Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Vanhan Porvoon Jäätelötehtaan jäätelöjoulukalenterin kävin juuri ostamassa.
Cartierin muutaman tonnin kalenteri.
Kuohuviinikalenterin
https://www.givethembeer.com/products/sparkling-wine-advent-calendar?ss…;
Vierailija kirjoitti:
Vanhan Porvoon Jäätelötehtaan jäätelöjoulukalenterin kävin juuri ostamassa.
Olisin ostanut tämän, mutta pakastimeni on niin täynnä ettei mahdu! Nauti :-)
Ei ole varaa oikein muuhun kuin ihan parin euron suklaakalenteriin, mutta jos hyvällä alennuksella löytyy joku kiva vähän myöhässä, niin voin ostaa. Viime vuonna ostin teejoulukalenterin, olikohan Liptonin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)
Miksi nykyään niin moni aikuinen ostaa itselleen kalenterin? Onko aikuisista tullut henkisesti lapsia.
Kyllä. Vähän lohtua tähän ankeuteen.
Pidän itse Mauri Kunnas - kalenterista sen kuvituksen vuoksi. Ne suklaat on kuitenkin melko huonoja. Paljoa ei tietysti voi odottaakaan parin euron kalenterilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että saat noilla pikkupatukoilla suusi makeaksi? Itse ostin verkkiksen irttarikalenteri joka sisältää 48 kg karkkia eli 24 laatikollista yhteensä. Hintaa tuli 300 euroa, mutta se on silti sen arvoista :)
Järkyttävää. Tuossahan on melkein kilo karkkia per viikko koko vuodeksi. Sinusta tulee kunnon läskipossu.
Siellä joku hidassuolinen lihomiseen taipuva mamma katkerana ulisee. Itsehän vedän vaikka parikin kiloa mässyä viikottain, eikä näy missään.
Ihan tosissasiko olet? Saatan jopa uskoa tämän. No mutta onnea tiellesi.
Ehkä voisin olla lihomiseen taipuva, mutta en tiedä kun en syö sokeri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin lähes 300 euron kosmetiikkakalenterin Cult Beauty -nettikaupasta. Jeejee.
Pitikö maksaa tullit?
Viinikalenterin! Maltan tuskin odottaa joulukuun 1. päivää.....
Mulle ei sopisi nuo kosmetiikkakalenterit, koska olen niin tarkka ja nirso ostamistani kosmetiikkajutuista. Kalenterissa olisi kuitenkin jotain, mikä menisi aivan hukkaan ja sitten harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)
Miksi nykyään niin moni aikuinen ostaa itselleen kalenterin? Onko aikuisista tullut henkisesti lapsia.
Taidat olla hieman yksinkertainen?
En minkäänlaista kun ikää on jo 50v. En keksi mitään tylsempää, kuin yrittää muistaa joka päivä avata jotain joulukalenteria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman yksinkertainen?
Kaikki itselleen aikuisina joulukalenterin ostavat ovat, emme me, jotka kasvoimme siitä yli jo teineinä.
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaista kun ikää on jo 50v. En keksi mitään tylsempää, kuin yrittää muistaa joka päivä avata jotain joulukalenteria!
Minusta ei ole ollenkaan tylsää. Ostin kosmetiikkakalenterin ja ihan kutkulla avaan aamulla kun lapset ovat lähteneet kouluun ja nautiskelen sillä päivän tuotteella. Menen kylpyyn tai sytytän tuoksukynttilän, mitä se ikinä onkaan. Jos päivällä ei ole aikaa, niin illalla sitten. Kaikki tarvitsee elämään jotain hellimistä ja itselle mukavia asioita kaiken ankeuden keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiiko joku nainen muka jonkun muun kuin kosmetiikkakalenterin?
Olen nainen enkä ole ikinä ostanut yhtäkään kosmetiikkakalenteria...
Yleensä ostan jonkun Schleich kalenterin koska kerään schleichejä.
Yleensä ostan kosmetiikkakalenterin mutta tänä vuonna ei löytynyt sellaista johon olisin ollut täysin tyytyväinen. Tuntui, että monessa sisällön laatu heikentynyt ja/tai tuotteet muuttuneet minikokoisiksi ja hinta kallistunut tai pysynyt samana. Ritualsin kalenterissa taas oli jotain shimmerisiä vartaloöljyjä joita en käytä, aiemmin ollut lähinnä perus suihkutuotteita ja rasvoja.
Noh, säästin ja ostin Toblerone-kalenterin.