Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että ruokakaupassa ei ole enää paljon asiakkaita

Vierailija
08.11.2022 |

Olen huomannut tämän Citymarketissa, Prismassa ja lähi K-kaupassa ja Salessa. Onko muut huomanneet saman. Ostin tänään Salesta keksipaketin maksoi 3,35 eur. Enpä osta enää. Jäi sitten viimeiseksi keksipaketiksi. Pitäkää keksinne ahneet kauppiaat ja ässss marketin ahneet päättäjät.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. En itsekään vietä ylimääräistä aikaa kaupassa, kerään vain listan mukaiset ostokset. Sen verran viivähdän hyllyillä, että tsekkaan kilohinnat jos valinta ei ole ennalta selvä.

Vierailija
2/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla niitä asiakkaita on kun ennenkin. Ihmisen on pakko syödä ja kaikilla ei ole marjametsää, sieniapajia tai riistalihaa saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, mä ostin kilon perunoita 1.15e. Valmiiksi pussissa, halvemmalla ois saanu irtoperunoita, mut en jaksanu.

Vierailija
4/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nouto maksaa 2,90, ei tarvitse pyöriä hehtaarimarketissa.

Vierailija
5/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kyllä huomannut.

Vierailija
6/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihan saman verran on kuin ennenkin.

Vierailija
7/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran K-Markettin, mutta siellä oli niin kallista ettei mitään pystynyt ostamaan. Oli pakko kävellä Prismaan.

Vierailija
8/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Niin ankea sää tuolla, että kivempi tilata ostokset kotiin.

Vierailija
9/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jopa pullaa tänään vaikka se ei olisi ollut välttämätöntä. Mutta hyvää iltakahvin kanssa.

Vierailija
10/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Salesta keksipaketin 95€. Hyviä suklaakeksejä tumma- ja vaaleaa suklaata.

Vierailija
11/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin Alepasta. Jono kiemurteli hyllyjen välissä koska vain yksi kassa käytössä. Väkeä on ruokakaupoissa aina, paitsi ehkä joskus kahden aikaan yöllä. Eli ei, en huomannut.

Vierailija
12/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheet tilaa kotiin ja nuoret wolttaa.

Naapurissa asuu nuori opiskelijapoika ja Wolt-kuski käy useamman kerran viikossa. Mietin millä rahalla kun en itse hyvätuloisena raaski tilata kotiin montaa kertaa vuodessa.

Vierailija
13/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryin Lidliin. Haen enää vain ne S marketista mitä Lidl ei myy.

Vierailija
14/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheet tilaa kotiin ja nuoret wolttaa.

Naapurissa asuu nuori opiskelijapoika ja Wolt-kuski käy useamman kerran viikossa. Mietin millä rahalla kun en itse hyvätuloisena raaski tilata kotiin montaa kertaa vuodessa.

Se käy töissä eikä wolttaaminen ole edes kallista ellei tilaa jostain tosi kaukaa.

t. keskituloinen ja wolttaan 3-5 kertaa viikossa

Vierailija
15/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin aikaan menen kauppaan. Kävin äsken, ei ollut paljon porukkaa.

Mutta omassa ostoskärryssä on tapahtunut muutoksia, mietin nykyään tarkkaan mitä ostan vai tarvitsenko jotakin tuotetta ollenkaan. Alkanut ruokalaskut pienenemään. Kilohintoihin kiinnitän enemmän huomiota.

Vierailija
16/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran K-Markettin, mutta siellä oli niin kallista ettei mitään pystynyt ostamaan. Oli pakko kävellä Prismaan.

Joo, täällä K-kaupat menneet boikottiin. Hirveitä ryöstöhintoja, mutta kyllä ne S-ketjuissakin osaavat. On tosin vielä vähän halvempaa. Lähikaupasta (K-market) voi vielä maitopurkin käydä hakemassa muttei muuta.

Vierailija
17/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi K-supermarketissa oli enemmän tänään porukkaa kun olin koskaan nähnyt. Joten ei pidä paikkaansa.

Vierailija
18/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se alkaa näkyä... tuleehan se raja vastaan kun ei ihmisillä riitä perusmaksujen jälkeen enää rahaa mihinkään muuhun... mutta ei hätää meneillään oleva rahastus tule jatkumaan loputtomiin  ja hallinto ja suuret yritykset yhdessä pitävät siitä huolta... 

Vierailija
19/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin S kaupassa tänään rieskasta yli 4e. Kävin sitten K kaupassa katsomassa että mikä hinta siellä oli, sama hinta, mutta ihmisiä kylläkin enemmän kuin ässässä.

Vierailija
20/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmiset on lopettaneet syömisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi