Pitkässä suhteessa olijat, kysymys: Millä tavalla erilaista miestä etsisit jos saisit elää sinkkuajan uudestaan?
Voi olla fyysinen tai henkinen ominaisuus, kuten "etsisin pidemmän miehen", "etsisin vanhemman ja varakkaamman" tai "mies joka tykkää siivota" jne
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään uutta miestä haluaisi. Jos tämä suhde jostain syystä päättyisi, niin olisin viimein vapaa, enkä haluaisi ketään "riesakseni". Tietenkin rakastan miestäni, enkä siksi eroa hänestä, mutta toisinaan tuntuu rankalta olla nainen avioliitossa. Vaimo, äiti, työssäkävijä eli aina muita varten. Joskus ei vain huvittaisi olla. Mä kaipaan sitä aikaa, kun sai olla rauhassa ja yksin.
Mikä estää sinua olemasta välillä yksin?
Aika harvoin tulee mahdollisuus olla yksin ja vaikka olisinkin yksin, niin silti ne kaikki ajatukset jylläävät päässäni. Pitäisi olla kohta jossain muualla ja pitäisi tehdä sitä ja tätä. Taidan ehkä olla jotenkin kuormittunut.
Hankkisin jonkun pikku koiran, pukeutuisin seksikkäästi minihameeseen stay-up sukkiin ja avojaiseen toppiin ja ulkoiluttelusin koiraani päivittäin Espoon Westendissä, kunnes joku paikallinen kiva, rikas mies löytäisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään uutta miestä haluaisi. Jos tämä suhde jostain syystä päättyisi, niin olisin viimein vapaa, enkä haluaisi ketään "riesakseni". Tietenkin rakastan miestäni, enkä siksi eroa hänestä, mutta toisinaan tuntuu rankalta olla nainen avioliitossa. Vaimo, äiti, työssäkävijä eli aina muita varten. Joskus ei vain huvittaisi olla. Mä kaipaan sitä aikaa, kun sai olla rauhassa ja yksin.
Aika harvoin tulee mahdollisuus olla yksin ja vaikka olisinkin yksin, niin silti ne kaikki ajatukset jylläävät päässäni. Pitäisi olla kohta jossain muualla ja pitäisi tehdä sitä ja tätä. Taidan ehkä olla jotenkin kuormittunut.
Missä lasten isä, kun et voi jättää lapsia hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun yhy yhy olen juuttunut siihen naisen rooliin, jonka olen omaksi vankilakseni luonut.
Enpä mitenkään.
Kun eksäni kuoli, ajattelin, että tää elämä oli nyt sit tässä.
Kun kolme vuotta myöhemmin ykskaks tajusin, että tässäpä istuin elämäni miehen vieressä se tuntui oudolta ajatukselta. Nyt 23 vuotta yhteiseloa ja vaikka ei aina ole ruusuilla tanssia eikä ihanaa ihanaa, niin yhä rakkautta ja hauskaa riittää.
Päädyin yhteen turrikan kanssa, joka ei alunperin vastannut lainkaan omaa mielikuvaani täydellisestä miehestä. Paranee vain vanhetessaan, kuten joillekin miehille käy. En vaihtaisi pois.
Etsisin miehen joka ei harrasta kalastusta tai metsästystä. Tai muutakaan kauhean aikaa vievää. Ehkä vähän korkeammin koulutettu, mutta en halua kuitenkaan mitään uratykkiä. Eli semmoisen perhekeskeisen pehmon haluaisin, joka tykkää tehdä juttuja yhdessä. Nykyinen on oikein hyvä kyllä, ei sillä, mutta rassaa vähän kun joka lomalle pitää raahata ne hemmetin kalastusvälineet mukaan.
Minusta kysymys on hyvä. Eipä siinä nuoruuden huumassa tullut ajateltua mitä itse tahtoisi. Kohdalle sattunut oli kaikkea, mitä ilman ei osannut olla. 30 avioliittovuoden ja 5 lapsen jälkeen tajusin, että matka on ollut kivinen ja tässä on yhdessä 2 toisilleen väärää ihmistä. Ero, uusi suhde ja uudet painotukset suhteelle; läheisyys, saman henkisyys, yksinkertaisuus ja tärkeimpänä lupa olla täysin oma itsensä. Tämän suhteen päätyttyä jatkan yksin vapaudesta nauttien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lasten isä, kun et voi jättää lapsia hänen kanssaan?
Mun mies on lasten isä. Kyllä hän välillä onkin heidän kanssaan. Ei kyse ole sellaisesta ettenkö voi yksin mennä vaikka hetkeksi lenkille tai olla jollain asioilla tms. Ei ne lyhyet hetket mitenkään varsinaisesti "vapauta" mua vastuusta tai saa mua tuntemaan itseäni muista riippumattomaksi. Silti minä pysyn minänä ja olen jonkun vaimo ja äiti, vaikka menisin s-marketiin ilman lapsia tai istuisin yksin kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun yhy yhy olen juuttunut siihen naisen rooliin, jonka olen omaksi vankilakseni luonut.
Hei kuule, sinäpä sen sanoit! Vaikka sun tarkoitus on irvailla mulle, mutta tuo mulle on juuri tapahtunut. Enkä osaa henkisesti tulla pois tuosta.
Voisin haluta tosi vaalean miehen. Vois olla lyhyempi kuin nykyine eli alle 185. Jopa alle 180. Vois olla kiihkeämpi ja jotenkin poikamaisempi. Ehkä myös itseäni vuoden-pari nuorempi.
Keskustelutaitoinen.
En enää ikinä ala mihinkään sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa keskustella. On mykkä muuten kuin silloin, kun kertoo haluavansa seksiä. Tai möläyttää asioita ja sitten leikkii kuuromykkää ja ignooraa täysin kun hänen kanssaan koettaa jutella tai kysellä jotain.
Ei. Enää. Ikinä.
Ja lisäksi pitää olla hyvä seksissä. Jos ottaa mallia p0rn0sta, jynssää, repii, raapii ja hinkkaa kl1t0rista, sylkee p1mpp11n, käyttää naista mäll1patj4na, luulee että on seksikäs kun ei peseydy ikinä, on muutenkin itsekäs, ällöttävä ja inhottava, niin ei. Oikeasti ei.
Onpa ihanaa olla sinkku.
Minua kuusi vuotta nuoremman kosovolaistaustaisen akuuttilääkärin, niin komea, ihana ja hellä potilailleen ja ollut kriisitöissä maailmalla. Olen lääkärikollega eri erikoistumisalalta ja tukevasti naimisissa matemaatikkomieheni kanssa mutta aina täti saa unelmoida.
Minä olen 50. En etsisi enää ketään, mut jos osuu sopiva kohdalle en pistäisi vastaankaan. Sopiva = ei käytä päihteitä, eläinrakas, lapseton, liikunnallinen, mua nuorempi
Nuoremman. Kun viisikymppiset lähestyy, alkaa ikäero tuntua ja näkyä vähän liikaa jos mies on yli 5 vuotta vanhempi.
Sellaisen jolla ei olisi sukulaisia.
Meillä on takana 17 vuotta. En haluaisi erilaista miestä, tämä on juuri hän, jonka kanssa minun on hyvä olla. Toki olisin toivonut hänen pysyvän terveenä, mutta en vaihtaisi terveeseen toiseen mieheen.
Minä erosin 20 vuoden avioliitosta. Eron jälkeen. Kun olin valmis uuteen suhteeseen, niin ei ollut epäilystäkään. Etsin tunne-elämältään tasapainoisen miehen.