Miksi ihminen on niin tyhmä, että aina juo alkoholia vaikka sitten on taas krapula ja "ei koskaan enää"???
eikö ihminen muista taas viikon päästä, että viimeksi tuli krapula ja tyhjä ja paska olo ja silmät harittaa ja on pussit silmien alla, väsyttää hikoiluttaa ja voi olla pää kipeä?
ei kohta on taas muutama olut juotu perjantaina viimeistään ja päälle haettava kori olutta kun entiset "pari" taas loppui liian nopeasti, ja lauantaina jatkuu. sitten on sunnuntai ja maanantai paska olo, muisti poikki ja miettii, että miksi sitä juo kun ei muistakaan mitään miten hauskaa se muka oli=?
eikö ihminen osaa ennustaa, että se krapula ja muisti poikki ja lisäannos tulee ostettua joka tapauksessa jos korkkaa sen "pari"?
Kommentit (43)
Koska suurinosa on heikkoja eivätkä osaa ottaa itteään niskasta kiinne.
Ihmisillä on halu päihtyä ja alkoholi on suomessa ainoa laillinen päihde.
Ikävää kuulla ettet ole eläissäsi nähnyt ketään joka osaisi käyttää alkoholia edes puoliksi kohtuudella mutta usko tai älä sellaisiakin on. Kaikki ei oo viikonloppuna päätä täytteen vetäviä suomijuntteja.
Heikkoja omien tarpojensa orjia, niin heikkoja ettei edes itse näe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Heikkoja omien tarpojensa orjia, niin heikkoja ettei edes itse näe sitä.
aika paksua tekstiä vauva-palstan käyttäjältä
Juot liikaa jos tulee krapula. Kannattaa opetella käyttämään kohtuudella. Viina on viisasten juoma.
Lopeta kaljan juonti. Siirry väkeviin.
Voimakas kemiallinen riippuvuus siihen vaikuttaa.
Itsesabotaasi. Samasta syystä kaikki uudet ostetut kuntolaitteet jää nurkkaan kuukauden kuluttua. Me halutaan epäonnistua, ei uskalleta nousta suosta ylös. Se on ihan sairasta kun oikein alkaa ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsesabotaasi. Samasta syystä kaikki uudet ostetut kuntolaitteet jää nurkkaan kuukauden kuluttua. Me halutaan epäonnistua, ei uskalleta nousta suosta ylös. Se on ihan sairasta kun oikein alkaa ajattelemaan.
Vain heikko haluaa epäonnistua, vahva nousee vaikka maailma potkiikin maahan.
Alkoholihullulla viinapullo auennut.
Vierailija kirjoitti:
Juot liikaa jos tulee krapula. Kannattaa opetella käyttämään kohtuudella. Viina on viisasten juoma.
Jos haluaa että alkoholista on huviakin niin krapula siitä seuraa.
lapinlahden linnuilla oli laulu joka vastaa tähän. Tai siis onhan se laulu vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikista pitää yrittää lanseerata joku palstahullu? Mäkin olen tehnyt alkoholialoituksia enkä ole sama kuin tämän aloituksen ap
Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa, kuinka se maljassa hohtaa. Helposti se valahtaa kurkusta alas. Lopulta se puree kuin käärme ja vuodattaa myrkkyä kuin kyy. Silmäsi näkevät outoja, ja sydämesi puhelee sekavia. Sinusta tuntuu kuin makaisit keskellä merta, kuin makaisit maston huipussa. Löivät minua, mutta en tuntenut kipua, pieksivät minua, mutta en tiennyt siitä mitään. Milloinkahan herään? Tahdonpa taas hakea tätä samaa.
Sananlaskut 23:31-35
Vierailija kirjoitti:
Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa, kuinka se maljassa hohtaa. Helposti se valahtaa kurkusta alas. Lopulta se puree kuin käärme ja vuodattaa myrkkyä kuin kyy. Silmäsi näkevät outoja, ja sydämesi puhelee sekavia. Sinusta tuntuu kuin makaisit keskellä merta, kuin makaisit maston huipussa. Löivät minua, mutta en tuntenut kipua, pieksivät minua, mutta en tiennyt siitä mitään. Milloinkahan herään? Tahdonpa taas hakea tätä samaa.
Sananlaskut 23:31-35
Vaikuttaa että viinissä on höysteenä jotain hallusinogeenistä ainetta
Vierailija kirjoitti:
Voimakas kemiallinen riippuvuus siihen vaikuttaa.
Tämä on oikea vastaus, mutta sitä ei haluta nähdä.
Lukekaa/kuunnelkaa seuravat kirjat:
Selvin päin - Annie Grace
Korkki kiinni - Allen Carr
Dopamine Nation - Anna Lembke
Alcohol Explained - William Porter
Ainakin kaksi ekaa on suomennettu jos englanti ei suju.
onpa vapauttavaa tällaiselle suorittajalle vastata kerrankin rehellisen tyhmästi:
EN TIEDÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikista pitää yrittää lanseerata joku palstahullu? Mäkin olen tehnyt alkoholialoituksia enkä ole sama kuin tämän aloituksen ap
Toisella alkoholihullulla viinapul.. eikun siis kannabissätkä poltettu.
Miksi ihmiset harrastavat seksiä ei-lisääntymistarkoituksessa, vaikka siitä saa hengenvaarallisia tartuntatauteja?