Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ongelmasi, annan sinulle ratkaisun

Vierailija
07.11.2022 |

Ihan ilmaiseksi

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tarve päästä kuntoutuspsykoterapiaan, jotta kuntoutuisin takaisin työelämään. Omaa rahaa tähän ei ole eikä tämä valtio ole valmis minua tukemaan tavoitteessani.

Ja vaikka terapiaan pääsisinkin ja onnistuisin kuntoutumaan, ongelmat jatkuisivat tämänkin jälkeen:

Minulla on siihen mennessä viidentoista vuoden aukko cv:ssäni. Eli täysin toivotonta yrittää päästä mihinkään järkeviin hommiin kun niihin on sata muutakin hakijaa aukottomalla cv:llä.

Tätä ongelmaa et sinäkään pysty ratkaisemaan, mielenkiinnolla odotan mitä ehdotat.

Ei varmasti 15 vuoden aukolla pääsekään heti huippuhommiin, varsinkin jos koulutukset on yli sieltä 15 vuoden takaa. Ehdottaisin menemään takaisin kouluun, opiskelemaan ihan uuden jutun ja harjoittelujen kautta jalkaa oven väliin työpaikoille.

Vierailija
22/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen epäluuloisuutta ties miten pätevöityneitä tuntemattomia neuvojia kohtaan. 

Juo hiukan viinaa, niin neuvoni alkavat tuntua kerrassaan nerokkailta.

Kehotat siis noudattamaan neuvoja jotka tuntuvat kännissä hyviltä. Maksanet sitten myös sakot ja muut korvaukset mitä siitä seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turbo pitäisi pestä/puhdistaa mikä metodi tehokkain?

Niih?

Vierailija
24/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäpussi homeessa. Söin jo yhden leivän. Sen tekstuuri oli kuminen.

Syönkö loputkin vai teenkö niistä keittoa vieraille.

Vierailija
25/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tarve päästä kuntoutuspsykoterapiaan, jotta kuntoutuisin takaisin työelämään. Omaa rahaa tähän ei ole eikä tämä valtio ole valmis minua tukemaan tavoitteessani.

Ja vaikka terapiaan pääsisinkin ja onnistuisin kuntoutumaan, ongelmat jatkuisivat tämänkin jälkeen:

Minulla on siihen mennessä viidentoista vuoden aukko cv:ssäni. Eli täysin toivotonta yrittää päästä mihinkään järkeviin hommiin kun niihin on sata muutakin hakijaa aukottomalla cv:llä.

Tätä ongelmaa et sinäkään pysty ratkaisemaan, mielenkiinnolla odotan mitä ehdotat.

Ei varmasti 15 vuoden aukolla pääsekään heti huippuhommiin, varsinkin jos koulutukset on yli sieltä 15 vuoden takaa. Ehdottaisin menemään takaisin kouluun, opiskelemaan ihan uuden jutun ja harjoittelujen kautta jalkaa oven väliin työpaikoille.

Unohdit puolet ongelmastani. Muuten ihan hyvä vastaus sinänsä.

Vierailija
26/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forten turbo cleaner. Mulla ei ollut itselläni tietoa, niin kysyin kaverilta ihan sua varten.

Vierailija
27/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modejen poistomielivalta ärsyttää. Tuntuvat noudattavan enempi kuukautiskiertoa kuin mitään sääntöjä, omiaankaan. Ehkä valta-asema turmellut. Mikä tähän? 

Vierailija
28/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih?

Mikä maksaa, vaikka ilmaista lupasit?

Vierailija
29/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäpussi homeessa. Söin jo yhden leivän. Sen tekstuuri oli kuminen.

Syönkö loputkin vai teenkö niistä keittoa vieraille.

Riippuu vieraista, jos anoppi on tulossa kylään niin ehdottomasti soppaa keittelemään. Muuten kannattaa syöttää ne vaikka vittumaiselle naapurille.

Vierailija
30/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih?

Mikä maksaa, vaikka ilmaista lupasit?

Vastasit väärin, vesi on parasta suihkuttaa imusarjaan kierrosten ollessa reippaat...

Forte on höynäytystä, kuten muutkin vastauksesit "sekunda oraakkeli"

Vierailija
31/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modejen poistomielivalta ärsyttää. Tuntuvat noudattavan enempi kuukautiskiertoa kuin mitään sääntöjä, omiaankaan. Ehkä valta-asema turmellut. Mikä tähän? 

Lopeta olemasta rasisti ja misogynisti, niin modet ei poistele juttuja.

Vierailija
32/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä saan työkyv.eläkkeen?! Olen hakenut sitä lukuisia kertoja, jo vuosia tätä rumbaa. Kelasta sekä Varmasta väitetään samaan aikaan että olen täysin työkykyinen mutta myönnetään että sairastan monenlaista sairautta jotka haittaavat elämääni. Diagnooseja, lausuntoja työkyvystäni, arvioita on tosiaan useilta neurologeilta, sisätautilääk. harvinaisten sairauksien tutkijalta, fyssarilta, vammaispalvelusta, sossusta jne. Olen pysyvästi työkyvytön eikä toipumista odotettavissa. Tutkimustuloksista näkyy sairauteni. Minulla on avustajia, sähköpyörätuoli jne. En pääse mm. liikkumaan normaalisti, lääkkeitä on määrätty hirveät määrät. Siltikään eivät myönnä eläkettä, työtön olen! Ei ole varaa lähteä oikeuteen taistelemaan.

Vierailija
33/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta olemasta rasisti ja misogynisti, niin modet ei poistele juttuja.

Ei kyllä pidä tippaakaan paikkansa. Elänet eri ulottuvuudessa?

Vierailija
34/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kilttimies ja haluaisin viehkeän naisen lämpöä.

Sovi maksullisen naisen kanssa tapaaminen, ole kohtelias, käy suihkussa ja pese hampaasi. Älä avaudu naisten kataluudesta ja siitä kuinka paljon vihaat naisia. Muuten jää maksulliseltakin saamatta.

Mutta minä rakastan naisia ja minulle kelpaisi kuka vain! En ole ronkeli tai vihaaja.

Vierailija
35/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen ensimmäisen maailman ongelma, et olen saanut kaikki mitä haluan (miehen, lapset, talo, mökki, työ, matkustellut, vapaa-aikaa jne). En löydä enää mitään innostusta elämään, mitä tekisin seuraavaksi? Tässä olisi vielä puoli elämää jäljellä.

Vierailija
36/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on kallis (asuminen) ja ruuhkainen. Mihin ihmisten kannattaisi muuttaa joko Tampereella, samassa maakunnassa tai muuten? Että onnellisuus saavutettaisi maksimoidusti. 

Vierailija
37/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköivä naapuri omakotitaloalueella. Monesti on pitänyt soittaa poliisi tämän vuoksi. Mutta sitten tämä naapuri keksi että HÄNTÄ tässä kiusataan ja taustalla on rasismi. Tähän kaipaan apua. Kiitos etukäteen.

Vierailija
38/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käydä töissä jossa oltu jo melkein 30v. Enkä todellakaan jaksa etsiä uuttaa ja eläkkeelle vielä 10v.

Mitä teen?

Vierailija
39/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriköivä naapuri omakotitaloalueella. Monesti on pitänyt soittaa poliisi tämän vuoksi. Mutta sitten tämä naapuri keksi että HÄNTÄ tässä kiusataan ja taustalla on rasismi. Tähän kaipaan apua. Kiitos etukäteen.

Nostakaa Tarzan-naapurinne takaisin puuhun. Eläköön siellä.

Vierailija
40/41 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostakaa Tarzan-naapurinne takaisin puuhun. Eläköön siellä.

Tuutko auttamaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi