Tissit vai perse?
Kysymys palstan miesväelle. Oletko enemmän tissi- vai peppumiehiä?
Kommentit (47)
Perse. Tissit ei pahemmin kiinnosta. Itse asiassa pillun kiinnostaa eniten ja varsinkin pullea cameltoe. Kauniista naisesta tulee katsottua ei kasvot, sitten pillu. Toki kaunis leveä lantio antaa pillulle kauniit raamit.
Persereikä on tärkein paikka naisen vartalossa
ehdottomasti. Kyllä naisella pitää olla tissit ja peppu.
peppu mieluummin kuin rehevä perse, koska peppu kestää paremmin aikaa
Perse. Tylsä vastaus, mutta en minä itselleni mitään voi.
Olen ehdottomasti tissimmiehiä. Muodokkaat naiset joilla isot ja ekstrapehmeät rinnat ovat parasta mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Olen säärimies.
Pelkät sääret?
Minä olen sitten peppu-säärimies koska ne kuuluvat minun mielestäni samaan kokonaisuuteen.
Pieni kiinteän pyöreä peppu treenatulla tavalla hoikkien sileiden säärien kanssa saa kyllä viisarin värähtämään.
Hassua että kukaan ei ole maininnut litteäksi treenattua naisellisen sileää vatsaa (ei mikään anabolisilla treenattu kova pyykkilauta) joka jatkuu navan alta yhtä sileään, ulos työntyvään kamelinvarvas-pilluun hoikkien sisäreisien välissä.
Peppu aivan ehdottomasti! Kun naisella on pyöreä, kiinteä peppu ja kaunis iho, olen myyty. Isot tissit ovat suorastaan ällöttävät.
Ei mitää väliä, tai (seksuaalista merkitystä normi-) miehelle, ko.kysymyksellä.
Kun vain on pilluutarjolla: märkäätiukkaa ja halukasta mihin mies voi pumpata energiansa.
Vain naisenpillulla on jotain..pientä väliä. Ei muulla.
isot rinnat ja hyvä perse treenatuilla jaloilla. ja iso on f kuppi rinnoissa. molemmat siis.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että kukaan ei ole maininnut litteäksi treenattua naisellisen sileää vatsaa (ei mikään anabolisilla treenattu kova pyykkilauta) joka jatkuu navan alta yhtä sileään, ulos työntyvään kamelinvarvas-pilluun hoikkien sisäreisien välissä.
No ei todellakaan lautavatsaa. Pieni pyöreä naisellinen vatsa kaartuen alas ja siitä naisellinen korkea häpykumpu kamelinvarpaineen. Ihan täydellistä.. Vaimollani oli ja joskus laihdutti liikaa itselleen lautavatsan. Sanoin heti, että meni överiksi ja alkoi lantion nuppiluut lähärissä kolisemaan. Onneksi oli vain väliaikaikaista.
Masu, lantio ja takamuksen kombo, tisut kiva lisä mutta itselle ei hirveästi fiboja tuo, ennemin se jos neito herkistyy, niiden hoidosta...
Perse tietenkin. Tissit on lähinnä koriste.
Perseestä on paljon iloa.
Perse on aina mielessä mutta välillä puristellaan tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisella pitää rinnat olla
Toki rinnat pitää olla mutta AA-ketunnenät voivat olla hoikalla naisella kiihotavammat kuin G-kupin löllyvät laardipallot jokinorsuilla.
Pieni naisellinen peppu on parasta. Tissitkin on kivat, nekin mieluummin pienet ja kiinteät.
Perse aina, mutta isot tissit toimii kyllä.