Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähkön kWh muilla

Milla
08.11.2022 |

Paljon teillä muilla on sähkön hinta? Meillä 49,97 snt/kWh ja ihan kohtuuton.

Kommentit (244)

Vierailija
21/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kymppi kuukaudessa menee sähköön. Ei kauhean merkityksellinen asia minun elämässäni.

Vierailija
22/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vähän minkäkokoisessa talossa asutte ja mikä lämmitysjärjestelmä niin vastaukset ovat paremmin vertailukelpoisia.

Mikä tässä ei muka ole vertailukelpoista? Sähkön kilowattituntihintaahan tässä kysyttiin eikä energian kokonaiskustannuksia.

Se on vähän eri sopimus minkä saa kaukolämpöiseen kerrostaloyksiöön kun sähkölämmitteisen omakotitaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan kuuluu vuokran hintaan joka 530e.

Vierailija
24/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vähän minkäkokoisessa talossa asutte ja mikä lämmitysjärjestelmä niin vastaukset ovat paremmin vertailukelpoisia.

Mikä tässä ei muka ole vertailukelpoista? Sähkön kilowattituntihintaahan tässä kysyttiin eikä energian kokonaiskustannuksia.

Se on vähän eri sopimus minkä saa kaukolämpöiseen kerrostaloyksiöön kun sähkölämmitteisen omakotitaloon.

Sähkölämmittäjä pääsee tällä hetkellä halvalla kun valitsee pörssisähkön. Erityisesti jos on vielä sähköauto. Kukaan ei pysty optimoimaan kulutustaan yhtä hyvin kuin sähkölämmittäjä jolla on sähköauto.

Vierailija
25/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25,90snt/kwh. 2vuoden määräaikainen mut irtisanon sen kyllä kun hinta laskee vaikka sit vaihtamalla talon miehen nimiin

Riittää kun miehesi tekee uuden sähkösopimuksen taloosi. Sinun sopimuksesi raukeaa sillä sekunnilla.

Vierailija
26/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25,90snt/kwh. 2vuoden määräaikainen mut irtisanon sen kyllä kun hinta laskee vaikka sit vaihtamalla talon miehen nimiin

Minä ajattelin vaihtaa sukupuolta ja nimeä ja sitten sanoa että ei tämä henkilö asu enää täällä, määräaikainen lopetettava. Nykyäänhän riittänee kun vaan tuntee olonsa joksikin ja sanoo että on sellanen ja sellanen.

Vierailija
27/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin vaihtaa sukupuolta ja nimeä ja sitten sanoa että ei tämä henkilö asu enää täällä, määräaikainen lopetettava. Nykyäänhän riittänee kun vaan tuntee olonsa joksikin ja sanoo että on sellanen ja sellanen.

Eikö sopimuksen pysty purkamaan muutaman kympin "sakkomaksua" vastaan? Niin ainakin jossain kerrottiin. Eli sopparin uusiminen ei ole iso juttu vaikka olisi määräaikainen.

Vierailija
28/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun miehesi tekee uuden sähkösopimuksen taloosi. Sinun sopimuksesi raukeaa sillä sekunnilla.

Oletko varma että raukeaa jos mies ottaa esim pörssisähkösopimuksen samaan osoitteeseen? Tuleeko silti minulle irtisanomismaksu? (Sama tilanne, soppari mun nimissä)

Vierailija
29/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sopimuksen pysty purkamaan muutaman kympin "sakkomaksua" vastaan? Niin ainakin jossain kerrottiin. Eli sopparin uusiminen ei ole iso juttu vaikka olisi määräaikainen.

En ole tällaisesta sakkomaksusta ainakaan tietoinen, missään ehdoissa ei tästä mainita sähköyhtiölläni. Pitänee tiedustella asiaa, vaikka olisihan se muutaman kympin sakko aivan törkeän halpa ja helppo konsti päästä kalliista määräaikaisesta eroon, epäilen ettei ole läheskään kaikilla tuollaista. Koska lain mukaanhan määräaikainen sopimus sitoo kumpaakin osapuolta eikä siitä noin vaan häivytä. Jos on joku sakkomaksu niin sekin on kyllä sitten pelkkää sopimuksen tarjoajan armollisuutta.

Vierailija
30/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

33,11. Ykskaks nousi, Turku Energia. Ei mtn ennakkoilmoitusta.

Vierailija
31/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.43snt + 1,98kk Väreen 2v Loppuu syyskuussa 24

Vierailija
32/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenillä sanottiin että sopimussakko on 200e

Vierailija
33/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,2c

Vierailija
34/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.98snt/Kwh,olen silti vähentänyt kulutusta 24%.

Vierailija
35/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteää hintaa ei kannata nyt ottaa.

Vierailija
36/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,50/kWh huhtikuulle 2024. Omakotitalo sähkölämmitys.

Vierailija
37/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,45, mutta ei kovin kauan enää, kohta 39.

Vierailija
38/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, jos joku kertoo sinulle että yksisarvisia on olemassa?

Uskomatonta mitä muumeja tällä planeetalla liikkuu.

Vierailija
39/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä edullista sähköä tämän palstan kirjoittelijoilla.

Vierailija
40/244 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että raukeaa jos mies ottaa esim pörssisähkösopimuksen samaan osoitteeseen? Tuleeko silti minulle irtisanomismaksu? (Sama tilanne, soppari mun nimissä)

Miksi sinulle tulisi irtisanomismaksu kun et mitään sano irti? 

(sama)