Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askartelin vaimolle itse kalenterin jossa on joka luukussa erilainen dildo. Netistä tilattu kaikki.
No olet ainakin nähnyt vaivaa. Mutta samalla vaivalla ja enemmällä välittämisellä olisit voinut kirjoitella pieniä rakkauslappusia luukkuihin ja osaan ostaa jotain söpöjä sydämenmuotoisia suklaita ja 24. luukuun vaikka rannerengas/koru johon olisit kaiverruttanut Joulutytölleni.
Vaimo olisi saattanut saada sydänslaagin. Liikutuksesta. Tai itkenyt lopun joulua. Liikutuksesta. Lopun elämää jos siis olisi jäänyt eloon, olisi muistanut sen Joulun, kun mies päätti tehdä omin käsin Joulukalenterin. Ja se oli parasta ikinä. Vaikka siellä oli tikkukirjaimin raapustettua hellyyttä. Tai ehkä just siksi.
Rakkaus... mies, rakkaus, on se vastaus.
Itse kyllä ainakin saisin slaagin, jos aikuinen mieheni tytöttelisi minua joulun kunniaksi - miksi kukaan kirjoittaisi koskaan mihinkään "joulutytölleni"?
Suihinottokalenteri. Joulukuun jokaisessa luukussa on ponnari rusetilla ja sitten otan suihin mieheltäni.
Foodinin terveellisiä herkkuja sisältävät kalenterit, siis kumpikin versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ostaako joku aikuinen itselleen joulukalenterin!?
Siis joo. Vai ostatko itse esim. Lancomen kosmetiikkakalenterin 5- vuotiaalle Jane-Jessicalle?
Kysyntä luo tarjontaa.
Sinfulia mainostetaan joka toisessa mainoksessa. Sairas yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Sinfulia mainostetaan joka toisessa mainoksessa. Sairas yhteiskunta.
Sairasta touhua t. sirkka
Veikkauksen joulukalenteri, ainoan kerran vuodessa kun harrastan uhkapelejä, tuo kivaa jännitystä joulun odotukseen kun tuosta läpyskästä VOI tulla oikeasti voittojakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Ostin Rammsteinin joulukalenterin mutta en tiedä mitä sen sisällä on. Jotain tuhmaa?
Googletimpa heti tämän luettuani tuon kalenterin ja damn, olen taas tässäkin asiassa myöhässä kuten lippujen ostamisessakin. Ainoa kalenteri minkä olisin voinut hommata :D
Partiolaisten, kuten joka vuosi.
Itse tekonen. Pitkin kk ostellut pikku tavaroita pieniin pusseihin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksen joulukalenteri, ainoan kerran vuodessa kun harrastan uhkapelejä, tuo kivaa jännitystä joulun odotukseen kun tuosta läpyskästä VOI tulla oikeasti voittojakin ;)
Aika paha uhkapeliaddiktio jos pitää kuukausi putkeen pelata.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, Lapsi toivoi Elovenan puurokalenteria. Oli sen verran hinonissaan, että ostin muutaman paketin puuropusseja, joista hänelle arvon aamuksi yllätyspuuropussin.
Ihana lapsi sulla <3 Itselleni ostan varmaan jonkun missä on kuvia, Prismassa kuulemma ainakin on. En halua mitään suklaita vaan ihan pelkkiä kuvia. Lapsena tykkäsin sellaisista kaikista eniten. Niissä oli pikkuruisia Aku Ankka -aiheisia kuvia. Sellaisen kun vielä jostain löytäisi...
hankin patukka kalenterin ja aion työtää jokaisen patukan kohti peräsuolta
Kosmetikkakalenteri koska en juo kaljaa tai ole uhkapeliaddikti
Ostin jo syyskuussa sen Fazerin jättikalenterin josta yksi Fazerin patukka/päivä. Ostin saman viime vuonna ja tykkäsin kovasti!
Patukkakalenteri ja BMI:ni on 29
TänäKIN vuonna hankin Partiolaisten joulukalenterin. Ei mitään kökkösuklaata tai turhaa krääsää.
Kivikalenterista en ollut kuullutkaan mutta kuulostaa hauskalta.
Itse harkitsen kosmetiikkakalenteria mutta en osaa päättää millainen vai onko ne jo kaikki loppuun myyty. Onko vinkkejä? Semmoinen missä olisi vaikka kasvonaamioita, seerumi tuotteita tjtn.