Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Ostin kaakaokalenterin. En ole koskaan juonut pahempaa kaakaota. Harmittaa.
Normalissa oli tuoksukalenteri 34 €, mutta mulla on jo mielettömästi hajuvesiä.
Ostin yksisarviskalenterin Lidlistä, hyvää suklaata. Maksoin noin 0,70€.
Ostin Ritualsin kalenterin -50%. Rakastan Ritualsin tuotteita, nyt asunnon on vallannut ihastuttava tuoksu, joka lähtee kalenterista saadusta tuoksukynttilästä. Kalenterin jokaisessa luukussa on matkakäyttöön tulevaa kosmetiikkaa ja muutama tuoksukynttilä, on tähän astisista ihan paras kalenteri!
Mä päätin tehdä oman veikkauskalenterin. Pelaan kerran päivässä yhden nettipelin. Max euro kerralla, paitsi perjantaisin eurojackpot. Mutta yhteensä aattoon mennessä saa kulua enintään 20 euroa, vaikka voittojakin tulisi. No 18 euroa tuli vakiosta, joten ei kauheasti tappiota tule. Yleensä teen yhden rivin lottoa viikossa en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako ihmiset aikuisiksi enää? Aikuinen ihminen hankkii itselleen, jonku patukkakalenterin ja syö joka päivä suklaapatukan joulukuussa. Jonkinlaisesta rajattomuudesta on kysymys. Kertokaapa, onko teille asetettu kodeissanne rajoja, kun olitte lapsia, herkuttelun suhteen? Onko ollut sellaisia sääntöjä ja ohjeita, että karkkia ei kannattaisi syödä joka päivä? Miksi aikuinen ihminen ei ajattele näin? Miksi annat itsesi herkutella suklaapatukalla joka ikinen päivä? Itse en ole mikään tiukka itselleni tässä suhteessa ja saatan herkutella viikollakin, mutta suklaapatukka joka ikinen päivä tuntuisi kyllä jo itsen laiminlyönniltä. Miksi aikuinen ihminen lähtee tällaiseen siksi, että se on joulukalenteri? Aivan käsittämätöntä. Onko joillakin vain vaikea kypsy ja ottaa vastuuta itsestään, ollaan ikuisia lapsia, rajattomia sellaisia. Ei ole kukaan sanomassa, että hei onko tuo nyt OK. Eikä omakaan sisäinen puhe sano mitään. Jotakin on pielessä.
Joskus voi heittäytyä lapsenmieliseksi ja ostaa vaikkapa itselleen joulukalenterin piristämään arkea
Tätä ei monet ymmärrä
ostin 24 180g suklaalevyä. maksoi 24 euroa. syön vielä 1. luukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako ihmiset aikuisiksi enää? Aikuinen ihminen hankkii itselleen, jonku patukkakalenterin ja syö joka päivä suklaapatukan joulukuussa. Jonkinlaisesta rajattomuudesta on kysymys. Kertokaapa, onko teille asetettu kodeissanne rajoja, kun olitte lapsia, herkuttelun suhteen? Onko ollut sellaisia sääntöjä ja ohjeita, että karkkia ei kannattaisi syödä joka päivä? Miksi aikuinen ihminen ei ajattele näin? Miksi annat itsesi herkutella suklaapatukalla joka ikinen päivä? Itse en ole mikään tiukka itselleni tässä suhteessa ja saatan herkutella viikollakin, mutta suklaapatukka joka ikinen päivä tuntuisi kyllä jo itsen laiminlyönniltä. Miksi aikuinen ihminen lähtee tällaiseen siksi, että se on joulukalenteri? Aivan käsittämätöntä. Onko joillakin vain vaikea kypsy ja ottaa vastuuta itsestään, ollaan ikuisia lapsia, rajattomia sellaisia. Ei ole kukaan sanomassa, että hei onko tuo nyt OK. Eikä omakaan sisäinen puhe sano mitään. Jotakin on pielessä.
Joskus voi heittäytyä lapsenmieliseksi ja ostaa vaikkapa itselleen joulukalenterin piristämään arkea
Tätä ei monet ymmärrä
Ei joulukalenteri ikää katso. Sisäinen lapsi on jokaisessa. Toiset ovat vain sen torjuneet. Ostan itselleni joka vuosi joulukalenterin, olen 50+.
Kokeile esim energiajuomakalenteria
Vierailija kirjoitti:
Among Us -joulukalenteri
alaikäban
Baileys kalenteri, jonka jaan veljeni kanssa.