Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupautui hoitamaan vauvaa koko yön, että saisin nukuttua, mutta ei herännyt vauvan itkuun!

Vierailija
08.11.2022 |

Nukuin itse toisessa huoneessa ja heräsin yön aikana kaksi kertaa vauvan huutoitkuun, miehen kuorsatessa tyytyväisenä vieressä. Vedin hirveät kilarit miehelle tästä ja toisen kerran herätyyäni otin vauvan loppuyöksi viereeni. Ahdistaa ja surettaa huomata, etten voi luottaa mieheen tällaisessa asiassa lainkaan. Vauva siis 2kk ikäinen, näin kävi kerran aiemminkin (vauvan ollessa 2 viikon ikäinen), minkä jälkeen mies vannoi ettei tule toistumaan, kunnes sitten toistui viime yönä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies herännyt vauvan itkuun. Olin onnellinen, että toinen sentään sai nukkua yöllä.

Vierailija
22/24 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii, että ei tuollaiset välttämättä herää edes palovaroittimeen tai jos joku pyrkii sisälle taloon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun sovittiin, että herätään vuorotellen, mies väitti, että huijaan kun ei kuullut sitä itkua, johon minä nousin. Ja hänen vuorollaan tönin miehen hereille. Ja sanoi, että kun minä kun jo heräsin, niin miksi herätän hänetkin, ei siinä molempia tarvita.

Vierailija
24/24 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä harmillista. Jostain uniongelmasta tuollainen kyllä kertoo. Jos on jotain kuorsaamista tms., niin uniapneaa saattaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi