Millä autolla ajat?
Kommentit (33)
Taksillä, kun ei ole vähään aikaan ollut ollenkaan autoa.
Opel Mokka 2017 vielä toistaiseksi.
Vanhalla A-sarjan Mersulla. Arvoa sillä ei enää montaa tonnia ole, mutta olen hyvin mieltynyt siihen. Toivottavasti kestää vielä ainakin vuosikymmenen, kun huollatan ja pesen sitä tarpeeksi.
Ei ole ajokorttia,syy ei autoa. Joten liikun ilolla Metrolla!
Toyota Corolla vm 98. Helkatin hyvä auto. Ja mua ei haittaa että on vanhempi. Kunhan toimii.
Koppiautoilija kirjoitti:
Vanhalla A-sarjan Mersulla. Arvoa sillä ei enää montaa tonnia ole, mutta olen hyvin mieltynyt siihen. Toivottavasti kestää vielä ainakin vuosikymmenen, kun huollatan ja pesen sitä tarpeeksi.
Mulla Toyota Carina -95 ajettu vasta 510 000km ja viimeksi pessyt ehkä 4v sitten. Itse teen huollot, vielä vuosiksi laatupeli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Toyota Carina -95 ajettu vasta 510 000km ja viimeksi pessyt ehkä 4v sitten. Itse teen huollot, vielä vuosiksi laatupeli.
Mersu w123, -85. Ajattelin ajaa sillä vielä vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi Carina ois saanu meikäläisen kuolaamaan.
Škoda Octavia farmari, olisko 2007.