Millä autolla ajat?
Kommentit (33)
Dacia Dusterilla. Kolmas jo menossa.Vaihdan aina uuteen takuun loppuessa 3v jälkeen ja ennen ensimmäistä katsastusta. Huoletonta ajoa ja aina uudet renkaat alla. Halpaakin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koppiautoilija kirjoitti:
Vanhalla A-sarjan Mersulla. Arvoa sillä ei enää montaa tonnia ole, mutta olen hyvin mieltynyt siihen. Toivottavasti kestää vielä ainakin vuosikymmenen, kun huollatan ja pesen sitä tarpeeksi.
Mulla Toyota Carina -95 ajettu vasta 510 000km ja viimeksi pessyt ehkä 4v sitten. Itse teen huollot, vielä vuosiksi laatupeli.
Vanhempi Carina ois saanu meikäläisen kuolaamaan.
Kolmas Carina menossa. -76, -85 ja nyt tuo -95. Eka meni hirvikolarissa lunastukseen.
En nyt juuri aja millään autolla kun paskalakki otti kortin kun jysäriin kirkolta kaljjaa ajelin.
Väliin ajan tuolla pellon takana maran muijaa kun mara on viikot helssinkissä raksalla.
Takapäin tuuppaan ja vakoa siemennän, nainen minnuu kehhuu ettei mara niin makkeesti koskaan.
Malliksi pihapuun kaadan ja silppuun ettei oma akka ala eppäilee että meillä jottain.
Lähteissä kahvit hörppään jotta pilluun maku suusta herkiää, jos akkaa nuoleksimaan.
👍