Listataan hyviä asioita suomalaisissa miehissä
Tällä palstalla on miesvihaa. Joten. Tässä ketjussa listaamme hyviä asioita suomalaisissa miehissä. Nainen25V
Kommentit (36)
Yhteinen äidinkieli ja samaan kulttuuriin kasvaminen.
Tämä on käänteinen naisvihaketju, älkää menkö lankaan. Tehty trollausketjuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kahdessa ensimmäisessä kommentissä näkyy selvästi, miksi alle kolmekymppiset naiset ovat aina parempia.
Aloittaja on mitä todennäköisimmin (vähän vanhempi) mies, sillä yksikään 25-vuotias nainen ei kirjoita itsestään "Nainen25V kaikki yhteen pötköön ja vielä isolla v:llä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan, suomalaiset miehet ovat turvallisimpia koko maailmassa. Nainen25V
Ovat turvallisimpia sinulle, mutta ei esim. minulle. Riippuu ihan siitä, missä elät ja asut ja missä näitä miehiä tapaat.
Jotkut katsovat ystävällisesti. Ja on siistit tavat, ei sotke maata tai sohella muuallakaan. Kehittynyt versio.
Hmmm....no....jaa....no tuota noin niin....en nyt keksi yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on käänteinen naisvihaketju, älkää menkö lankaan. Tehty trollausketjuksi.
Ei ole. Mene pois ketjustani, miesvihaaja. Nainen25V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdessa ensimmäisessä kommentissä näkyy selvästi, miksi alle kolmekymppiset naiset ovat aina parempia.
Aloittaja on mitä todennäköisimmin (vähän vanhempi) mies, sillä yksikään 25-vuotias nainen ei kirjoita itsestään "Nainen25V kaikki yhteen pötköön ja vielä isolla v:llä.
Haluatko nähdä ID-kortin? Nainen25V
Ei ole yhtäkään yksittäistä tekijää, joka olisi yhteneväinen kaikissa suomalaisissa miehissä (paitsi ehkä nuo aikaisemmin mainitut kieli- ja kulttuuriasiat). Ei tasapäistetä kokonaisia ihmisryhmiä, kiitos!
Turvallisuus ja luotettavuus tuntemissani suomalaisissa miehissä on parasta. olen seurustellut ulkomaisen miehen kanssa ja kulttuurieron huomasi. jokainen maailman ihminen ja mies on yksilö mutta kyllä kulttuurieroja mielestäni on. Suomalaiselle luotto toiseen on sydämen asia ja miehen mitta on se että hän pitää lupauksensa ja on sanansa mittainen mies. Sen arvon olen tajunnut vasta sen jälkeen, kun luottamustani koeteltiin. jos suomalaisen miehen kanssa sopii treffit kuudeksi hän on paikalla täsmällisesti. ja monia muita esimerkkejä.
Suomalainen mies on huumorintajuinen. Nautin tavattomasti miesten leppoisasta ja siististä tilannehuumorista ja kyvystä nähdä kokonaisuuksia. jos mies osaa laskea leikkiä ja on poikamainen ja ilkikurinen ja huumorit natsaa, pidän hänestä tosi paljon. olen myös huomannut suomimiehen älyttömän hyväksi kuuntelijaksi ja keskustelijaksi. hyvässä keskustelussa on mahdollisuus katsoa asioita myös miehen näkökulmasta ja se on tosi avartavaa
Toivon, että suomalaiset miehet nauttivat siitä että ovat miehiä ja ihmisiä ja uskaltavat antaa kaiken itsestään naisille ja yrittää yhdessä parempaa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko nähdä ID-kortin? Nainen25V
Toki! Linkitä kuva suomalaisesta henkilötodistuksesta jossa näkyy naisen etunimi, sopiva ikä, ja vaikka vielä naisen käsi pitämässä lappua jossa lukee "vauva AV"! Voit sillä samaisella lapulla/kädellä sensuroida naamasi ja sukunimesi.
En ilmoittanut asiattomaksi ketjua, mutta kaikki asiattomat kommentit ilmoitin.
Suomalainen mies on rehellinen, rauhallinen, luotettava, kunnioittava, tasa-arvoa kannattava, ja yleensäkin sanoisin että kehittyneinpiä ja moderneinpiä miehiä maailmassa. Monille naisille oikea kultakimpake saada suomimies.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vihaan miehiä. N43
Minäkin vihasin pitkään sen takia mitä isäni teki minulle ja miten huonosti kohteli minua kauan sitten.
Olen oppinut päästämään vihasta irti ja tajuamaan miten ihania suomalaiset miehet ovat yleisesti, isäni on yksi yksilö tässä maassa eikä edusta kaikkia miehiä. olen oppinut aikaa myöten arvostamaan hänenkin hyviä puoliaan joita joitakin on. hänkin on mies kaikesta huolimatta ja hänellä on oikeus olla mies, mitä se hänelle tarkoittaakaan.
Suosittelen sinua tutkistelemaan mistä vihasi johtuu, miten voisit tilannetta parantaa sillä viha satuttaa myös sinua ja miten oppisit ehkä taas luottamaan miehiin
Voimhalit.
Miksi hel---veti---ssä meidän tarvitsee tietää ikäsi????🤣🤣🤣🤣
Suomalaiset miehet ovat moneen muuhun kulttuuriin verrattuna hyvin osallistuvia isiä lapsilleen. Suomalaiset miehet keskimäärin enemmän asennoituvat perheen perustamiseen tiimityönä ja ottavat vauvasta asti aktiivista otetta lapsen hoitamiseen.
Tottakai on niitä huonoja isiäkin, mutta Suomalainen kulttuuri osallistaa isää paljon enemmän ja isältä odotetaan enemmän konkreettista läsnäoloa lapsen elämässä kuin kotiäitikeskeisimmissä kulttuureissa.
Suomessa jos mies ei osaa vaihtaa vauvaltaan vaippaa, on hän uusavuton, muualla Euroopassa (Euroopan ulkopuolesta puhumattakaan) taas on suuri ällistyksen aihe jos mies osaa moisen stuntin. Muualla miehet kasvavat kulttuuriin jossa lapset ovat olemassa mutta äidin vastuulla, Suomalainen mies taas ottaa vanhemmuuden haltuun ihan eri lailla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on rehellinen, rauhallinen, luotettava, kunnioittava, tasa-arvoa kannattava, ja yleensäkin sanoisin että kehittyneinpiä ja moderneinpiä miehiä maailmassa. Monille naisille oikea kultakimpake saada suomimies.
Nuorempana ajattelin että suomalainen mies on lähtökohtaisesti sankari. noh elämä on opettanut että mieskin on "vain ihminen" ja hyvä niin. ei tarvitse olla supersankari, hih, vaan tavallisuus riittää <3
Mies, joka osaa pitää naistaan hyvänä nauttii suurta arvostusta naisten keskuudessa . Naisethan tunnetusti juttelevat keskenään aika paljon ja tietysti miehistä. Hyvä mies kyllä huomataan. Entinen poikaystäväni säkenöi ylpeydestä kun tapasimme yhdessä ensi kertoja hyvää ystävääni ja hän totesi poikaystävästäni " Hyvä mies, pidä kiinni!" ja kerroin tämän poikkikselle. Hän oli onnesta soikeena kehuista ja hymyili loppupäivän! Olikin kyllä todella hyvä mies, kultainen ja luotettava kumppani. Huumorintajuinen ja yritteliäs mies. muistelen häntä usein.
Aloitan, suomalaiset miehet ovat turvallisimpia koko maailmassa. Nainen25V