Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkässä suhteessa olijat, kysymys: Millä tavalla erilaista miestä etsisit jos saisit elää sinkkuajan uudestaan?

Vierailija
10.11.2022 |

Voi olla fyysinen tai henkinen ominaisuus, kuten "etsisin pidemmän miehen", "etsisin vanhemman ja varakkaamman" tai "mies joka tykkää siivota" jne

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin nykyistä sporttisempaa. En siis edelleenkään mitään salimakea vaan enemmänkin kestävyyslajeihin mieltynyttä eli olisi yhteinen harrastus ja intohimokin käydä pitkillä lenkeillä ja vaeltamassa sekä etenkin hiihtämässä näin talven tullen.

Vierailija
42/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en joustaisi yhtään alkoholinkäytön suhteen eli vaikka ei nyksäkään nyt mikään loppasuu ole niin silti se vähäinenkin humalahakuisuus juomisessa ärsyttää vaan vuosi vuodelta enemmän. Ettei voi ikinä ottaa vaan sitä lasillista/kahta vaan aina menee juopottelun puolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin just sen pidemmän miehen. Omat kumppanit olleet kahta lukuunottamatta itseäni lyhyempiä ja aina näille itseäni lyhyemmille on kehittynyt kuitenkin joku ihmeellinen itsetunto-ongelma siitä muutaman sentin pituuserosta.

Vierailija
44/47 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin juuri samanlaista!

Vierailija
45/47 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään uutta miestä haluaisi. Jos tämä suhde jostain syystä päättyisi, niin olisin viimein vapaa, enkä haluaisi ketään "riesakseni". Tietenkin rakastan miestäni, enkä siksi eroa hänestä, mutta toisinaan tuntuu rankalta olla nainen avioliitossa. Vaimo, äiti, työssäkävijä eli aina muita varten. Joskus ei vain huvittaisi olla. Mä kaipaan sitä aikaa, kun sai olla rauhassa ja yksin.

Mikä estää sinua olemasta välillä yksin? 

Aika harvoin tulee mahdollisuus olla yksin ja vaikka olisinkin yksin, niin silti ne kaikki ajatukset jylläävät päässäni. Pitäisi olla kohta jossain muualla ja pitäisi tehdä sitä ja tätä. Taidan ehkä olla jotenkin kuormittunut.

Missä lasten isä, kun et voi jättää lapsia hänen kanssaan?

Mun mies on lasten isä. Kyllä hän välillä onkin heidän kanssaan. Ei kyse ole sellaisesta ettenkö voi yksin mennä vaikka hetkeksi lenkille tai olla jollain asioilla tms. Ei ne lyhyet hetket mitenkään varsinaisesti "vapauta" mua vastuusta tai saa mua tuntemaan itseäni muista riippumattomaksi. Silti minä pysyn minänä ja olen jonkun vaimo ja äiti, vaikka menisin s-marketiin ilman lapsia tai istuisin yksin kahvilassa.

Suosittelen, että vuokraat ensi kesänä vaikka viikoksi mökin vain itseäsi varten.

Mökkeily vapauttaa mielen erinomaisesti.

Vierailija
46/47 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanotusti valmiimman.

Tavatessamme mieheni oli matkalla moniin asioihin, mutta kaikki oli kesken ja osaan oli vielä pitkäkin matka. Asia kerrallaan on lutviutunut, mutta en jaksaisi elää rinnalla toista kertaa samanlaista matkaa.

Vierailija
47/47 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisin pitkässä suhteessa, jos tämä kumppani ei olisi juuri sitä, mitä haluan?

Minä en usko, että löytäisin minusta kiinnostunutta miestä, joka olisi juuri ihan täydellisesti kaikissa asioissa sitä mitä haluan.

Mieheni on hyvä mies ja aion olla hänen kanssaan loppuelämäni. Nyt yhdessä on tullut oltua kohta 30 v.

Jos etsisin uutta, haluaisin mieheni nykyisten hyvien ominaisuuksien lisäksi miehen, joka osaa ja haluaa keskustella ja jakaa samat arvot (arvoasia on meillä muuttunut vuosien myötä). Haluaisin, että mies olisi aamuvirkku ja tykkäisi tehdä ruokaa (yhdessä). Haluaisin, että hän söisi muös kala- ja kasvisruokaa.