Miehen paras ystävä vonkaa seksiä minulta, mitä teen
Olen seurutsellut mieheni kanssa kolme vuotta, ja en ole kovin hyvin tutustunut hänen ystäviinsä. Yhdestä ystävästä hän on puhunut paljon, ovat olleet lapsesta asti "kuin veljet". Olimme sitten viime viikonloppuna juhlimassa paikassa, jossa tämä mieheni ystävä oli ja hän alkoi iskeä minua heti kun mieheni silmä välitti. Hän väitti että välillämme on jotain ja nolaannuin pahasti kun ajattelin että hän on tulkinnut ystävällisyyteni flirttinä. Tilanne oli inhottava ja oli vaikea päästä tyypistä eroon. En halua kertoa miehelleni, mutta v-tuttaa että hänen paras ystävänsä on tuollainen sika, joka olisi valmis vehtaamaan oman ystävän puolison kanssa. Olen kuullut että hän vonkaa muutenkin naisia. On siis itsekin naimisissa, eli pettää myös. En haluaisi enää tavata tätä ihmistä, mietin että mitä veruketta voin käyttää, kun varmasti tulee vielä tilanteita, joissa mieheni haluaa että olisimme hänen seurassaan.
Kommentit (33)
Oman miehen kaveri teki aikoinaan saman tempun. Sanoin omalle miehelle heti siitä hänen parhaasta ystävästä mitä ehdottaa ja yrittää, kun silmäsi välttää. Sanoin myös, jos tämä on teidän yhteinen temppu narauttaa minut jotenkin epäuskollisuudesta, niin sinun itkut ja selitykset ei kiinnosta, koska toi on jo niin halpamaista touhua toista kohtaan. Ja, jos tämä ei ole teidän yhteinen temppu, niin ymmärräthän etten minä huvikseni kerro ystävästäsi ehotuksista johon luotat kuin vuoreen.
Heidän ystävyys oli loppu ja se hänen ystävä tietenkin käänsi asiat minun niskaan, että keksin koko jutun. Mieheni sanoi hänelle ettei tämä ole eka kerta, kun sinusta näin sanotaan.
Täysi käärme koko jätkä. Haistelee likapyykkiä, kun käy kavereidensa luona.
Nauhoitat sen ukon ruinaamisen ja soitat sen omalle ukollesi ja sille kaverille päin naamaa. Sano, että setvikää keskenänne välinne - ei ole sinun asia setviä aikuisten miesten asioita, jos toinen niistä ruinaa toisen naista. Sinullahan ei tässä tapauksessa ole periaatteessa mitään velvollisuutta hoitaa tuota asiaa. Kumma kaveri miehelläsi. Jos oma ukkosi vetää herneen nenäänsä, niin sitten sen on kohdistuttava tähän kaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kerrot miehellesi.
AP, oletko noin avuton. Sano tyypille, että homma ei käy! Mieluummin vielä tilanteessa, jossa miehesikin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et kertoisi miehellesi? En ymmärrä, toki kerrot, joko hän nauraa asialle ja sanoo, että sellainen se tyyppi nyt vaan on, tai sitten silmät aukeaa ja hän huomaa, ettei ystävä niin kovin hyvä olekaan. Kumpi vaan, niin jos teillä on vakava ja tärkeä parisuhde, niin toki sen on tärkeämpi kuin miehesi ja sen kaverin suhde, jos siis siitä syystä et tahtoisi kertoa.
Olemme siis mieheni kanssa jo keski-iässä ja monia suhteita ja elämänkokemuksia on ollut kummallakin tätä ennen. Meillä on hyvä suhde, mutta ajattelen että tämä "kuin veli" on kyllä ollut vuosien mittaan se tuki ja turva joka on pysynyt, kun miehellä on suhteet loppuneet ja minä en ole yhtä tärkeä ainakaan vielä. Rakastan miestäni mutta en ole varma aionko olla hänen kanssaan lopun ikääni, ja tämä sikamies kyllä varmasti olisi ikuinen ystävä. Mieheni olisi varmaan ihan kauhean surullinen jos saisi tietää.
Ei miehet nyt ihan noin tyhmiä ole. Jos olette jo keski-ikäisiä, kyllä miehesi kaverinsa tavat tuntee. Kerro pois, niin näet miten hän suhtautuu. Jos hyväksyy, joudut elämään sen kanssa. Ellei, sinulla on syytä olla tyytyväinen ratkaisuusi.
Jos kerrot, katso että sinulla on todisteita. Viestejä tai sitten nauhoitat teidän puheet, kun se mies vonkaa. En ehkä vielä kertoisi, mutta jos jatkuisi tuo vonkaus, eikä tajua lopettaa, kertoisin.
Miehesi kanssa sopineet: Testasivat sinua! Joten ota asia esille miehesi kanssa, että jouduit epämielyttävään tilanne hänen ystävänsä kanssa.Omaa suhdettani testattiin mieheen.Ystäväni soitti.Sanoi ihaillut häntä kauan.Keromatta on ystäväni.Vaan jostain hänen numeron.Hän oli valmis illalla treffeille.Kuulin kaiutemen kautta koko puhelun.Sellaista voi tapahtua. Varmaa oli EX miesytävä, sen jälkeen!
Ajattelisin, että yksi seksin vonkauspyyntö tms.voisi olla "erehdys" mutta seuraava ei. Seuraavan kertoisin heti miehelleni.
Yritä kuitenkin välttää aina tilanteita, joissa joutuisit olemaan kahdestaan tuon vonkaajan kanssa.
Miehen paras ystävä on koira
What?
Miksi et voi sen antaa maistaa herkkuasi?!? Keneltä se on pois?
Kerrot heti vokaajan vaimolle miten ukkonsa toimii.
Sanot miehelle ei ja pyydät häntä lopettamaan, ja kerrot asiasta miehellesi. Nauhoita keskustelu, miehesi ei usko sinua muuten.
Minulle kävi noin, ja mieheni sai kamalat raivarit, ja syytti minua valehtelijaksi, ja jätti minut.