
hei! olisin vaan tänne kirjoitellut ja kysellyt onko järkeä uusia testiä..?? eli siis kiertoni on n.32 päivää ja"peittoa on heiluteltu" kp14-15 ja kp 16-17 tein sitten testin kp 32 kun ei menkkoja näkynyt..tein testin iltapäivällä ja todella hätäisesti ja vähään virtsaan.. negahan sieltä tuli... :/ja menkat edelleen myöhässä nyt vajaan viikon vasta.. oireita havaitsin muutamien päivän päästä "peiton heiluttelusta".. eli siis menkkamaisia kipuja ja selkä kipua ja kova väsymys.. mutta ne sitten hävisivät.. ja menkkojen oletetteuna alkamis päivänä huomasin että rinnat ovat tajuttoman arat ja on edelleen..eli siis olisiko turhaa enää tehdä testiä vai odotella vaan menkkojen alkamista??? :/
Kommentit (9)
juu testattu on ärrän testillä jossa oli 2 kpl toinen päivällä ja nega ja toinen sit aamulla ja sekin nega..eli nyt sit 3 negaa mutta ei vieläkään merkkejä kuukautisista...
menkat nyt 8 päivää myöhässä ja olen jo kolme testiä tehnyt ja kaikki näyttäneet negaa.. nyt odotan taas pari päivää ja teen neljännen testin, ellei menkat yllätä ennen sitä.. minulla ei ole edes oireita, mitä nyt olen kiukutellut miehelle, on ollut pieniä (ehkä kuviteltuja) tuntemuksia alavatsassa ja rinnoissa ja sitten ei ole tehnyt yhtään mieli makeaa.. sinunkin kannattaa vaan odotella ja testailla, tiiän että tuskattuttavaa on ku jokanen nega masentaa ja vähentää uskoa että ois raskaana..
Oletko saanut selvyyttä asiaan? Kyllä on raastavaa odotella menkkoja, kun testit näyttää negaa.. Entä masutyttö, onko sulla mitään muutosta?
Mä olen myös vähän samassa tilanteessa, toivoa_täynnän kanssa tuolla marraskuisissa vähän jo tästä puhuttiin. Itellä on nyt menossa kp 36/30, eikä oikein mitään merkkejä menkoista. Mutta ei mulla kyllä ole raskausoireitakaan, joten ota tästä nyt sitten selvä. En ole testaillut, koska luulen kierron venyvän ovuloimattomuuden takia (ja samaan aikaan on pieni mahdollisuus, että ovuloin kp 28 tai jälkeen, jolloin olisi myös pienen pieni mahdollisuus olla raskaanakin..). Jos aavistukseni pitävät paikkansa niin menkkoja odottelen sitten saapuvaksi tällä viikolla, viimeistään viikonloppuna.
Vielä pari päivää sitten olin aika varma, että tästä tulee vielä vauva.. mutta nyt olen vakuuttunut, että kierto venyy muista syistä. Mutta teille kahdelle toivon pikaisia plussia, että pääsisitte piinastanne!!
t. oireeton Aamupuuro kp 36/30
aaahhh, ei millään jaksaisi tälläistä.. nyt on kp 35/26!! lopetin kyllä pillerit tammikuussa, mutta sen jälkeen on ollut kahdet menkat, joten en usko, että vielä vois olla noi kierrot sekasin.. ilmottelen tänne sit ku uskallan taas testata, mutta pelko persuuksissa, että ei siellä masussa kummiskaan ketään ole.. kertokaas tekin kun tiiätte enemmän..
Täälläkin piina päivät vaan jatkuu kp. 42/32!! Testejä en oo tehny nyt enää niiden kolmen negan jälkeen.. ja ajattelin eka että en tee enää kotona, mutta kai sitä sortuu taas tässä lähipäivinä sen testin kotona tekemään.. ellei punanen ferrari kurvaa sitä ennen tänne...Huh ei enää ees tiiä pitäskö itkee vai nauraa tälle touhulle..:D Mutta ainakin helpottaa tietää, että en ole ainut kuka pähkäilee samoja asioita..:) JA NYT TOIVOTAAN NIITÄ PLUSSIA KAIKILLE KOVASTI! pitääkääpä ajantasalla taas että onko tilanteet selvinnet..=)
tein eilen testin labrassa virtsasta ja negaa näytti.. nyt ois kp 38/26.. labrassa sanottiin, että viikon päästä vasta uutta testiä, ymmärsin, että voi olla niin alussa ettei näy vielä.. en silti jaksa uskoa, että ois tärpänny, mutta tulis ees ne menkat et sais alottaa uuden yrityksen.. mites muilla?
Mulla on kierto yleensä noin 30-32, mutta nyt se vaan venyi ja venyi..kuukautisia ei kuulunut, mutta oireitakaan ei pahemmin ole. Kp 43/30-32 tuli plussa ja kävin vielä terveyskeskuksessakin tarkistuttaa kun epäilin, mutta plussa tuli sielläkin. Tämän syynä voi olla myöhäisempi ovulaatio tai sitten tuulimunaraskaus. Mulla oli joulukuussa samanlainen tapaus ja rv 9 todettiin tuulimunaraskaus :( Mulla on ennestään kaksi onnistunutta raskautta ja aiemmin ei ole raskauksissa mitään ongelmia ollut ja plussa on tullut jo ennen kun kuukautiset ois pitäny alkaa, että pahoin pelkään että nyt on taas tuulimuna. Ei auta kun odottaa että pääsen ultraan. Mutta älkää masentuko mun viestistä sillä jos plussa tulee myöhässä niin voi tosiaan syynä olla myös myöhäisempi ovulaatio tai sitten joillakin tuo hormoonin kertyminen vaan kestää kauemmin ja kaikki on kumminkin ihan hyvin!! Että ei muuta kun uutta testiä vaan :)
hyvä tuo viesti mahdollisesti tuulimunaraskaudesta, en olisi osannut itse yhdistää asioita, koska minulla ei kokemuksia raskauksista.. mutta tein tänään viidennen(!) raskaustestin ja taas se näytti negaa.. kuukautiset on ens lauantaina kolme viikkoa myöhässä. olin sitten lääkärissä ihan muista syistä ja kyselin asiasta ja lääkäri sanoi, että ihan normaalia, kierrot vaan sekasin ja kuukautiset voi kuulemma olla jopa puoli vuotta poissa.. toivottavasti ne nyt kuitenkin tulis pian, en halua että yritys keskeytyy niin pitkäksi aikaa.. mutta minä tuskin nyt olen raskaana.
Mun mielestä kannattaa ehdottomasti testata!