Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla nilkat nykyään koko ajan turvonneet vai miksi sukat kiristää??

Vierailija
06.11.2022 |

Eipä ollut tällaista ongelmaa ikinä aiemmin, ja vanhat sukatkaan ei tosiaan kiristä nilkkoja läheskään yhtä paljon kuin KAIKKI uudet sukat. Olen kokeillut isompia ja jopa miesten sukkia (yhtä mallia vain tosin) ja jokaisessa sama ongelma. Onko nuo kiristyneet ja mistä saa löysävartisia sukkia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin netistä tällaisen tekstin kiristämättömistä sukista:

Bambuviskoosi on hypoallerginen materiaali, joten se sopii myös herkkäihoisille ja -jalkaisille. Lisäksi bambusukka on antistaattinen, joten se ei ärsytä ihoasi. Kiristämättömän varren, saumattoman kärjen ja erinomaisen istuvuuden ansiosta sukat tuntuvat hyviltä jalassa, eivät purista tai hierrä ja antavat veren kiertää jaloissasi estoitta aina pohkeesta varpaisiin saakka.

Nuo on kotimaiset sukat. Meinaan kokeilla.

Olen ostanut markkinoilta bambualkkareita syysmarkkinoilla toistamiseen. Ne on niin hyvää materiaalia, eikä ole menneet rikki vuosienkaan käytön jälkeen. Niissäkään ei ole puristavaa kumiresoria.

Ihan vaan tiedoksi, että bambusukat kutistuu todella paljon pesussa.

Ei kannata heti ostaa montaa paria, vaan testata ensin mikä koko on muutaman pesun jälkeen sopivan kokoinen.

Vierailija
22/25 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambuviskoosi sitten tosiaan kutistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut, että kuivausrumpu varmaan vaan kutistaa niitä vähän.

Vierailija
24/25 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin aina sukkia, joissa on löysät varret niitä kiristämättömiä sukkia. Käytän myös itse kutomiani sukkia, ne ei kiristä.

Vierailija
25/25 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä etsin aina sukkia, joissa on löysät varret niitä kiristämättömiä sukkia. Käytän myös itse kutomiani sukkia, ne ei kiristä.

Kudotko ohuita sukkia?

100% puuvillaa olevat sukat eivät kiristä. Graavin vaivasenluun omaavana sukat eivät saa kiristää. Luonnonkuituiset sukat ovat ihanat jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi