OLETTEKO JO OSTANEET JOULULAHJOJA?
Jos olette niin kenelle ja mitä? =)
ideita kaipailen...
Kommentit (8)
Mutsille Aallon puinen tarjoiluvati,
systerille Teema-kulho,
toiselle systerille Brabantian leipälaatikko.
Appiukolle ja sen vaimolle Pentikin kynttilänjalat ja kynttilöitä,
anopille Mariskooli,
miehen systerille Kivituikkuja,
miehen veljelle Pentikin puiset leivänaluset.
Edellisten lapsille Fischer Pricen etanalelu, Bratz-vauva, Brion puisia leluja.
Miehelleni ostan yhden Espritin paitapuseron ja parranajokoneen.
Mun puolesta joulu saa tulla! :)
muille lapsille en vielä mitään. perjantaina aattelin käydä keskimmäiselle ostamassa.
Olen tehnyt tänä vuonna lahjoja paljon...
Lapsista 3v ja 2kk on otettu valokuvia oikein urakalla, sillä annamme isovanhemmille kalenterin joka on kuvitettu lasten kuvilla.
Kummitytöille olen maalannut sinooperin puisia esineitä. Pienen laatikoston, nimikyltin huoneen oveen ja valokuvakehyksen.
Muut lahjat vielä ostamatta mutta listat ovat valmiina senkun menis kaupoille ja etsis ja ostais... Pitäis vaan mennä itsekseen ettei tuo esikoinen ole mukana :) Ja samoin miehen lahja pitäisi hakea itsekseen...
Miehelle parisuhdekirjan (sisapiirin vitsi) ja mageita kalsareita - lisaksi ostan parin sadan lahjakortin kultakauppaan, kun mies haluaa Omegan Seamasterin
Lapselle pulkka ja Ugly-Doll :)
Aidilleni huivi ja kello
Isalleni viinikarahvi ja Viini-lehden vskrt.
Veljelle ja taman vaimokkeelle salaattilinko, kun toivoivat
Parhaalle ystavalle Diorin ryppyvoidetta
Kummilapselle Minttu-kirjoja, lemppareita
Toiselle kummilapselle Xbox-peli
Muutamille naapureille ja tutuille kynttilalyhtyja, voi vieda viime tipassakin viemisiksi
niitä tulee annettua sekä omille että sisarusten lapsille.
* 50 puuvärin peltirasia lapselle (houkutteleva)
* YSTÄVÄKIRJA lapselle
* 1000 legoa tilattu
* KENGÄT tilattu
* BARBIE ja sen vauva
* UNELMAvaaleanpunaiset talvihanskat (vahvat)
(--> nämä kaikki siis lapselle tähän menessä...;o)
Maailmanparantajasiskoilleni ostan varmaan jotain WWF:n tai muun maailmanparannusliikkeen tuotteita, jotkut paidat varmaan. Ja miehelle ainakin jonkun kirjan ja jonkun vaatteen. Muita lahjoja en vielä tiedä. Kun vaan pääsisi joskus joululahjaostoksille.
siinapä ne