Minkä kulutustavaran ostit viimeksi?
Ja paljonko se maksoi?
Mä ostin pari muovikoria tavaroille kylppärissä. Maksoi yhteensä alle kympin.
Sitä aiemmin en muista ostaneeni mitään moneen kuukauteen. Vain ruokaa.
Kommentit (26)
VUODEN TURHAKE kirjoitti:
ilma fiteeraus keitin 3 kertaa käyttänyt TÄYTTÄ PASKAA jollekkin laihduttajalle ehkä sopiva täysin maistumatonta ruokaa tulee OIKEA JOULUN HITTI 3 KERTAA KÄYTETTY OSTIN 50E NYT MYYN 30E .
Luulitko, että laite ripottelee mausteet puolestasi? Itse olen todennut todella hyväksi laitteeksi minulle yksinasuvalle.
7 veljestä lankoja noin kolmellakympillä.
Ostin kylppäriin ja vessaan käsisaippuoille omat pumppupullo jotka oli mun mieleen hyvännäköiset/laatuiset hintaan nähden (joku 7e kpl). Tykkään että ei tarvi pitää marketin (rumia..) pulloja lavuaarin reunalla. Harvoin sisustan, joten omasta mielestä hyvä ja pitkäikäinen/ajaton ostos.
Samalla reissulla ostin myös uudet patakintaat. Harmitti kun niitä ei myyty ns. pareittain vaan piti ostaa erikseen kaksi.. En tiedä oliko sillä nyt väliä.. Mutta luulisi että yleensä niitä ostetaan pari eikä yhtä..? Maksoi yhteensä 14 e. Vanhat patakintaat olin ostanut tai saanut kun olen muuttanut omilleni 10 vuotta sitten ja niihin oli toiseen jo tullut reikiä niin päätin uusia.
Sähköhammasharjan puoleen hintaan 40€, LED-kynttilälyhdyn 13€ ja kaksi pyykkinipsutelinettä á 5,20€. Nämä eilen.
Kattilasarja, alennuksessa 249€