Sähkön kWh muilla
Paljon teillä muilla on sähkön hinta? Meillä 49,97 snt/kWh ja ihan kohtuuton.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa vähän minkäkokoisessa talossa asutte ja mikä lämmitysjärjestelmä niin vastaukset ovat paremmin vertailukelpoisia.
Mikä tässä ei muka ole vertailukelpoista? Sähkön kilowattituntihintaahan tässä kysyttiin eikä energian kokonaiskustannuksia.
Se on vähän eri sopimus minkä saa kaukolämpöiseen kerrostaloyksiöön kun sähkölämmitteisen omakotitaloon.
Ei ollenkaan kuuluu vuokran hintaan joka 530e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa vähän minkäkokoisessa talossa asutte ja mikä lämmitysjärjestelmä niin vastaukset ovat paremmin vertailukelpoisia.
Mikä tässä ei muka ole vertailukelpoista? Sähkön kilowattituntihintaahan tässä kysyttiin eikä energian kokonaiskustannuksia.
Se on vähän eri sopimus minkä saa kaukolämpöiseen kerrostaloyksiöön kun sähkölämmitteisen omakotitaloon.
Sähkölämmittäjä pääsee tällä hetkellä halvalla kun valitsee pörssisähkön. Erityisesti jos on vielä sähköauto. Kukaan ei pysty optimoimaan kulutustaan yhtä hyvin kuin sähkölämmittäjä jolla on sähköauto.
Vierailija kirjoitti:
25,90snt/kwh. 2vuoden määräaikainen mut irtisanon sen kyllä kun hinta laskee vaikka sit vaihtamalla talon miehen nimiin
Riittää kun miehesi tekee uuden sähkösopimuksen taloosi. Sinun sopimuksesi raukeaa sillä sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
25,90snt/kwh. 2vuoden määräaikainen mut irtisanon sen kyllä kun hinta laskee vaikka sit vaihtamalla talon miehen nimiin
Minä ajattelin vaihtaa sukupuolta ja nimeä ja sitten sanoa että ei tämä henkilö asu enää täällä, määräaikainen lopetettava. Nykyäänhän riittänee kun vaan tuntee olonsa joksikin ja sanoo että on sellanen ja sellanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin vaihtaa sukupuolta ja nimeä ja sitten sanoa että ei tämä henkilö asu enää täällä, määräaikainen lopetettava. Nykyäänhän riittänee kun vaan tuntee olonsa joksikin ja sanoo että on sellanen ja sellanen.
Eikö sopimuksen pysty purkamaan muutaman kympin "sakkomaksua" vastaan? Niin ainakin jossain kerrottiin. Eli sopparin uusiminen ei ole iso juttu vaikka olisi määräaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun miehesi tekee uuden sähkösopimuksen taloosi. Sinun sopimuksesi raukeaa sillä sekunnilla.
Oletko varma että raukeaa jos mies ottaa esim pörssisähkösopimuksen samaan osoitteeseen? Tuleeko silti minulle irtisanomismaksu? (Sama tilanne, soppari mun nimissä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sopimuksen pysty purkamaan muutaman kympin "sakkomaksua" vastaan? Niin ainakin jossain kerrottiin. Eli sopparin uusiminen ei ole iso juttu vaikka olisi määräaikainen.
En ole tällaisesta sakkomaksusta ainakaan tietoinen, missään ehdoissa ei tästä mainita sähköyhtiölläni. Pitänee tiedustella asiaa, vaikka olisihan se muutaman kympin sakko aivan törkeän halpa ja helppo konsti päästä kalliista määräaikaisesta eroon, epäilen ettei ole läheskään kaikilla tuollaista. Koska lain mukaanhan määräaikainen sopimus sitoo kumpaakin osapuolta eikä siitä noin vaan häivytä. Jos on joku sakkomaksu niin sekin on kyllä sitten pelkkää sopimuksen tarjoajan armollisuutta.
33,11. Ykskaks nousi, Turku Energia. Ei mtn ennakkoilmoitusta.
11.43snt + 1,98kk Väreen 2v Loppuu syyskuussa 24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenillä sanottiin että sopimussakko on 200e
4.98snt/Kwh,olen silti vähentänyt kulutusta 24%.
Kiinteää hintaa ei kannata nyt ottaa.
10,50/kWh huhtikuulle 2024. Omakotitalo sähkölämmitys.
4,45, mutta ei kovin kauan enää, kohta 39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, jos joku kertoo sinulle että yksisarvisia on olemassa?
Uskomatonta mitä muumeja tällä planeetalla liikkuu.
On kyllä edullista sähköä tämän palstan kirjoittelijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että raukeaa jos mies ottaa esim pörssisähkösopimuksen samaan osoitteeseen? Tuleeko silti minulle irtisanomismaksu? (Sama tilanne, soppari mun nimissä)
Miksi sinulle tulisi irtisanomismaksu kun et mitään sano irti?
(sama)
Muutama kymppi kuukaudessa menee sähköön. Ei kauhean merkityksellinen asia minun elämässäni.