Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska vauvan liikkeet voi tuntea?

Vierailija
06.11.2006 |

Olen rv 17+5. Onko nuo muljahtelut navan kohdalla ruuansulatusta vai sikiön liikkeitä? Ylipainoa on jonkun verran.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se illalla ole vilkkaimmillaan?



ap

Vierailija
2/5 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska syöt koko ajan ni ruoansulatus muljahtelee jatkuvasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihtelee tuo liikkuvuus... -3-

Vierailija
4/5 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin kestää kauemmin ennen kuin tuntee ne liikkeet. Jos on aivan laiha, niin silloin voi tuntea " heti" kun on mahdollista.



En tarkoittanut ruuansulatusta, vaan sitä että on liikaa pehmikkeitä omasta takaa :)



ap

Vierailija
5/5 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne potkut tulevat sisäpuolelta eli ne tuntuvat ylipainoisilla siinä missä muillakin. Esim. mies ei kuitenkaan luultavasti tunne liikkeitä ulospäin yhtä aikaisin kuin hoikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme