Toimittaja Tommi Parkkonen vakavasti sairaana koronan takia, twiittailee Meilahden sairaalasta
Toimittaja Tommi Parkkonen on vakavasti sairaana koronan takia, hän on twiittaillut siitä parin viikon ajan. Nyt hän on taas joutunut sairaalaan.
https://twitter.com/tommiparkkonen/status/1589562639612809216?t=VqjPd1t…
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Thl ja eteenkin Hus, in Asko Järvinen ole jatkuvasti sanomassa ( valehtelemassa) että vain tosi vanhat ja hauraat ovat tällä hetkellä sairaalassa Koronan takia!? P...ska puhetta ja vähättelyä!
Onko alapeukottaja sitä mieltä että tämä toimittaja 52v, on vanha ja hauras? Luuletko että hän on ainoa " nuorempi" potilas joka on sairaalassa Koronan takia, tällä hetkellä?
T. N 52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parkkonen maksaa hintaa koronarokotefanaattisuudestaan. Joskus asiat pitää oppia kantapään kautta.
Ja tämä poistetaan kohta. Koska ei ole linjassa valtaVALHEmedian sonnan kanssa.
Mitä hän on rokotteesta sanonut? Löytyiskö jotain suuntaa antavaa?
Käytän ffp tasoista maskia bussissa, kaupassa ym. Ei yhtäkään Koronaa tai flunssaa. 3 piikkiä takana, viimeisin tammikuulta.
T. N 50+, Helsinki
Otin juuri viidennen koronapiikin.Sain sen kun olen syöpäpotilas.Koronaa ei ole ollutTiedä johtuuko se rokotuksista vai onko se varjelusta.Myös influenssa piikit olen ottanut.En pelkää ottaa rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka Tommi Parkkonen on, tai kuinka vanha hän on. Mutta olen miettinyt onkohan korona tullut viime aikoina taas astetta ärhäkämmäksi. Sairastin juuri koronan, ja se oli suunnilleen yhtä raju tauti kuin muutama vuosi sitten sairastamani influenssa. Ei mikään miellyttävä kokemus. Toki en ole mitään varsinaista riskiryhmää, enkä joutunut sairaalahoitoon, mutta jotenkin odotin Omikronin olevan nuoremmalle ihmiselle helpomman kuin mitä se minulle oli. Siitä on nyt pari viikkoa ja vinkuva yskä jatkuu edelleen.
Vai johtuiko kenties siitä, ettei rokotteilla todennäköisesti ole enää suojaavaa tehoa?
Vierailija kirjoitti:
Otin juuri viidennen koronapiikin.Sain sen kun olen syöpäpotilas.Koronaa ei ole ollutTiedä johtuuko se rokotuksista vai onko se varjelusta.Myös influenssa piikit olen ottanut.En pelkää ottaa rokotuksia.
Kaikkea hyvää elämään, ja tulevaisuuteen toivotan Sinulle! 💟
Itse pähkäilen 4.koronarokotuksen kanssa. Ottaako vai ei. Influenssarokotus ensi viikolla, tuntuu, että rokotuksia alkaa olla jo ihan tarpeeksi.
Olen huomannut että mediassa koronatartunoista kerrottaessa, mainitaan hyvin usein "piikki".
"Piikki koronatartunnoissa"
"Koronatartunnoissa raju piikki"
"Koronatartunnoissa piikki viikonloppuna"
Itse olen säästynyt koronalta, kaikilta flunssilta , kun olen käyttänyt maskia aina kaupoissa, busseissa yms. Olin pätkän töissä alkusyksystä paikassa, jossa ei saanut käyttää maskia. Tulos: Sain hirveän räkätaudin, joka kesti 3viikkoa. Vieläkin kuukauden jälkeenkin räkää tulee. Kotitestien mukaan ei ollut korona. ?
Maskisuositus auttaisi kyllä tähän tilanteeseen, sen päätelmän voi tehdä pelkällä maalaisjärjelläkin.
Monet eivät ymmärrä/ kehtaa käyttää maskia, jos siitä ei ole virallista suositusta. Valitettavasti.
3 rokotetta, korona, infuenssa rokotus, FFP2 aina kun menen julkisilla, kaupat, ei koronaa
Vierailija kirjoitti:
3 rokotetta, korona, infuenssa rokotus, FFP2 aina kun menen julkisilla, kaupat, ei koronaa
hgissä asun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hgissä asun
Siis oliko korona vai eikö ollu koronaa?
Kolme piikkiä, ei maskia, kaivan nenää säännöllisesti. Ei ainakaan oireellista koronaa.
Kaksi viikkooko jo sairasatannu
Vierailija kirjoitti:
Omikron-päivitys toi lisää tehoa koronarokotteeseen
Pfizerin BA.5 boosteri näyttää uusimpien elävällä viruksella tehtyjen testien tulosten valossa tuottavan 3-4x enemmän neutralisoivia vasta-aineita BA.5:ta vastaan kuin alkuperäinen ja
@SutharLab tulosten perusteella ~10x enemmän BQ.1.1 ja BA.2.75.2 vastaan kuin alkuperäinen rokote: https://twitter.com/EricTopol/status/1588569814582591489/photo/1
Ehdin jo sairastaa.
Ei koronaa tarvitse varoa, jos vain osaa huolehtia perushygieniastaan.
Tällä kaverilla kävi vain huono tuuri, ei muuta. Suurin osa on turvassa edelleen kuten koko koronan ajan on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei koronaa tarvitse varoa, jos vain osaa huolehtia perushygieniastaan.
Tällä kaverilla kävi vain huono tuuri, ei muuta. Suurin osa on turvassa edelleen kuten koko koronan ajan on ollut.
VMP
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan ymmärtänyt näitä jotka somettavat sairaalasta. Siis laittavat itsestään kuvia instaan tai facebookiin. Olin itse 4 päivää sairaalassa ja inhosin sitä, en todellakaan halunnut että kukaan tietää sitä tai olisi halunnut kuulla missään somessa säälin sekaisia paranemis-toivotuksia. Osa ihmisistä ei vaan osaa olla hetkeäkään yksin, omissa oloissaan, vaikka olisi sairaanakin. Koko ajan pitää saada huomiota ja laitella niitä kuvia tippaletkuista ja muista. En ymmärrä.
Tyypillistä toimittajan toimintaa tuo, että kaikesta turhasta uutisoidaan eikä vain osata olla rauhassa. Aina pitää olla draamaa ja kohua joka paikassa.
Nää "keskustelut" ovat yks vitsi. Tästäkin ketjusta on poistettu aivan älytön määrä kommentteja!
Tää koko palsta on yks 💩 läjä.