Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko normaali kun tällaiset asiat ärsyttää miehessä?

Vierailija
10.11.2022 |

- verkkareissa rötvääminen kotona. Miksi ei voi pitää kunnollisia vaatteita? Mitä jos joku tulee kylään?

- saman paidan pitäminen enemmän kuin 2 päivää peräkkäin. Vaihda vaatteita töihin.

- Ei pyyhi sormenjälkiä tai vesitippoja hanasta käsien pesemisen jälkeen käsipyyhkeellä. Olisi 10 sekunnin homma. Aina joutuu muistuttamaan

- oluen ja ranskalaisten tilaaminen hienossa ravintolassa.

- nauraminen tyhmille puujalkavitseille

- urheilun katsominen TV:stä viikonloppuisin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et heivaa mäkeen? Seeking:issä on miehiäkin.

Vierailija
2/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltasesta Ruususta Justin. Iske kihlasormus sormeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti. Ei muutu koskaan. Juokse.

Vierailija
4/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ymmärrän nuo, mutta hanaa en vaatisi kuivaamaan/pyyhkimään puhtaaksi sormenjäljistä jokaisen käytön jälkeen. Ja miksi olisi pidettävä epämukavia vaatteita sen takia, että joku voi tulla kylään? Voihan ne vaihtaa sitten, jos tarve on. Kotona voi olla rauhassa ja mukavastikin. Ja nauraminenkin on sinällään hyväksi terveydelle ja positiivinen ilmiö, mutta kyllähän se voi toista ärsyttää, jos ne vitsit kovin matalamielisiä on.

Vierailija
5/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole mun vaimo.

-N43

Vierailija
6/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, rötvätään molemmat verkkareissa. Ei kukaan tule yllätyskylään tai jos tulee, niin mitä sitten.

Ei. Pidän itsekin samaa paitaa useamman päivän, jos se ei hikeenny tai likaannu.

Ei. Kuten sanoin, 10 sekunnin homma, ei ole mulle mikään vaiva.

Hienossa ravintolassa ei edes ole ranskalaisia, joskus ottaa oluen, riippuen mitä ruokaa tarjolla, mutta useimmiten alkuun gin tonic ja pääruuan kanssa viini.

Just hyvä, mun vitsit on pääsääntösesti puujalkavitsejä. Huonompi olis, jos meidän huumorintajut ei kohtais.

Katsotaan yhdessä formuloita. Muuta urheilua hän ei edes aktiivisesti seuraa, minä olen meistä enemmän penkkiurheilija.

Vierailija
7/9 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehessä oikeasti harmittaa? Tuskin aidosti mikään noista asioista.

Vierailija
8/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pienistä asioista taidat ärsyyntyä.

Oletko itse omasta mielestäsi sellainen, jonka tekemisistä ei löydy arvosteltavaa?

Vierailija
9/9 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhitkö itse hanan käsipyyhkeellä, siis sillä samalla, johon kuivataan kädet? Hana on likainen ja siihen kosketaan likaisin käsin, ja pyyhkeeseen taas ainoastaan puhtain, joten sinä tässä sitä saastaa levität.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme