~~ ELOKUUMEILIJAT~~ Viikon 45 kuulumisia
Eikös kukaan ole rohjennut aloittaa varsinaista keskustelupinoa tälle viikolle? Itse voin pitää yllä tuota ilmoittautumispinoa jonkin aikaa, mutta olen yleensä tietokoneen äärellä vasta myöhään illalla, joten nämä viikko- tai päiväpinot voipi aloitella kuka ensin ennättää.
Onkos jollakulla jo ovis-päivät tulollaan? Käytättekö muut ovistikkuja? Itse olen tikutellut jonkin aikaa, mutta nyt päätin ostaa sen sylkitestin. En kyllä tajua ihan, miten se toimii, mutta jos yritän samalla tarkkailla mikroskoopin tuloksia ja tikkujen sekä kaikenmaailman muitakin vinkkejä, niin enköhän tuotakin opi käyttämään. Ongelmana on, että en kyllä näe kunnolla mitään rakeita (ohjeen mukaan sellaisia pitäisi näkyä) siinä linssissä, kun se on niin pieni. Pitäisi kait mennä optikolle näentarkastukseen. Ikävä juttu jos näkökyvystä on lapsen saanti hankaloitunut. Enpä arvannut tuota syyksi. :)
Mites muut ovista odottelevat ja taisi joku odotella niitä menkkojakin, että pääsisi uudelle yrityskierrokselle. Toivottelen onnea kaikille tähän kiertoon!
Kommentit (26)
Täällä kp 10 menossa ja hiukan selkää juilii, joten oliskohan otolliset hetket käsillä...?
Tuntuu vain, että pari viimistä kuukautta olen niin kovasti toivonut plussaa, että olen ensin tuntenut kaikki ovistuntemukset ja sitten mukamas kiinnittymistuntemukset ja ollut " ihan varma" että nyt tärppäsi. Mutta ei. Saas nyt nähdä, nyt ajattelin olla sen enempää stressaamatta, ehkäpä sitten tärppäisi.
Esikoinen tärppäsi oikein kirjojen mukaan toisesta yrityskierrosta niin, että pupuiltiin vain neljänä päivänä kp14:n ympärillä. Nyt ollaan kesästä asti yritetty plussaa, mutta vielä ei ole näkynyt.
Kärsimättömyyskin nostaa taas päätään, haluaisin jo niin tietää että pikkukakkonen olisi tulossa!
Otollisia ovishetkiä kaikille! Ja plussia sitten perään!
Nalle
Täällä on nyt menossa kp 17 menossa. Ovis oli tossa käsillä, toivottavasti bongasin oikein. Ovistestejä en ole vielä hankkinut ja ajattelin pärjätä ilman, kun ei niistä ollut esioista yrittäessäkään mitään hyötyä. Heti tärppäs kun jätin testit tekemättä. Saas nähä miten käy, en jotenkin jaksa uskoa että olis taaskaan tärpännyt. Tosin nyt on vasta toinen kierto synnytyksen jälkeen kun on ollut selkeet ovisoireet. Aijemmin en ole bongannut. Noh, vielä sais jännätä parisen viikkoa miten käy.
Hertta
jotenkin on vaan aika epäuskoinen olo viime kierron kemiallisen jälkeen. Katselen tässä päivä kerrallaan, että mitä tuleman pitää, tuleeko ovis ajallaan vai ei. Jos tulee niin se olis sitten ensi viikon loppupuoli ku sitä vois odotella saapuvaksi. 3 yrityskierto lähtee nyt käyntiin, viime kiertoa jo avitettiin teroluteilla. Esikoinen on 11/05, meillä on nyt enemmänkin näitä " juhlapäiviä" tässä kuussa, poika täyttää vuoden, minä 36v ja mies 33v. Käyn kirjoittamassa paremman esittelyn jossain vaiheessa.
tamatu kp8/27-30(33)
Odottelen ovista saapuvaksi lähipäivinä, vielä ei ole mitään tuntemuksia tuntunut. Ensimmäinen yrityskierros nyt kun on meneillään, niin en taida vielä ovistikkuja käyttää, vaikka niitä onkin vielä tuolla kaapissa edellisen raskautumisyrityksen jäljiltä parin vuoden takaa. Täytyy ne varmaan kuitenkin tässä ottaa käyttöön jossain vaiheessa, ettei vaan pääse vanhentumaan:)
Juu, eipä tässä kummempia... Tänään haetaan, uusi koira taloon, saas nähdä, ehtiikö tässä edes niitä simppoja liikkeelle laittaakaan, kun on niin innoissaan tuosta uudesta perheenjäsenestä:)
Olen käynyt aikaisemmin vain lueskelemassa viestejä, mutta jostain syystä innostuin nyt itsekin kirjoittelemaan. Kiertopäivistä (kp?) en tiedä mitään, hyvä kun muistan koska on ollut viime kuukautiset. :) Esikoinen lähti muutaman kuukauden yrityksen jälkeen, joten nyt rauhassa odottelen (ainakin jonkin aikaa) miten käy tällä kertaa.
tervehtien klesha
Täti tuli kylään, tänään kp1. Siinä mielessä hienoa, että nyt alkaa sitten se ensimmäinen yrityskierto. Laskettu aika, jota tavoittelen on kai 17.8. Seuraavia tätösiä en sitten toivokaan tulevaksi, mutta pitää katsoa miten käy. Nyt sitten täytyy toivoa, että täti vain piipahtaa, että pääsee pian pupuilemaan..