Oletteko huomanneet että ruokakaupassa ei ole enää paljon asiakkaita
Olen huomannut tämän Citymarketissa, Prismassa ja lähi K-kaupassa ja Salessa. Onko muut huomanneet saman. Ostin tänään Salesta keksipaketin maksoi 3,35 eur. Enpä osta enää. Jäi sitten viimeiseksi keksipaketiksi. Pitäkää keksinne ahneet kauppiaat ja ässss marketin ahneet päättäjät.
Kommentit (36)
Kaupparahat menevät sähkölaskun maksamiseen.
Joo, kävin kaupassa päivällä ostamassa leipää. Paikallisen leipomon leipä maksoi melkein 5 euroa. Ihmisiä kyllä oli kauppa pullollaan.
Käytiin City-marketissa töitten jälkeen. Ihan yhtälailla oli porukkaa kun ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin S kaupassa tänään rieskasta yli 4e. Kävin sitten K kaupassa katsomassa että mikä hinta siellä oli, sama hinta, mutta ihmisiä kylläkin enemmän kuin ässässä.
Mummo olisi pyörtynyt jos olisi 90 luvulla kertonut, että rieska maksaa 24 markkaa vuonna 2022. Palkat ovat tuskin 24 kertaistuneet tuosta ajasta.
Mä luulen kaupoissa olevan nykyisin enemmän ruuhkaa tupla-alen aikaan klo 20 kohdilla.
Olen huomannut. Mietin itsekin eilen ruokakaupassa, että ennen voipaketti maksoi euron, nyt 5e. Tuli sellainen mitä hel v olo.
Olen järkyttynyt paistopisteiden karjalanpiirakoiden hinnasta. Yksi piirakka maksaa n. 0,5 Eur!!!
Höpö höpö
Ruokakaupoissa on aina väkeä koska aina ihmisten pitää ostaa ruokansa ja syödä.
Vai onko kaikottu onkimaan? Juu ei.
Toiset käyvät aamulla, toiset päivällä ja toiset illalla. Myös toiset käy kerran viikossa ja toiset joka päivä ja siltä väliltä.
Eihän kaikki ihmiset käy samaan aikaan kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole kyllä huomannut.
Samoin, etenkin Citymarketissa ja Prismassa tuntuvat ihmiset ja rahat liikkuvan. Pitää suorastaan välttää niitä pahimpia ruuhka-aikoja pitkine kassajonoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran K-Markettin, mutta siellä oli niin kallista ettei mitään pystynyt ostamaan. Oli pakko kävellä Prismaan.
Joo, täällä K-kaupat menneet boikottiin. Hirveitä ryöstöhintoja, mutta kyllä ne S-ketjuissakin osaavat. On tosin vielä vähän halvempaa. Lähikaupasta (K-market) voi vielä maitopurkin käydä hakemassa muttei muuta.
Noissa on yleensä kalleimmat hinnat.
Kyllä meidän paikallisessa on asiakkaita kuten ennenkin.
Ainakin eläkeläisiä on aamupäivisin ihan tungokseksi asti sekä Prismassa että Citymarketissa. S-Marketissa oli tänään aika vilkasta kolmen maissa iltapäivällä, tosin kassalla ei ollut jonoa, kun koululaiset käyttää itsepalvelukassaa (minulla on -50% leipää, niin jouduin menemään ihan ihmiskassan kautta).
En ole huomannut. Ja itsekin ostelen ihan samaa ruokaa kuin ennenkin. Nykyään aina ilahtuu jos huomaa, että tuotteen hinta on sama kuin pari päivää aiemminkin. Joskus tuntui että aina on tullut nousua 50 senttiä joka viikko, esim vaikka juustoon. Nyt on jo tottunut näihin uusiin hintoihin. Kahvin hinta on tullut jopa alaspäin, nytkin Prismassa Juhlamokka vielä tämän viikon 3,95 euroa. Tuntuu halvalta vaikka ennen taisi olla tuon hintainen aina.
Tänään ostin ResQ:n kautta ison kassillisen leipää, 5 €, ja Lidlistä suklaakeksejä 85 c paketti ja laatikollisen kansviksia 2 €
Kävin tänään kaupassa ja olin ainoa asiakas! Sillähän ei ole vaikutusta, että kello oli yksi ja kauppa syrjäisellä sijainnilla.