Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Ostin minulle ja teinitytölle puoliksi tee- ja suklaakalenterit. Yhdestä hyvästä teepussista saa sopivasti molemmille kupilliset ja suklaassa vuorotellaan. Ehkä. Mulle taitaa jäädä "pahat".
Itselle ostin Tony's Chocolonely kalenterin. Tietenkin hankin vielä veikkauksen kalenterin myös, se on joka vuosi ollut perinne.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kosmetiikkakalenterin. Pidän siitä, että voin kokeilla monia erilaisia tuotteita, joita ei välttämättä raaskisi ostaa sokkona kaupasta täydellä hinnalla. Tällä tavalla löytää itselle sopivat suosikkituotteet.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Itselle ostin Tony's Chocolonely kalenterin. Tietenkin hankin vielä veikkauksen kalenterin myös, se on joka vuosi ollut perinne.
Never heard
Vierailija kirjoitti:
TIlasin OFsta erään sisällöntuottajan kalenterin, joka päivä tulee yksityisviestinä herkullinen kuva/video. Suomalainen isotissinen ruskettunut upea blondi.
M34
Asiallista
Teekalenterin tilaan Amazonista.
Vierailija kirjoitti:
Amazonista ostaminen on pedon tukemista!
Puuro-kalenteri. Pääsee koemaistamaan erimakuisia puuroja niin tietää mitä kannattaa ostaa.
Koska olen jo aikuinen, en tietenkään hanki mitään joulukalenteria, enkä myöskään ole uskonut joulupukkiin yli 70 vuoteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amazonista ostaminen on pedon tukemista!
Tämän tilaan : Pukka Bio-Tee Adventskalender 2022
Ehtii hyvin joulukuuksi vielä.
Onlyfans joulukalenteri. Saan joka päivä uuden alastonkuvan ruotsalaiselta 18-vuotiaalta mallilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partiolaisten joulukalenterin. Tykkään siitä kuvan päivittyminen -ideasta.
Eikö nuo partiolaisten joulukalenterit ole vähän tylsiä kun ne sisältää aina ne samat kuvat? Esim luukku 6 on suomenlippu ja adventit kynttilöitä jne. No meneepähän rahat ainakin hyvään tarkoitukseen.
Missä kalenterissa on täysin ennaltanäkemättömiä uutuustuotteita?
Minun tytär (13v) oli katsonut joulukalentereiden hintoja, ja totesi, että nyt askarrellaan itse joulukalenterit. Tulee halvemmaksi, ja saadaan niihin juuri sellaisia yllätyksiä, joista me tykkäämme.
Nyt on kalenterit askarreltu. Pitää vielä hankkia yllätykset. AP:n ostaman joulukalenterin hinnalla saa jo ihan jäätävän hyvät yllätykset viiteen kalenteriin. Puolisoni ei halua joulukalenteria, joten hän voi hankkia yllätykset meille muille.
Ostin itselleni koirien namikalenterin. Mielestäni koiran namit on paremman makuisia kuin lidlin halpis suklaakalenterit.
Ostin kosmetiikkakalenterin. Pidän siitä, että voin kokeilla monia erilaisia tuotteita, joita ei välttämättä raaskisi ostaa sokkona kaupasta täydellä hinnalla. Tällä tavalla löytää itselle sopivat suosikkituotteet.