Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut sydänoireita koronarokotteen jälkeen?

Vierailija
07.11.2022 |

Useampi tullut vuoden sisällä omassa lähipiirissä ilmi. Mm. sydänkohtauksia, rytmihäiriöitä, kammiot eivät toimi keskenään.. suurin osa oireista alkanut kuukauden sisällä rokotteesta

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa.

Vierailija
62/71 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Kaikki tuttavat kuoli kerta laakista, osa jo rokotuspaikalle Olen viimeinen mohikaani.

Näistähän oli uutisia Pravdassa jo aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsi kipeenä kokoaja ollu :( onneksi otin vaan yhden

Vierailija
64/71 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla tuli rytmäreitä, jäi yhteen rokotteesee

Vierailija
65/71 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 <3 olen vapaa myrkyistä

Vierailija
66/71 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ennen rokotteita oli lisälyöntejä. Tutkittiin silloin, harmittomia olivat. Ovat ja hävinneet. Ei tullut rokotteiden jälkeen takaisin. Stressistä johtuivat.

Vierailija
67/71 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osallistunut ihmiskokeeseen eli kolme piikkiä saatu. Jaloissa koko ajan katkenneita verisuonia.

Vierailija
68/71 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen vaivaa rokotteiden jälkeiset lisälyönnit. Holter tehty muutama viikko takaperin ja rekisteröi 16 tuhatta kammioperäistä lisälyöntiä 24h jaksolle. Toisesta rokotteesta nyt 1.5 vuotta, mites muilla oireista kärsivillä?

Vierailija
69/71 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rokotteista tullut yhtään mitään. Mutta pari viikkoa sitten oli lievä flunssa, joka levisi työpaikalla pahasti!

En tiedä oliko korona. Flunssan jälkeen on ollut sydänoireita. Olen nuori ja treenattu ihminen.

Koronaa en ole tietääkseni sairastanut, enkä muutenkaan ole juuri koskaan kipeä. Olen ottanut kaikki rokotteet.

Vierailija
70/71 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Kipeät rytmihäiriöt 2vkoa 2. rokotteesta. 4.viikon päästä sain aivoinfarktin.

Vierailija
71/71 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumansiunausta kirjoitti:

Älkää nyt. Piispa Teemu Laajasalo sanoi joulukuussa 2021, että rokote on Jumalan lahja ihmiskunnalle ja armeijaa pitää käyttää pakkorokotuksiin! Halleluja ja amen.

Heheh. Varmaan on Jumalan lahja ihmisille, jotka ovat kurkkuaan myöten täynnä identiteetillään kykkivä houruja. Piikille mars.

Mä olen harvinaisen terve, ei yhtään injektiota. Ei sydänoireita, ei mitään. Sukulainen sai tulpan 2. rokotteen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä