Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinulla kestää pää? Lue lisää aloituksesta

Vierailija
07.11.2022 |

Olen ollut jo vuosien ajan aivan kurkkuani myöten täynnä viranomaisia. Sitä samaa kaavaa, että oli asia mikä tahansa, niin aina, v.... AINA kaikki vaatimukset ja hakemukset hylätään ensin milloin milläkin per.....seestä repäistyllä tekosyyllä. Esimerkiksi verotukseen liittyen minulle on kerrottu, että asiaan x liittyvät tulot eivät ole asiaan x liittyviä tuloja. Siis täysin käsittämätöntä pas.....kaa!!! Joku ventovieras käsittelijä tulee kertomaan minulle, että minun rahani x ei ole peräisin sieltä mistä se on peräisin.

Kela viivyttelee toistuvasti kaikkia hakemuksia. Vaaditaan sitä sun tätä liitettä, vaikka olen ne jo toimittanut!!! Ei ole yhtä saa....tan...an vi......t.....on hakemusta, johon ei yritettäisi vaatia uudestaan ja uudestaan samoja selvityksiä.

Reklamaatiot pyritään hylkäämään jollain täysin idi00ttttimaisella tekosyyllä, josta paistaa kilometrien päähän se kuinka tyhmänä asiakasta pidetään. En minä tietenkään hyväksy reklamaatioiden hylkäämistä, vaan jatkan niin kauan että asia käsitellään kunnolla.

AINOA asia, johon olen saanut heti myöntävän päätöksen ilman viranomaispelleilyä oli oikeusturva. Oli suuri ihme, kun lähetin hakemuksen, odotin jonkin aikaa ja sain ilmoituksen asian korvaamisesta. Niin helppoa! Omituisen helppoa.

Sitten tekin täällä palstalla jaksatte ihmetellä, kun olen vihainen ja näytän sen viranomaisille. Mikään Suomen laki ei vaadi tuollaista kohtelua, kyllä se on ihan ihmisen oma päätös tehdä kiusaa. Kun olen esimerkiksi jonkin tiedon toimittanut jo kertaalleen, ei yksikään laki vaadi, että sitä täytyy vaatia uudestaan ja uudestaan. Se on täysin ihmisen omaa vallankäyttöä. Sitten ihmettelette, kun en jaksa esittää ystävällistä tuollaisille?

Miten SINULLA kestää pää tällaista pelleilyä, jossa joka ikinen aiheellinen vaatimus hylätään tekosyiden varjolla, vaaditaan samoja tietoja uudestaan ja uudestaan, joku ventovieras viranomainen kertoo sinulle mistä sinun rahasi ovat peräisin jne.? Miten tällaista voi jaksaa raivostumatta??

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Voin kuvitella millainen painajaisasiakas aloittaja on. Jankkaa, vääntää ja kirjelmöi loputtomiin, eikä millään usko vaikka rautalangasta väännettäisiin että hän on itse alun perinkin ymmärtänyt asian väärin.

Okei, eli kun ostan viallisen tuotteen ja reklamoin sen, olen ymmärtänyt asian väärin :'D Kun olen saanut rahan x paikasta y, ja viranomainen kertoo minulle etten oikeastaan ole saanut rahaa x paikasta y, minä olen ymmärtänyt väärin omat raha-asiani :'D Käytkö ihan täysillä?

Vierailija
22/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille nähtävästi mene millään ymmärrykseen, että kyse on siitä, että joku viranomainen tulee kertomaan ylimielisesti, että minäpä hylkään tämän vaatimuksesi, koska minä tiedän mistä sinun rahasi ovat peräisin. Ei ole mitään väliä vaikka sinä itse kerroit mistä ne ovat peräisin, minä tiedän paremmin ja hylkään nyt verotusvaatimuksesi. Sorry vaan, mutta asiassa ei ole mitään epäselvää ja tiedän sen tasan tarkasti. Minä kun sattumoisin tiedän mistä rahani ovat tulleet.

Kun reklamoin virheellisen tuotteen, minulle vastataan ylimielisesti, että asiaa ei käsitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla koskaan ole ollut ongelmia veroasioiden tai reklamaatioiden kanssa. Olen saanut aina asiallista kohtelua. En voi välttyä ajatukselta, että ap on ns. " hankala" asiakas, jos vuosikausia on ongelmia asioiden kanssa.

Vierailija
24/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edelleenkään saanut vastausta siihen miten ostosreklamaatiot ja verotusasiat voi välttää tekemällä töitä? :'D

Vierailija
25/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla koskaan ole ollut ongelmia veroasioiden tai reklamaatioiden kanssa. Olen saanut aina asiallista kohtelua. En voi välttyä ajatukselta, että ap on ns. " hankala" asiakas, jos vuosikausia on ongelmia asioiden kanssa.

Jep, minäkin saan asiallista kohtelua livenä. Minä vaan sattumoisin teen reklamaatiot kirjallisesti, jotta niistä jää mustaa valkoisella.

Vierailija
26/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia soppia on ollut viranomaisten kanssa mutta ei tulisi silti mieleenikään tulla palstalle rähjäämään ventovieraille asiasta. Vedäpä nyt ap syvään henkeä ja yritä rauhoittua.

Vierailija
27/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin aika säälittävää, että livenä ollaan niin mielin kielin ja kun sama henkilö laittaa viestiä kasvottomana, saa tylyä kohtelua.

Vierailija
28/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla työnteolla voi välttää ostosreklamaatiot ja verotusasiat? Ei tuo yksi itseään parempana pitävä huutelija ole vieläkään vastannut :'D

Vierailija
29/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykeneekö kukaan nyt vastaamaan itse kysymykseen? Eli että miten voi pitää pään kasassa, kun viranomaiset hylkäävät kaikki aiheelliset vaatimukset rutiinilla ja kaikesta täytyy tapella, taistella ja vääntää loputtomiin, jotta saa oikean ratkaisun?

Vierailija
30/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamaatioita ei tarvitse tehdä, voi vaan antaa olla.

Verojuttujakaan ei tarvitse ilmoittaa, tai sitten sutaisee ne jotenkin puolivillaisesti ja toivoo että ne menee läpi.

Näin minä teen ja pää kiittää :)

Vierailija
31/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reklamaatioita ei tarvitse tehdä, voi vaan antaa olla.

Verojuttujakaan ei tarvitse ilmoittaa, tai sitten sutaisee ne jotenkin puolivillaisesti ja toivoo että ne menee läpi.

Näin minä teen ja pää kiittää :)

Ylpeilet tyhmyydelläsi? :'D

Vierailija
32/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin meinasi hermo mennä ja usko loppua kun opiskelin maatalousalaa ja hain kesäksi opintotukea kelasta. Maatalousalan opiskelijat kun ovat myös kesällä koulussa, ei silloin voi olla kesätöissä. Meitä oli koko koulullinen oppilaita kelassa papereita täyttelemässä ja joka ikisen opiskelijan kohdalla Kelan tätönen oli ihan huuli pyöreenä, että ihanko oikeasti olette kesällä koulussa ja ihanko tukea siihen tarvitsette. Joo, ollaan, kuten viime kesänäkin olivat ja sitä edellisenä ja niin edelleen. Voi sitä lippulappujen ja liitteiden määrää. Ajoin koulun ja Kelan väliä moneen kertaan hakemassa milloin mitäkin todistusta.

Vierailija
33/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kykeneekö kukaan nyt vastaamaan itse kysymykseen? Eli että miten voi pitää pään kasassa, kun viranomaiset hylkäävät kaikki aiheelliset vaatimukset rutiinilla ja kaikesta täytyy tapella, taistella ja vääntää loputtomiin, jotta saa oikean ratkaisun?

Sinullehan suositeltiin jo terveydenhuollon piiriin hakeutumista.

Vierailija
34/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin meinasi hermo mennä ja usko loppua kun opiskelin maatalousalaa ja hain kesäksi opintotukea kelasta. Maatalousalan opiskelijat kun ovat myös kesällä koulussa, ei silloin voi olla kesätöissä. Meitä oli koko koulullinen oppilaita kelassa papereita täyttelemässä ja joka ikisen opiskelijan kohdalla Kelan tätönen oli ihan huuli pyöreenä, että ihanko oikeasti olette kesällä koulussa ja ihanko tukea siihen tarvitsette. Joo, ollaan, kuten viime kesänäkin olivat ja sitä edellisenä ja niin edelleen. Voi sitä lippulappujen ja liitteiden määrää. Ajoin koulun ja Kelan väliä moneen kertaan hakemassa milloin mitäkin todistusta.

Kuvittele tuota samaa loputtomasti, aihe ja viranomainen vain vaihtuvat. Mitään ei uskota, mitään ei ymmärretä, vaatimukset hylätään, vaikka ne ovat täysin aiheellisia, reklamaatioita ei hoideta kunnolla, ei vaikka kyseessä olisi hengenvaaralliseksi todettu tuote jne. Eikä tuotteen edes tarvitse olla hengenvaarallinen, riittää että se on virheellinen, ja reklamaatio PITÄISI hoitaa kunnolla. Mutta ei, sitä ei vain tapahdu ikinä. Olen korviani myöten täynnä tätä pelleilyä.

Vierailija
35/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pääni puhki että millä tavalla voisin elää rauhassa ilman kommunikointia viranomaisten kanssa, ilman toistuvia reklamaatioita... Enpä minä sille mitään mahda, jos kaupat myyvät pas....kaa ja jopa vaarallisia tuotteita.

Vierailija
36/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan tahdo kadota ja olla tavoittamattomissa, koska ei se oikeasti ratkaise ongelmaa. Silloin en vain tiedä ongelmista. Haluaisin vain elää rauhassa. Tulen niin vihaiseksi tästä pelleilystä.

Vierailija
37/37 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi