Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELLE-vaatteet

06.11.2006 |

Olen törmännyt ELLE-vaatemerkkiin vain käytetyissä vaatteissa, kirpputoreilla ja huutonetissä. Missä liikkeissä ELLE-merkkisiä vaatteita myydään ja mitä hintaluokkaa ne ovat? Onko kokemuksia vaatteiden käytöstä, suositteletteko? Kiitos. :)

nimimerkillä ELLE:stä kiinnostunut :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

70%:n aleista tosin. Muistelen, että housut/paidat normaalihintaisina siinä 30-50 euron tietämillä. Tyytyväisyys vaihtelee, esim. trikoovaatteista kulunut ne pienet Elle -logotekstit pesussa lähes pois (mikä ei minua niin haittaa mutta kuitenkin). Myös koot mielestäni aika pieniä.

Vierailija
2/6 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zicco (Freda), Pompii (Kamppi) ja Bobo (mm. Sello, Jumbo). Eri liikkeissä eri valikoima, mitä ovat tilanneet. Omat Elle-ostokseni ovat olleet erittäin hyvälaatuisia, erityisesti trikoot ja neuleet. Ainoa poikkeus yksi lahjaksi saatu t-paita, kulahti mielestäni liian nopeasti. Sanoisin että hinnat keskitasoa hinnakkaampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia käytöstä olis kiva kuulla. Tuossa olikin juttua aikaisemmin niistä Elle-lakkatakeista. Lisää keskustelua!! :)

Vierailija
4/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ihan kiva valikoima Elleä. Hinnatkin saattaa olla aavistuksen halvempia kuin muualla. En ihan varma asiasta ole, koska en varsinaisesti hintoja ole vertaillut. Jokatapauksessa Merkkitavaratalossa on aika kivasti tuotteita alennettu jatkuvasti.

Ne muutamat ellen vaatteet mitä meillä lapsilla on, ovat kyllä laadultaan ihan hyviä. Kestää hyvin pesua ja ihan arkikäyttöä=)

Vierailija
5/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan äskettäin hurahtanut Ellen vaatteisiin ja olen niitä jonkun verran hankkinutkin. Jyväskylässä niitä myy entten tentten. Siellä paidat olivat noin 23-28e. Yksi plyysipintainen hame näytti olevan 48e ja mekko samoissa hinnoissa. Käytettynä löytyy mun mielestä aika hyvin huutonetistäkin, itse olen siellä tehnyt monta kauppaa. Sitten Elleä myy yksi nettikauppakin. Saakohan täällä mainita nettikauppojen nimiä? No se kauppa on pinkkifiini, siellä oli tällä hetkellä noin 5v tytölle Elleä hyvin.

Vierailija
6/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valikoima 4-12-vuotiaille. Paidat maksaa normaalihinatisena 17-30 ¿.

Sukkahousuja, hameita, mekkoja, takkeja. Ihan laidasta laitaan löytyy.