Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähkön työttömyyden jälkeen sain vihdoin töitä, mutta nyt mua ahdistaa töihin meno.

Vierailija
06.11.2022 |

Että mitä jos en enää osaakaan ammattiani? Jos olenkin surkea ja liioitellut omaa osaamistani ja saan potkut jo koeajalla? Aivan hirveä ahdistus ja huijarisyndroomainen olo. Ja samalla tosissaan pelottaa se, että en selviydy töistäni ja jään taas työttömäksi. Onko tämmöiset fiilikset normaaleja parin kolmen vuoden (tai pitemmånkin) työttömyysjakson jälkeen työllistyessä? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut työpaikasta! No on todellakin ihan normaalia jännittää uutta työtä, saati sitten, jos on ollut pitkään työttömänä. Hyvin se menee!

Vierailija
2/5 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normi. Olen ollut samassa tilanteessa kolmesti. Ekan palkan kohdalla huomaa, että kyllä mä osaan ja työstäni kannattaa maksaa. Tv.Väliaikatyöllinen m37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia tuntea epävarmuutta uuden edessä. Olen tehnyt paljon lyhyitä pätkiä ja aina jännittää, että mitähän tästä tulee. Ei huolta, selviät kyllä, jos paikka ei ole joku törkeän hankala. Sellaisesta voi sitten lähteä mielellään, jos eivät yli-ihmistä hakevat.

Onnea ja jaksamista - kivoja työpäiviä ja onnistumisen tunteita!

Vierailija
4/5 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että jännittää. Ja "terve jännitys" kuuluu ihan asiaan. Vaikka vaihtaisi vain työpaikkaa, niin aina se uusi paikka alkuun jännittää. Onnea työpaikasta, ole vain oma itsesi ja pärjäät kyllä!

Vierailija
5/5 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivisia viestejä. Ja lohdullisia. Isot kiitokset niistä! Helpottaa vähän, kun tiedän nyt että tämmöinen hermoilu kuuluu asiaan. Ehkä mä sitten selviän ainakin koeajan yli, toivottavasti pitemmällekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi