Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysiluokkalaisemme lomailee 2 TET-viikkoa

Kristallikissa
07.11.2022 |

Jostain syystä koululla ei olla ilmeisesti huomattu, ettei hän löytänyt harjoittelupaikkaa.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vanhempien työpaikat? Eikö teillä ole ketään keltä kysyä? Vai pitääkö lapsen osata itse löytää tet paikka?

Vierailija
2/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs vanhempien työpaikat? Eikö teillä ole ketään keltä kysyä? Vai pitääkö lapsen osata itse löytää tet paikka?

hmm, pitäisiköhän ysiluokkalaisen osata jo itse? Itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevan nuoren?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nuori hoitaa ITSE paikkansa. Koulu voi toki auttaa, mutta

Vierailija
4/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis valehdellut paikasta, vai miten ei ole huomattu? Täällä jos joku ei saa paikkaa, menee koulun keittiöön tai koulun siivoajien apulaiseksi.

Vierailija
5/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmm, pitäisiköhän ysiluokkalaisen osata jo itse? Itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä olevan nuoren?

Eikö ysiluokkalaiset ole 15-vuotiaita? D: Ainakin itse olin. En sanoisi olleeni aikuisuuden kynnyksellä..

Itse vanhempana auttaisin, jos asiaan apua tarvittaisiin. Omalta paikkakunnalta vaikea löytää paikkoja TET-harjoitteluihin, osa joutui jäämään koulun keittiöön hommiin ja en tiedä mitä lopuille kävi. Taisivat saada jotain tehtäviä.

Vierailija
6/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on vaarassa syrjäytyä ja sinä vaan päivittelet kuinka hassunhauskaa

Vierailija
7/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ysiluokkalaiset ole 15-vuotiaita? D: Ainakin itse olin. En sanoisi olleeni aikuisuuden kynnyksellä..

Itse vanhempana auttaisin, jos asiaan apua tarvittaisiin. Omalta paikkakunnalta vaikea löytää paikkoja TET-harjoitteluihin, osa joutui jäämään koulun keittiöön hommiin ja en tiedä mitä lopuille kävi. Taisivat saada jotain tehtäviä.

Hih hih

Vierailija
8/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tet:issä käyminen estäisi sen? En usko.

Ap

Vierailija
9/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis valehdellut paikasta, vai miten ei ole huomattu? Täällä jos joku ei saa paikkaa, menee koulun keittiöön tai koulun siivoajien apulaiseksi.

Ei, kun isänsä, jonka kanssa asuu, ei ollut tehnyt tämän enempää. Itse en muistanut asiaa.

Ap

Vierailija
10/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kato kaikki elämän asiat tiedetäänkin ihan sormia napsauttamalla. Muista olla antamatta se.Ksi valistustakaan, kylhän kaikki pitää vaan itse tietää.

Vierailija
11/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun isänsä, jonka kanssa asuu, ei ollut tehnyt tämän enempää. Itse en muistanut asiaa.

Ap

Niin eli ei sulla kiinnosta. Ei se omena kauas puusta putoa.

Vierailija
12/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kato kaikki elämän asiat tiedetäänkin ihan sormia napsauttamalla. Muista olla antamatta se.Ksi valistustakaan, kylhän kaikki pitää vaan itse tietää.

No en ole ajatellut antakaan. Mitä tietoa seksistä ei löydy ihan helposti kuukkelilla?

Ap

Vierailija
13/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöydän kattaminen valmiiksi on sille nuorelle karhunpalvelus.

Vierailija
14/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kiinnostakaan. Miksi pitäisi? Ei siinä (tetissä) saada aikaan YHTÄÄN MITÄÄN.

Vierailija
15/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tet harjoittelu on yksi monista turhuuksien turhuuksista. Jäänne ajoilta, jolloin enemmistö oli minimikouulutuksen käyneitä amiksia.

Vierailija
16/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän harjoittelee tulevaa työttömyyttä varten, kyllähän siitä kuitenkin paremmin maksetaan kuin vaikka siivoajan tai keittiöapulaisen työstä.

Vierailija
17/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kiinnostakaan. Miksi pitäisi? Ei siinä (tetissä) saada aikaan YHTÄÄN MITÄÄN.

No tässäpä vastaus. Lapsi ajattelee ihan samoin, joten jos teitä kahta ei kiinnosta, miksi meitä kiinnostas?

Vierailija
18/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän ysiluokkalainen TET:iläinen on 14, täyttää vasta joulun jälkeen 15v. TET oli heti kun koulu alkoi elokuun lopussa. Mutta turha tätä avausta on kommentoida, ei tuolla naisella ole sen enempää lapsia kuin mitään muutakaan...

Vierailija
19/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tet:issä käyminen estäisi sen? En usko.

Ap

Ei se estä. Nämä vaan kerääntyy samoille. Nyt on kahtiajako tapahtunut kouluissa. Ne jotka ovat tippumassa kyydistä, ja ne joilla menee loistavasti. Sitä ei tarvitse arvailla kumpaan ryhmään lapsesi kuuluu. Se näkyy jo. Vanhempienkin on aika herätä jo tekemään osansa.

Vierailija
20/87 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole ajatellut antakaan. Mitä tietoa seksistä ei löydy ihan helposti kuukkelilla?

Ap

Sitähän voi ihan rauhassa kuukkeilla vaikka ne kaikkein rajuimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi