Vihaan seksuaalisuuttani
Ja haluaisin kuolla sen takia. Se pilaa aina kaiken elämässäni. Miten tästä pääsisi eroon?
Kommentit (22)
Älä harrasta seksiä, eihän se pakollista ole. Jos olet parisuhteessa, niin kerro syyt kumppanillesi, ettei hän ajattele seksin loppumisen syyn olevan hänessä ja voi miettiä tahtooko jatkaa.
Ei varmasti pilaa, vaan sinä itse pilaat. Oletko p-fiili?
Ei se seksiaalisuus pilaa, vaan valinnat joita sen pohjalta teet, siinä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Älä harrasta seksiä, eihän se pakollista ole. Jos olet parisuhteessa, niin kerro syyt kumppanillesi, ettei hän ajattele seksin loppumisen syyn olevan hänessä ja voi miettiä tahtooko jatkaa.
Haluan rakkautta ja seksiä, kumpaakaan en saa mistään. Siinä ongelmani on.
Vierailija kirjoitti:
En ole pedofiili, mutta en löydä kumppania mistään. Kaikki vain hyväksikäyttää ja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksiaalisuus pilaa, vaan valinnat joita sen pohjalta teet, siinä on vissi ero.
En kykene tekemään valintoja. Kukaan ei aidosti halua minua, en siis pysty valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vähän, mistä et pidä seksuaalisuudessasi? Ei sen takia kannata kuolla. Seksuaalisuuden pitäisi pikemminkin olla voimavara elämässä.
Ei ole voimavara, vaan kaiken pilaava sairaus ja pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pedofiili, mutta en löydä kumppania mistään. Kaikki vain hyväksikäyttää ja valehtelee.
Yhteinen nimittäjä miehille (?) olet siis sinä. Haksahdat pelimiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän olevani kaikkeen syyllinen. Toivottomaksi tämä tekee, kun ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän olevani kaikkeen syyllinen. Toivottomaksi tämä tekee, kun ei ole vaihtoehtoja.
Ns. pariutumisikäisiä miehiä on Suomessa reilusti enemmän kuin naisia. Lisäksi on enemmän niitä sinkkunaisia, jotka haluavatkin pysyä sinkkuina, kuin vastaavia miehiä. Vaihtoehtoja siis luulisi olevan.
Taidat olla melko nuori nainen viellä
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko nuori nainen viellä
En ole, 40-v. Sekin painaa pahasti.
Hei! Kirjoitapas mulle. Uskon, että voisimme jakaa ajatuksia paljonkin tästä aiheesta. Fullpleasure200 ja gmailin loppuosa. Olen samanlaisessa tilanteessa kanssasi, muttei se kuolema kuitenkaan ainoa vaihtoehto ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaisiin naisiin voi edes tutustua? Minun ongelmani kun taas on, etten löydä ketään, edes niitä kusipää-pettäjä-naisia. Ei sillä, että tällaista naista oikeasti edes haluaisin, mutta olisipa minulla hetken aikaa edes illuusio siitä, että kelpaan tällaisena kuin olen. Tinderiin en ole menossa; olen lukenut liikaa kommentteja, että miesten on mahdotonta saada sieltä seuraa, elleivät ole malleja.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kirjoitapas mulle. Uskon, että voisimme jakaa ajatuksia paljonkin tästä aiheesta. Fullpleasure200 ja gmailin loppuosa. Olen samanlaisessa tilanteessa kanssasi, muttei se kuolema kuitenkaan ainoa vaihtoehto ole.
Ei vakuuta osoite, kiitos silti tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaisiin naisiin voi edes tutustua? Minun ongelmani kun taas on, etten löydä ketään, edes niitä kusipää-pettäjä-naisia. Ei sillä, että tällaista naista oikeasti edes haluaisin, mutta olisipa minulla hetken aikaa edes illuusio siitä, että kelpaan tällaisena kuin olen. Tinderiin en ole menossa; olen lukenut liikaa kommentteja, että miesten on mahdotonta saada sieltä seuraa, elleivät ole malleja.
Näytän ihan hyvältä mielestäni, lieneekö se ongelma?
Avaatko vähän, mistä et pidä seksuaalisuudessasi? Ei sen takia kannata kuolla. Seksuaalisuuden pitäisi pikemminkin olla voimavara elämässä.