Suositelkaa dödöä!
Hikoilen todella paljon. Kainalot alkaa lyhyessä ajassa (parissa tunnissa) haisemaan hieltä. Käyn nyt jo 2 kertaa päivässä suihkussa.
Mikä olisi dödö, joka pitäisis hien sekä hajut poissa?
Kommentit (4)
Mulla oli sama ongelma joku aika sitten, kunnes tajusin ettei ongelma olekaan minä vaan vaatteet. T-paidat, topit ja kapealinjaiset neuleet, jotka ovat suorassa ihokontaktissa kainaloissa, alkavat herkästi jossain vaiheessa haisemaan kroonisesti tunkkaiselta. Vaikka eivät pesukonepuhtaana haisekaan miltään, niin kankaassa olevat hikibakteerit aktivoituvat tosi nopeasti kosteuden ja lämmön vaikutuksesta ja tuloksena on epämiellyttävä hienhaju niin kainaloissa kuin vaatteissakin. 40C pesu ei riitä poistamaan hajua, tarvitaan 60C pesu aina välillä.
Itse ratkaisin ongelman siten, että pesin kaikki " kainaloidenmyötäiset" vaatteet raa' asti 60C:ssä, ja ne vaatteet jotka kulahtivat liikaa, heitin pois, sillä pilalla ne olivat kuitenkin, se ummehtunut hienhaju on kamala!! Mitkään hajunpoistajat tms. sprayt eivät mielestäni toimi kunnolla, mutta kannattaa toki yrittää parempien vaatteiden kanssa.
Triple Dry
ainoa, joka laittoi kuriin meidän teinin runsaan hikoilun :)
Muista juoda tarpeeksi vettä, ja roskaruokia kannattaa välttää. Mulla on ollut kestosuosikkina Rexonan dödöt, mutta en tiedä toimiiko muilla miten.