Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?

Vierailija
08.11.2022 |

Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€

Kommentit (853)

Vierailija
501/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baileys ja kosmetiikka.

Vierailija
502/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazer patukat ja Baileys ihan perinteisen Kinder kalenterin lisäksi 😋👍

Joulun jälkeen +200kg possu?

Sulla taitaa paino ongelmien lisäksi olla vikaa myös päässä.

Taisit ostaa neljä karkkikalenteria ja lihota joulun aikana +200kg?

Sulla on pelottava pakkomielle, hakeudu hoitoon.

Pidä huoli omista asioistas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile itse samaa.

Vierailija
504/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patukka

Vierailija
505/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalakukalenteri

Vierailija
506/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forest -joulukoristekalenterin ja BonBon -karkkikalenterin.

Vierailija
507/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilä ja laku.

Vierailija
508/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkakalenterin

Minkä merkkisen? Minulla on tämä https://t.ly/qCNu Lumenen kalenteri

Sori mutta Lancomen kalenteri on moninkertaisesti parempi

Vierailija
509/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile itse samaa.

sä ja sun koko perhe ouuu

Vierailija
510/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Partiolaisten joulukalenteri jonka osti 5 vuotta sitten. Se on minun joulukalenteri tänä vuonna.

Vierailija
511/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Partiolaisten joulukalenteri jonka osti 5 vuotta sitten. Se on minun joulukalenteri tänä vuonna.

No et menetä mitään :D Niissä on aina ne samat kuvat esim 6. luukku tulee olemaan kalenterissasi Suomen lippu ja niin uusimassakin versiossa. Nuo on ihan kusetusta nuo partiolaisten kalenterit.

Vierailija
512/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipsi

Vierailija
513/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pasta

Vierailija
514/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin koirille tarkoitetun kalenterin ja aion syödä sen itse

:D Oikein!

Vierailija
515/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä jo etukäteen päättää, että joka päivä jouluun saakka vedän jonkun suklaapatukan + 400 kaloria ja siihen jouluruuat vielä päälle? Ylimääräistä on uutena vuonna ihan varmasti ainakin se viisi kiloa. Ihan sama jotkut kosmetiikkakalenterit, joka päivälle joku random tuote, iho kiittää, varsinkin herkkä iho on ihmeissään jouluun mennessä. Tai tuo tuhmakalenteri, hirveää suorittamista tehdään mukavasta asiasta. Tuleeko siitä sitten joku masennus, kun jouluna huomaa, että eipä jaksetukaan käytää juuri mitään näistä, eipä kiinnostanutkaan sitten pitemmän päälle tai sitten, että onko nyt pakko käyttää näitä kaikkia, hankalaa. Olen itse keksinyt itselleni sellaisen hemmottelukalenterin, jossa olen ihan lapulle kirjoittanut asioita, jotka jollakin tavalla palauttavat tai saavat hyvälle tuulelle, esim. Ajattele tänään 30 myönteistä ajatusta, tai tee hengitysharjoitus tai kuuntele klassinen kappale YouTubesta silmät kiinni keskellä päivää, tai sano lapselle ja miehelle, että rakastat heitä. Soita siskolle, käy kävelyllä tai venyttele hartioita. Se on sata kertaa kivempi kuin joku seksiromu tai suklaapatukka. Ja ilmainen vielä, ei lihota tai aiheuta paineita.

Herkkäihoiset tietää varmaan itse kannattaako hankkia kosmetiikkakalenteri. Miksi seksistä tulee suorittamista lelujen kanssa? Rakkauden tunnustus pitäisi perheessä olla ihan arkista, kuten puhelut sisaruksille. Miten se Herkkukalenteri automaattisesti lihottaa? Eiköhän enemmän oo merkitystä sillä mitä sinne kitusiin työntää vuoden muinakin päivinä. Vai muuttuuko se herkku jotenkin lihottavammaksi nimenomaan joulukuussa?

Suklaapatukka joka päivä? Ja se ei ole mitään? Hyi saakeli.

On kyllä aika pihalla, jos kyselee, miten se herkkukalenteri automaattisesti lihottaa. Ymmärrätkö yhtään, miten monta kaloria jossakin suklaapatukassa on? Jos vedät sellaisen joka päivä ja syöt muuten ihan normaalisti, lihot about 1,5 kiloa sen takia. Tämä on just se syy, miksi ihmiset lihovat, kun ei ole mitään ymmärrystä siitä, mitä voi syödä. Suklaapatukkaa ei voi syödä kuukauden jokaisena päivänä ilman seurauksia! Siihen päälle vielä joulun muut herkut, tortut, piparit ja kinkut, joita nämä patukkakalenterin syöjät ihan varmasti vetävät päivätolkulla, lihot aivan varmasti uuteen vuoteen mennessä useamman kilon. Mutta omapa on kroppaasi ja kalenterisi, nauti rauhassa.

Ei kaikilla ole ongelmia painon kanssa. Minä olen 56 kg eikä kyllä huoleta tippakaan vaikka joku kilo tulisi lisää. En olekaan koskaan laihduttanut enkä miettinyt kaloreita ja jatkan samalla linjalla.

Rakas lapsi, kyllä se siitä realisoituu, kun täytät ensin sen 25. Nyt voit vetää suklaapatukkaa joka päivä, mutta pulleat posket saat ennen pitkää, jos samaan malliin jatkat.

Vanhempien naisten kateus nuorempia naisia kohtaan on kyllä uskomatonta. Oon kuullut tuon kommentin lukemattomia kertoja, myös omalta äidiltäni. Täytyin juuri 35, enkä vieläkään ole alkanut lihomaan piiruakaan. Vastikään uutisoitiin tutkimuksesta, että aineenvaihdunta alkaa hidastumaan vasta yli kuuskymppisenä, eli siihenkään ei voi pulleat keski-ikäiset naiset oikeen enää vedota. Raskaana ollessakin energiantarve lisääntyy todellisuudessa hyvin vähän ja liikkua saa silloinkin. Kun harrastaa säännöllistä kunnon liikuntaa (ei mitään pelkkää kävelyä) ja syö muuten pääsääntöisesti terveellisesti, voi vetää hyvällä omallatunnolla herkkuja lihomatta.

Vierailija
516/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä jo etukäteen päättää, että joka päivä jouluun saakka vedän jonkun suklaapatukan + 400 kaloria ja siihen jouluruuat vielä päälle? Ylimääräistä on uutena vuonna ihan varmasti ainakin se viisi kiloa. Ihan sama jotkut kosmetiikkakalenterit, joka päivälle joku random tuote, iho kiittää, varsinkin herkkä iho on ihmeissään jouluun mennessä. Tai tuo tuhmakalenteri, hirveää suorittamista tehdään mukavasta asiasta. Tuleeko siitä sitten joku masennus, kun jouluna huomaa, että eipä jaksetukaan käytää juuri mitään näistä, eipä kiinnostanutkaan sitten pitemmän päälle tai sitten, että onko nyt pakko käyttää näitä kaikkia, hankalaa. Olen itse keksinyt itselleni sellaisen hemmottelukalenterin, jossa olen ihan lapulle kirjoittanut asioita, jotka jollakin tavalla palauttavat tai saavat hyvälle tuulelle, esim. Ajattele tänään 30 myönteistä ajatusta, tai tee hengitysharjoitus tai kuuntele klassinen kappale YouTubesta silmät kiinni keskellä päivää, tai sano lapselle ja miehelle, että rakastat heitä. Soita siskolle, käy kävelyllä tai venyttele hartioita. Se on sata kertaa kivempi kuin joku seksiromu tai suklaapatukka. Ja ilmainen vielä, ei lihota tai aiheuta paineita.

Herkkäihoiset tietää varmaan itse kannattaako hankkia kosmetiikkakalenteri. Miksi seksistä tulee suorittamista lelujen kanssa? Rakkauden tunnustus pitäisi perheessä olla ihan arkista, kuten puhelut sisaruksille. Miten se Herkkukalenteri automaattisesti lihottaa? Eiköhän enemmän oo merkitystä sillä mitä sinne kitusiin työntää vuoden muinakin päivinä. Vai muuttuuko se herkku jotenkin lihottavammaksi nimenomaan joulukuussa?

Suklaapatukka joka päivä? Ja se ei ole mitään? Hyi saakeli.

On kyllä aika pihalla, jos kyselee, miten se herkkukalenteri automaattisesti lihottaa. Ymmärrätkö yhtään, miten monta kaloria jossakin suklaapatukassa on? Jos vedät sellaisen joka päivä ja syöt muuten ihan normaalisti, lihot about 1,5 kiloa sen takia. Tämä on just se syy, miksi ihmiset lihovat, kun ei ole mitään ymmärrystä siitä, mitä voi syödä. Suklaapatukkaa ei voi syödä kuukauden jokaisena päivänä ilman seurauksia! Siihen päälle vielä joulun muut herkut, tortut, piparit ja kinkut, joita nämä patukkakalenterin syöjät ihan varmasti vetävät päivätolkulla, lihot aivan varmasti uuteen vuoteen mennessä useamman kilon. Mutta omapa on kroppaasi ja kalenterisi, nauti rauhassa.

Ei kaikilla ole ongelmia painon kanssa. Minä olen 56 kg eikä kyllä huoleta tippakaan vaikka joku kilo tulisi lisää. En olekaan koskaan laihduttanut enkä miettinyt kaloreita ja jatkan samalla linjalla.

Rakas lapsi, kyllä se siitä realisoituu, kun täytät ensin sen 25. Nyt voit vetää suklaapatukkaa joka päivä, mutta pulleat posket saat ennen pitkää, jos samaan malliin jatkat.

Vanhempien naisten kateus nuorempia naisia kohtaan on kyllä uskomatonta. Oon kuullut tuon kommentin lukemattomia kertoja, myös omalta äidiltäni. Täytyin juuri 35, enkä vieläkään ole alkanut lihomaan piiruakaan. Vastikään uutisoitiin tutkimuksesta, että aineenvaihdunta alkaa hidastumaan vasta yli kuuskymppisenä, eli siihenkään ei voi pulleat keski-ikäiset naiset oikeen enää vedota. Raskaana ollessakin energiantarve lisääntyy todellisuudessa hyvin vähän ja liikkua saa silloinkin. Kun harrastaa säännöllistä kunnon liikuntaa (ei mitään pelkkää kävelyä) ja syö muuten pääsääntöisesti terveellisesti, voi vetää hyvällä omallatunnolla herkkuja lihomatta.

Taitaa tuo jankuttaja olla itse 200 kiloinen, joka on epätoivoisesti yrittänyt laihduttaa viimeiset 20 vuotta syömällä porkkanan päivässä. Se on tehnyt hänestä vaan v...umaisen ja katkeran.

Vierailija
517/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Fazerin suklaakalenterin mutta söin se jo. Nyt on postissa tulossa Lancomen kosmetiikkakalenteri.

Vierailija
518/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korukalenteri ja katselen just kosmetiikkakalenteria. Veikkauksen myös.

Vierailija
519/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaloreita laskevat voi jättää omaan arvoonsa, niillä on omat ongelmansa, joita eivät pysty käsittelemään ja purkavat sen sitten muiden kyttäämisenä. Itse suunnittelen jos löytyisi joku salmiakkikalenteri tms. Jos yhdellä kalenterilla (se verkkiksen kalenteri poislukien) saa itsensä jotenkin lihotettua, niin ihmettelen kyllä kovasti. Neuroosi se on kalorineuroosikin.

Vierailija
520/853 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaloreita laskevat voi jättää omaan arvoonsa, niillä on omat ongelmansa, joita eivät pysty käsittelemään ja purkavat sen sitten muiden kyttäämisenä. Itse suunnittelen jos löytyisi joku salmiakkikalenteri tms. Jos yhdellä kalenterilla (se verkkiksen kalenteri poislukien) saa itsensä jotenkin lihotettua, niin ihmettelen kyllä kovasti. Neuroosi se on kalorineuroosikin.

t. sipsi + patukka + haribo + kinder kalenterit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi