Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset siisteyskäsitykset työpaikalla

Vierailija
09.11.2022 |

Parisuhteen erilaisia siisteyskäsityksiä koskevan ketjun innoittamana:

aloitin syksyllä uudessa työpaikassa, kymmenen työntekijän toimistossa. Siivooja käy kerran viikossa, mutta hänen työaikansa on mitoitettu hyvin tiukalle ja hänen tehtäviinsä kuuluu lähinnä lattioiden pikainen moppaus, vessojen siistiminen ja roskien vienti.

Keittiön ja taukotilan siisteys jää siis pääasiassa työntekijöiden vastuulle.
Keittiö on mielestäni hirveän likainen. Pinnat ja kaakelit ovat pinttyneen likaiset ja tahmeat, seinille ja kaappien oviin on jäänyt kuivumaan epämääräistä ruokajämää ja kahvitahroja. Jos jotain kaatuu pöydälle, parhaimmassa tapauksessa sutaistaan rätillä vähän sinne päin. Märkä rätti jää mytyksi tiskialtaaseen.

Henkilökunnan jääkaapin kunto ja sisältö aiheuttaa minussa pahoinvointia, en pysty käyttämään sitä.
Jos roska ei osu roskikseen, se jää lattialle. Viikon mittaan vessan lattialle kasaantuu kasa rutattua käsipaperia.

Aluksi yritin ylläpitää siisteyttä, en jaksa enää enkä ehtisikään. Kukaan ei tunnu välittävän, olen ihan loppu ja oikeasti mietin irtisanoutumista tämän asia takia. Muuten tykkään kyllä työstä. En tahtoisi olla työpaikan niuhottaja, pitäisi kai vaan sopeutua. Koeaikaa on vielä pari viikkoa jäljellä, todennäköisesti lopetan työn.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla