Miten vietät perjantai- iltaa? Mitä siihen kuuluu?
Itse kotosalla ja kuuntelen retroperjantaita. Luumuhyvä pitko ja lihapiirakan höyrytän samoin pari nakkia, punasipulia, suolakurkkua ja tomaattia. Myöhemmin illalla sitten BB:tä seuraan.
Kommentit (48)
Käyn kohta kaupassa ostamassa jotain valmisruokaa ja samalla reissulla baarissa juomassa lasillisen punaviiniä. Syön, käytän koiran ulkona, pistän sytostaatin ja loppuillan notkun vuoroin täällä AV:llä ja vuoroin telkkarin ääressä.
Ajattelin tilata pizzaa ulkolaiselta ja katsoa jotain.
Puolison kanssa kaksin. Saunottiin, nyt laittaudun ja odottelen ruuan kotiinkuljetusta. Syödään tässä kotona ja sitten lähdetään elokuviin. Elokuvan jälkeen käydään ehkä jossain ajelulla, sitten kotiin ja luultavasti pelataan jotain lautapelejä.
Makaan sohvalla ja katselen telkkaria.
On niin helvetin pimeätä ettei uloskaan viitsi lähteä.
Pistän munan åilluun uuh ahh lääh puuh
Mä yskin, annan astmalääkettä toiselle lapselle ja toiselle särkylääkkeitä. Yritän säilyttää hermoni myös kuunnellessani miehen yskimistä.
Tänään: aikuinen opiskelijapoikamme tekee meille ruokaa, me lepäillään työpäivän jälkeen, kohta syödään ja kun nyt on juhlaviikonloppu, niin arvattavasti pullo kuplivaa on kylmässä. Pöytä on katettu olkkariin, siellä sitten kippistellään, katsotaan telkkaria ja kommentoidaan. Tavallisen tylsä, mutta mukavan lokoisa kotoiluperjantai.
Käyn lenkillä ja saunassa. Syödään pakastepizzaa. Katson varmaan miehen kanssa jotain brittisarjaa ja nukahdan sohvalle viim. 21.30. Teinit jää valvomaan. Perjantain vakio, kun arkena mulla herätys klo 5.
Perjantai oluet juodaan.Ja katsotaan POSSE.
Äsken tuli syötyä kebab-kotzone ja olut juotua porukoiden kesken.
Katselin netflixistä Lohikäärmeprinssiä.
Kohta jatkan sen sarjan katsomista.
Sitten voisin mennä kotiin suihkuun ja katsoa voisin jotain kauhuelokuvaa netflixistä mässyttäen samalla irtokarkkeja.
Perjantai kännit vedän.
Kotona muutamat bisset ja sitten baariin.
Päivä muiden joukossa. Onneksi olen elämäntapatyötön. Tänään olen opiskellut japania ja pelannut Pleikkarilla. M27
Kohta menen kumppanin kanssa Prismaan ja vietetään siellä aikaa pari tuntia. Illemmalla sitten varmaan syödään pakastepitsat ja katsotaan BB 24/7 ohjelmaa ja sitten yömyöhäisellä katsotaan kauhuleffaa. (Jeepers Creepers - Reborn)
Juon valkkaria ja muutun puhelinterroristiksi.Soittelen kavereille ja kyselen kuulumisia.
39 astetta kuumetta .Ja korona. 2,5 vuotta tuli vältettyä.
Laitan kolmekymmentä kiloa painoa reppuun ja lähden seitsemän kilometrin lenkille, jonka jälkeen syön ja menen salille nostelemaan rautaa, sitten menen viettämään laatuaikaa veljeni kanssa.
Pari konjakki snapsia ja jointti, henkisesti raskaan työviikon päälle. Sopiva nollaus. Siinäpä se ilta vierähtää.
Ja aamulla sitten kevyt, n 5 km metsälenkki jos vaan kelit sallii.
Telkkarin katsomista ja lämpimiä voileipiä.