Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pari kertaa erehtynyt avaamaan oven jehoville,

Vierailija
06.11.2006 |

nyt olen pari viime kertaa ystävällisesti sanonut ettei kiinnosta enkä ole ottanut lehtisiä vastaan silti taas tänään olivat oven takana. Niillä on vissiin joku rekisteri, kenen luokse kannattaa mennä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yks kerta parvekkeella, kun kuulin kuinka sellaista nuorta poikaa " koulutettiin" . Vanhempi äijä selitti kuinka oli mennyt pojalla hyvin, mutta " seuraassa paikassa yritetään jo sisälle" .

Meillä ei tullut enää sen jälkeen kun sanoin että, en tykkää tuputtajista.

Vierailija
2/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu JT ja hänen kanssaan ollaan paljon uskonasioistakin juteltu, mutta hän ei sentää ole sanonut minua vääräuskoiseksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä näyttää hyppäävän riesaksi asti. Tähän saakka olen yrittänyt olla ystävällinen ja kohteliaasti sanoa, että ei kiitos, ei kiinnosta, mutta jos vielä erehtyvät soittelemaan kelloa, niin ajattelin sanoa että painukaahan h********n. Josko sitten menisi viesti vihdoin perille.

Vierailija
4/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olivat rappuun pääseet (ovikoodi). Sanoin et se koodi on just sitä varten ettei ulkopuoliset pääse. Ei ole näkynyt sen jälkeen.

Vierailija
5/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella kerralla ilmoitin, ettei sitä aikaa tule olemaankaan turha enää tulla. Sen jälkeen eivät ole käyneet eli hyvin tuntuu tiedotus pelaavan.

Vierailija
6/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on aina ollut oikea varsinainen " kyläpsykologi" jolle kaikki ovat jutelleet aina kaikesta mahdollisesta ja joka on itse kiinnostunut aivan kaikesta, mitä ympärillä ja yhteiskunnassa tapahtuu, ja hän on myös aina ollut tosi ennakkoluuloton, hän oli oikea 60-70-luvun hippiäiti :-) Hänellä on joskus ennen ollut hyvä ystävä, joka oli jehovantodistaja (äitini taas ei ole ollenkaan uskonnollinen) ja siltä pohjalta hän alkoi näitäkin kahta jututtaa. Ovat käyneet vuosien varrella useita, useita kertoa, äitini aina juttelee heidän kanssaan kaikesta maan ja taivaan välissä, ja ikinä eivät ole väkisin kuulemma tuputtaneet mitään, eivätkä toisaalta loukkaannukaan, kun äitini ilmoittaa, että hän juttelee mielellään mutta häntä on aivan turha käännyttää. SIlti siis tulevat takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi