Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Meillä ostetaan vain lapsille ja heillekin vain perinteinen suklaakalenteri :) En itse ymmärrä tätä aikuisten kalenterijuttua.. pelkkää kulutusta
Mä odotan, että posti tuo jonkun lehden kalenterin, jossa on vain kuvia. Sitäkin on hauska availla puolison kanssa vuoropäivinä.
Kaikki rahat menee Fortumin rosvouslaskuihin, niin ei ole varaa ostaa.
Haluaisin muumikalenterin on kuitenkin aika kallis.
Tekisi mieli jotain kosmetiikkakalenteria, mutta en tiedä viitsinkö nyt rahojani siihen laittaa kun on rahan menoa muutenkin joulun alla. Täytyy miettiä
Tänä vuonna ei ole joulufiilistä, enkä hanki kalenteriakaan.
Partiolaisten joulukalenterin ostin siskonpojalta. Ihan vain tukeakseni hänen harrastusta, en mä siitä kalenterista oikeasti välitä yhtään. Tuskin muistan edes availla luukkuja.
En ole kuullutkaan näistä erilaisista kalentereista. Meille tulee postissa ilmainen kalenteri. Jos se jää avaamatta, se kelpaa seuraavanakin vuonna.
Hankin Foodinin välipalakalenterin I love me messuilta. Olisipa jo joulukuu!
Norqvistin muumiteemaisen teekalenterin. Oli teekalemteri myös viimevuonna ja tykkäsin kovasti.
En ymmärrä noita kosmetiikkakalentereita. Kuitenkin vähintään puolet jotain itselle täysin sopimattomia tuotteita. Mutta mikäs siinä, jos tykkäätte. Mulla ei yleensä ole ollut aikuisena kalenteria, paitsi joskus partiolaisilta ostettu.
Lapsena oli monta kuvakalenteria ja niitä samoja käytettiin monta vuotta. Sinitarralla laitettiin luukut uudestaan kiinni.
Tänä vuonna tein poikkeuksen ja hankin kalenterin. En tosin ole vielä saanut sitä. Tilasin Tarotpuodista kivikalenterin. En tiedä mikä minuun meni, mutta oli pakko saada se.
Lumenen ostin ekaa kertaa tänä vuonna.
Ostin partiolaisten kalenterin ja Diorin joulukalenterin.
Twistben kosmetiikkakalenterin ja Yogin teekalenterin, lisäksi Foodinin kalenteri miesystävän kanssa yhteiseksi.
Siis ostaako joku aikuinen itselleen joulukalenterin!?
Vierailija kirjoitti:
Siis ostaako joku aikuinen itselleen joulukalenterin!?
Siis joo. Vai ostatko itse esim. Lancomen kosmetiikkakalenterin 5- vuotiaalle Jane-Jessicalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkakalenterin
Minkä merkkisen? Minulla on tämä https://t.ly/qCNu Lumenen kalenteri
Meillä samat
Tällaiseen turhuuteen ei kenenkään kannattaisi tuhlata näinä aikoina, vaan pistää rahaa säästöön.
Perinteinen, tuttu ja turvallinen partiolaisten kalenteri.