Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

621/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Emma ja Jape jättäneet leikin kesken? Hyppäsin hääjaksosta 10. jaksoon.

Kyllä, Emma ei halunnut edes tutustua Japeen hänen Tempparit-taustan takia. Eipä mene muillakaan pareilla hääppöisesti, paitsi ehkä Jannella ja Einolle näyttää olevan hyvä meininki.

Vierailija
622/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä toivon ettei mies asetu kynnysmatoks koska siinä käy sit hirveen helposti niin että mä pyyhin siihen jalkani."

Voi elämä miten epäkunnioittavaa ja ylimielistä suhtautumista kanssaihmisiin. Mikä sä oot Tiia pyyhkimään jalkojasi yhtään kehenkään toiseen ihmiseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee nähdä ketä miestä kiehtoo tollaset jätkämäiset naiset kuin Tiia, joka on ammatilaan nuohoojia ja joka ajelee prätkällä ja jonka maailmankuva on alemman sosiaaliluokan tapaan hyvin suppea. 

Vierailija
624/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on aivan liian hyvä Tiialle. Paljon fiksumpi ja mukavampi ja tasokkaampi. Petri tajusi itsekin tämän asian samantien. Hänessä on lämpöä ja huumoria.

Vierailija
625/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Vera on aina saman näköinen ? Sellainen ilmeetön. Tai voisi sanoa kylmän näköinen. Matti yrittää joustaa. Akka vaan minä minä haluan näin. Kuinka moni mies tuollaista oikein jaksaa.

626/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Vera on sanonut asiantuntijoille hakuvaiheessa, että millaisen parisuhteen hän haluaa ja mitä hän odottaa mieheltä? Mietin vaan, että miksi Matti ja Vera ovat paritettu?

Ilmeisesti ollut pulaa mieshakijoista.

Vierailija
627/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on aivan liian hyvä ja sivistynyt tuolle kouvolatukalle. Ihana mies!

Vierailija
628/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomaa ohjelmasta, ettei sinnikkyys ja toisen kunnioittaminen ole ollut valintakriteerinä.

Vierailija
629/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeran katsekin on niin pistävä, että sieltä sivusta katsoen oikein porautuu ihoon. Ei onneksi katso suoraan päin, sitten varmaan menisi katse jo ihmisen läpi. Ja olihan taas ne jo suosikiksi tulleet jumppapöksytkin kuvioissa. 

Mielestäni Tiia ei nalkuttanut Petrin työnteosta, koin itse niin, että hän oli siitä enemmänkin pahoillaan ja ihmetteli, että miten niin hirveän paljon voi töitä tehdä ja suri, ettei aikaa jää yhdessäoloon. 

Matin pisteet kyllä vaan kasvaa, käyttäytyy fiksusti koko ajan Veeraa kohtaan ja onneksi ei jäänyt Veeran pyynnöstä neljän seinän sisään tylytystä kuuntelemaan. 

Vierailija
630/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilektömättä olen miettinyt miksi Mattia ja Veeraa pidetään tuossa mukana edelleen. Ehkäpä tuotannolla ei kestä pokka päästää heitä pois(kun jo yksi pari läks) ettei tää näytä katsojille pannukakulta.

Vierailija
631/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, että onko ohjelmaan edes ollut mitään "hakuvaihetta". Tiedän kaksi henkilöä, joita ohjelman tuottajat/taustahenkilöt ovat kysyneet mukaan ohjelmaan. Yhteydenotot ovat tulleet em. ihmisten Instagramiin, eli toisin sanoen ohjelman taustahenkilöt ovat etsineet somesta osallistujia. Eli tämän perusteella ei ole lähelläkään oikeaa Ensitreffit alttarilla -ohjelmaa, jossa oikeasti hakuprosessi on pitkä ja monivaiheinen.

Vierailija
632/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veran pokerinaama ja monotonisuus on minusta jotenkin kiehtovaa. Pidän paljon enemmän tuosta pidättyväisestä rauhallisuudesta, kuin monen muun rempseydestä. Mutta tuo, että vaikuttaa tietävän elämänsä kaikki päätökset vuosia etukäteen jauhelihan rasvaprosentista lapsien määrään ja kaikkeen siltä väliltä, ja sitten kuitenkin toivoo puolisonsa olevan samanlainen ja samaan aikaan olemaan omaa mieltään ja samaa mieltä kaikesta, on aika mahdoton yhtälö.

Vierailija
633/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua luettavaa täällä on se, että naisten ulkonäkö arvostellaan päästävarpaisiin. Miesten ulkonäköä ei juurikaan arvostella. Miks?

Vierailija
634/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, että onko ohjelmaan edes ollut mitään "hakuvaihetta". Tiedän kaksi henkilöä, joita ohjelman tuottajat/taustahenkilöt ovat kysyneet mukaan ohjelmaan. Yhteydenotot ovat tulleet em. ihmisten Instagramiin, eli toisin sanoen ohjelman taustahenkilöt ovat etsineet somesta osallistujia. Eli tämän perusteella ei ole lähelläkään oikeaa Ensitreffit alttarilla -ohjelmaa, jossa oikeasti hakuprosessi on pitkä ja monivaiheinen.

tuskin oli, ja kaikki jotka suostui, laitettiin yhteen suurin pirtein samanikäiset

Vierailija
635/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua luettavaa täällä on se, että naisten ulkonäkö arvostellaan päästävarpaisiin. Miesten ulkonäköä ei juurikaan arvostella. Miks?

Koska he näyttävät hyvältä.

Vierailija
636/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että Vera on sinkku. Aivan mahdottoman kolkko ja ikävä ihminen vaatimuksineen. Ensin sanoo miehelle, ettei hänen kanssaan tule parisuhdetta ja sitten märisee, kun mies ei yritä luoda häneen parisuhdetta. 

Vierailija
637/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on tosi jees. Kannattaisi pakata laukut kuten Rene teki ja jättää hapan akka nalkuttamaan itsekseen.

Kauheita naikkosia ovat löytäneet ohjelmaan.

Vierailija
638/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa olevista naisita ei yksikään kykene parisuhteeseen. Prisuhde on kompromisseja ja kunnioittamosta. Onko totta,  että naiset pelkästään vaativat määräävät ja ovat itsekkäitä kaikin tavon. Olen itse nainen ja nyt ihmettelen sarjassa olevien naisten käytöstä todella. Miehistä jokainen on käytökseltään ok. Pakko neuvoa mehiä. Ei naimisiin, ei alistumista.

Ei päde Tiian yhtään!

No päteehän! Hän on ääri-introverttina vähän harvemmin äänessä vaatimuksineen, mutta kyllä hän on ne iskenyt pöytään monta kertaa ja karkoittanut siinä samalla Petrin. En ihmettele, vithumainen ja ankea ihminen minun mielestäni.

Olen eri mieltä. Minusta hän oli varsinkin alussa rento, positiivisesti itsenäinen (=ei riippuvainen,) hauska, hyvähermoinen (ei hyppinyt seinille häämatkan hankaluuksista) ja valmis aidosti tutustumaan Petriin. Heitä yhdistänee myös samantyyppinen musiikkimaku, ja mukavan näköinenkin hän on. En ole nähnyt mitään karkoittavaa, jollei Petri sitten ole erityisen nirso itse. Mutta jos toinen lopettaa kommunikoinnin eikä halua yhtään lähentyä, niin mitä siinä pitäisi tehdä? Painostaa ja roikkua toisessa joka hetki?

Vierailija
639/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäiköhän sulta näkemättä ohjelmassa jotain? Tiia nalkutti useampaan otteeseen, että Petri vaan tekee töitä, töitä ja töitä, eikä yhteinen tekeminen kiinnosta.

No ei. Hän mainitsi asiasta pariin otteeseen, mutta jos toinen oikeasti tekee töitä joka päivä aamusta iltaan, niin onko ihme että siitä mainitsee? Ei sävy ollut myöskään ollenkaan nalkuttava, toisin kuin joillakin muilla.

Vierailija
640/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikee nähdä ketä miestä kiehtoo tollaset jätkämäiset naiset kuin Tiia, joka on ammatilaan nuohoojia ja joka ajelee prätkällä ja jonka maailmankuva on alemman sosiaaliluokan tapaan hyvin suppea. 

Sulla on vähän samanlainen sukupuolikäsitys kuin Veralla. (: Naisille sopivia ammatteja ovat hoiva-ammatit, kauneusala tai ruoanlaitto! Miehet voi sitten nuohota, olla moottorien kanssa tekemisissä ja ottaa naisen pöydällä kun panettaa! (: