Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako ihmiset aikuisiksi enää? Aikuinen ihminen hankkii itselleen, jonku patukkakalenterin ja syö joka päivä suklaapatukan joulukuussa. Jonkinlaisesta rajattomuudesta on kysymys. Kertokaapa, onko teille asetettu kodeissanne rajoja, kun olitte lapsia, herkuttelun suhteen? Onko ollut sellaisia sääntöjä ja ohjeita, että karkkia ei kannattaisi syödä joka päivä? Miksi aikuinen ihminen ei ajattele näin? Miksi annat itsesi herkutella suklaapatukalla joka ikinen päivä? Itse en ole mikään tiukka itselleni tässä suhteessa ja saatan herkutella viikollakin, mutta suklaapatukka joka ikinen päivä tuntuisi kyllä jo itsen laiminlyönniltä. Miksi aikuinen ihminen lähtee tällaiseen siksi, että se on joulukalenteri? Aivan käsittämätöntä. Onko joillakin vain vaikea kypsy ja ottaa vastuuta itsestään, ollaan ikuisia lapsia, rajattomia sellaisia. Ei ole kukaan sanomassa, että hei onko tuo nyt OK. Eikä omakaan sisäinen puhe sano mitään. Jotakin on pielessä.
Joskus voi heittäytyä lapsenmieliseksi ja ostaa vaikkapa itselleen joulukalenterin piristämään arkea
Ei kun se nuttura on pidettävä tiukalla ympärivuoden ja muistettava olla aikuinen. Hyihyi kaikki rutiinista poikkeava ja ei aikuisuuteen liittyvä kiva.
Ja mustavalkoisuus näköjään kuuluu tähän samaan kehittymättömyyteen. Mistähän tässä onkaan kysymys? Olisko siitä, että kaikki joulukalenterit ovat lapsellisia vai siitä, että suklaapatukan syöminen jokainen päivä on epäterveellistä. Tämä keskustelu edelleen vahvistaa näkemystä siitä, että ihmisten kehitys aikuisuuteen on hidastunut. Lisäksi tästä voi päätellä, että kypsymättömyys ei näy vain siinä, että pystytä asettamaan itselle rajoja, vaan myös siinä, että vuorovaikutustaidot jäävät inttävän ja yksinäkökulmaisesti ajattelevan teinin tasolle.
Bosnia siivouskalenteri, ihan paras 😊
Varmaan sekin olis hyvä, mut Bonia siivouskalenteria tarkoitin.
Lipton tee -kalenterin, oli ensimmäisenä päivänä puoleen hintaan.
Ens vuonna uudestaan!
T. aikuinen
Ostin sikakalliin Sensain joulukalenterin, mutta se oli vikaostos. Voiteissa on kammottava eläkeläisrouvan parfyymin haju ja ne ovat aivan liian raskaita ja tukkivat ihon kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkakalenterin
Minkä merkkisen? Minulla on tämä https://t.ly/qCNu Lumenen kalenteri
Lääh
Olen siis 50:ttä käyvä mies. Jostain syystä olen aina hommannut jonkun muumikalenterin tai barbie yms. En tiedä miksi. Paljon ollut hauskoja hetkiä ystävien kanssa. Tänä vuonna annan sen rahan jollekin sitä tarvitsevalle.
En sitten ostanutkaan Barbie-kalenteria, vaikka aiemmin kirjoitin siitä ketjuun. Koska ei ollut tarpeeksi hyvää markkinoilla, siksi. Katsoin netistä vaihtoehdot ja ei nyt sitten.
Ostin 50%:n alennuksesta Forsmanin Teejoukukalenterin, luulin että siinä on yksi erikoisjuttu mukana, mutta siinä ei ollutkaan sitä, se oli eri tuote ja niitä ei enää ollutkaan. Mieluummin olisin ostanut Kaakaojoulukalenterin, etsin sitä muutamasta marketista mutta niitä ei ollut enää missään.
Näin ollen käsiin jäi Teejoulukalenteri enkä edes liiemmin tykkää teestä. Hain sitten pikaisesti perinteisen suklaajoulukalenterin, jossa ne pikkusuklaat on muotoiltu talvisiin muotteihin, tyyliin savupiippu, poro, kuusi. Maksoi tyyliin 1,50 euroa.
Mitä opitaan tästä. Ööää juupsniips.
Yksi on se, että turhaa ei kannata kuitenkaan ostaa, jos huomaa ajoissa että eihän tämä aluksi upealta kuulostava idea olekaan käytännnössä hintansa väärtiä. Toinen on se, että jos mielii erikoisjoulukalenteria kuten Kaakaojoulukalenteria, niin ole kärppänä! Ne loppuvat viimeistään ASAP, kun 50%:n alennukset tulevat joulukuun ekoina päivinä voimiin.
Te jotka onnistuitte saamaan Kaakaojoulukalenterin, niin ovatko ne maut olleet ihania? 💋
Kertokaa. Toisaalta jos sanotte ihanaa, niin sitten huokaan täällä, jos sanotte ei yhtään, niin kohotan kulmakarvoja, olisi pitänyt arvata ettei ole käytännössä niin hyvää kuin idean tasalla.
Mulla on Occitane kosmetiikkakalenteri.
Tähän mennessä sieltä on tullut
- käsivoide 2x , ihanat tuoksut molemmissa, harmittavan minipienet tuubit
- shampoo, tätä ostan lisää! Ihana tuoksu, sopii mun hiuksille
- suihkugeeli, voisin ostaa erikseen jos olis tarve
- kasvorasva (ei sopinut mun iholle)
- vartalovoide, hyvä tuoksu tässäkin
Vierailija kirjoitti:
Lakupiippukalenterin Normalista:
yök
Tein itselleni ruutupaperille joulustressikalenterin. Joka päivälle joku joulun järjestämiseen liittyvä pikkuhomma. Näin ei kaikki kasaudu liian lähelle joulua. Esim viikonloppuna oli tehtävänä asentaa ulos valot, tänään käydään kaatamassa joulukuusi, viikonloppuna lahjaostokset. Jouluviikolla tehtävät liittyy siivoukseen, ruokaostoksiin ja kokkailuun.