Paras reseptisi vuohenjuustolle?
Kommentit (42)
Otetaan yksi vuohi ja yksi juusto. Sekoitetaan ja paistetaan pannulla. Päälle loraus extra vöörtsin oliiviöljyä, vastajauhettua mustapippuria ja pari tukkoa persiljaa. Se on siinä.
Tee punajuurikuutioita hunajan ja sen ruskean viinietikan kanssa. Leivitä juustosiivut seesaminsiemenillä, paista ja laita punajuurien päälle.
Nehän on kaikki kaupoissa jotakin homejuustoja. Ei kai niitä voi muuta kuin syödä siltään. Maistuu ruoassa kauhealta. Salaattiinkin koitin laittaa, niin ihan hirveältä maistui koko salaatti, mikään ei maistunut siltä miltä piti vaan siltä juuston kuoren homeelta.
Kymmenen metrin vauhti ja heität niiiii pitkälle kun menee
Miksi haluat syödä vuohelta juustot. Jätä vuohen eväät rauhaan ja osta omat.
Jauhenlihapihvin täytteeksi.
Mieluusti norrjalaisen jauhen lihaa.
Paras resepti sille on jättää koko moska kauppaan.
Paahtoleipää, sen päälle vuohenjuustoa, hunajaa ja tuoretta timjamia. Lämmitys uunissa.
Miksi joku juntti vitsailee täällä? Ap kysyi asiallisen kysymyksen. Jos et pidä kyseisestä juustosta niin älä sitten vastaa.
Itse olen tykännyt laittaa pienen määrän kanapastan joukkoon. Esim. Tomaattikastiketta tai sieniä joukkoon. Ei kuitenkaan liikaa vuohenjuustoa joukkoon, koska maku on voimakas.
Lisäksi itse tehtyjen kanahamppareiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku juntti vitsailee täällä? Ap kysyi asiallisen kysymyksen. Jos et pidä kyseisestä juustosta niin älä sitten vastaa.
Itse olen tykännyt laittaa pienen määrän kanapastan joukkoon. Esim. Tomaattikastiketta tai sieniä joukkoon. Ei kuitenkaan liikaa vuohenjuustoa joukkoon, koska maku on voimakas.
Lisäksi itse tehtyjen kanahamppareiden väliin.
Perusta oma, junttivapaa palsta niin ei tarvitse kärsiä.
Se sydän siinä keskellä sopii salaattiin, muun moskan voi heittää roskiin. Etenkin sen pahan kuoren.
Hilkka ahde teki Neljän tähden illallisella ihan taivaallista "vuohenjuusto-salaattia". Harmi, että en muista mitä siihen tuli.
Ainakin se salaattipohja, sen päällä paahdettua maalaisleipää ja vuohenjuustoa. Sen vuohenjuuston päällä oli joko hunajaa tai balsamicoa. Testattiin kotona tätä kun resepti löytyi ja oli siis todella hyvää.
Ehkä joku löytää reseptin?
Sopii hyvin kebablihan tai lampaanpaistin kanssa. Tomaattikastiketta ja kalamataoliiveja + raakaa sipulia kylkeen.
Hyvää myös grillattujen paprikoiden kanssa.
Toimii myös pizzassa.
Sillin kanssa aika eksoottinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Tee punajuurikuutioita hunajan ja sen ruskean viinietikan kanssa. Leivitä juustosiivut seesaminsiemenillä, paista ja laita punajuurien päälle.
Tuota pitää kyllä kokeilla.
Itse tein kerran paistettuja munakoisoja, päälle tomaattikastike ja Chevreä. Kuorrutus uunissa. Oliiveja ja parmankinkkua kylkeen ja hyvää maalaisleipää.
Kelpasi.
Juustoportin Vuohen Gorgonzola valittiin maailman kolmanneksi parhaaksi juustoksi, nam.
Älkää juntit kirjoittako mitään kun ette ymmärrä hyvän päälle.
Kompostointi.