Miten jälkihellit rakasta miestäsi hänen saadessaan ja saatuaan orgasmin lähetyssaarnaajassa?
Katsotko silmiin? Suutelet? Silität hiuksia ja niskaa? Kertomalla kuinka hyvältä tuntui? Puristamalla lantionpohjan lihaksilla pehmenevää kalua?
Kommentit (23)
Silittelen, lukitsen miehen jaloillani siihen paikkaan, huokailen miten ihanaa oli, suukottelen. Nuo ovat niin ihania hetkiä!
Siis eikö se nainen ansaitse ne hellittelyt, kun on miehelleen suonut orgasmin?
Kiedon kättä miehen niskaan. Suutelen häntä kaulaan, ehkä vähän näykkäisen, jos hän näykkää mua. Hän pakittaa vähän vaan sit peittääkseen mut taas sykkiäkseen syvemmällä ja purkautuakseen vielä lisää. Voihkaisen vastaukseksi jokaiseen miehen murinaan ja huokaukseen. Huulet osuu kohdalleen ja suutelen takaisin minkä pystyn ja osaan hänen kovassa vaativassa tavassaan suudella mua. En haluisi millään pois miehen lämmöstä, painon tunteesta rintojen päällä. Tunnen orgasmin jälkeen hänen pakaroiden värinän lyhyet työnnöt. Ne saa mut sykähteleen joka kerta uudestaan. Lähäri on mulle täydellisyyttä hänen kaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko aihetta helliä toisinpäin!
On toki. Meillä käy miehen kanssa usein niin, että mua kiihottaa se miehen tuleminen niin paljon, että tuun sitten siinä hänen kanssaan vaikka olisin saanut jo ennemmin. Lähetyssaarnaajassa tuo korostuu niin ihanasti. Hellitään toisiamme, ollaan kiinni toisissamme, suudellaan ja sivellään. Mies toistaa mun nimeä vähän aikaa suukkojen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei herranjestas mikä ajattelumalli taas... Teeppä oma ketju tuosta. Ei tarvi joka ketjun aihetta aina kääntää ja vääntää.
Harvoin harrastamme seksiä tuossa asennossa, mutta ihan vain silittämällä ja olemalla lähellä. Mun mies ei pidä siitä, että puristaa lantionpohjalihaksilla orgasmin jälkeen, se ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin harrastamme seksiä tuossa asennossa, mutta ihan vain silittämällä ja olemalla lähellä. Mun mies ei pidä siitä, että puristaa lantionpohjalihaksilla orgasmin jälkeen, se ei tunnu hyvältä.
Ihme mies. Vaimo tehnyt tuota monesti ja rakastan sitä. Jääty orgasmien jälkeen päällekäin vielä naatiskelemaan ja viipyilemään. Jos vaimo saanut oikein kunnolla on orgasmin jälkeen rutistannut minua kovaa ja keinuttu vain hiljaa yhdessä. Itse tehnyt samaa rutistusta ollessamme toisinpäin, vaimo päällä. Olen aikoja alusta jo jäänyt vaimoon kiinni yhdynnän loppuessa, samoin mennyt kyljelle tai lusikkaan seksin jälkeen. Minusta läheisyys on sillon täydellistä kun olo on raukea laukemisesta ja rakastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme mies. Vaimo tehnyt tuota monesti ja rakastan sitä. Jääty orgasmien jälkeen päällekäin vielä naatiskelemaan ja viipyilemään. Jos vaimo saanut oikein kunnolla on orgasmin jälkeen rutistannut minua kovaa ja keinuttu vain hiljaa yhdessä. Itse tehnyt samaa rutistusta ollessamme toisinpäin, vaimo päällä. Olen aikoja alusta jo jäänyt vaimoon kiinni yhdynnän loppuessa, samoin mennyt kyljelle tai lusikkaan seksin jälkeen. Minusta läheisyys on sillon täydellistä kun olo on raukea laukemisesta ja rakastelusta.
Ihan yhtä lailla ihme mies olet sinäkin. Yks tykkää yhdestä, toinen toisesta.
Miksi ei saa kysyä,eikö miehen pitäisi helliä vaimoaan? Aivan ufoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mekin läheisyydestä tykätään. Tuo puristaminen ei vain mieheni mielestä tunnu hyvältä orgasmin jälkeen. Jos mietin, niin sama on omalla kohdalla klitoriksen suhteen (kun on saanut, ei enää kaipaa kosketusta).
Vierailija kirjoitti:
Älä jankkaa, perusta oma ketju tuolle. Tässä aihe oli eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs palstapoliisi luulet olevasi? Tässä aiheessa on ihan molemminpuolin mahdollistapuhua; heliminen seksin jälkeen! Eikö miehet muka halua sitä tehdä.
Miksi aina pitää olla negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen suo miehelle orgasmin makaamalla paikoillaan ja ansaitsee siitä tottakai vielä hellittelyt päälle. 😄 Ihana asenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs palstapoliisi luulet olevasi? Tässä aiheessa on ihan molemminpuolin mahdollistapuhua; heliminen seksin jälkeen! Eikö miehet muka halua sitä tehdä.
Miksi aina pitää olla negatiivinen.
Luepa otsikko uudelleen ihan ajatuksen kanssa... Miksi aina pitää kääntää aihe nurinkurin ja jankata?
Yleensä kietoudumme toisiimme orgasmin jälkeen. Silitellään ja usein "puhdistan" miehen vehkeen suullani. Joskushan se johtaa uuteen erään. Ihana katso kuinka mieheni nautii hommasta.
Heitän jalat miehen ympäri ja lukitsen hänet siihen. Otan sängystä liukkaripullon ja sivelen liukkaria mieheni pallehin ja peppureiälle. Työnnän toisen miehen palleista omaan peppuunsa ja kuuntelen valittavaa, mutta nautinnollista tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku telaketjufemakko eksyi ketjuun.
joskus mietin että olisi keinussa ja keinuu niin että osuu muna aina muija toosaan ja taas vauhtia ja taas osuu toosaan, niin kauan kunnes mälli irtoaa ja sen jälkeen heilahtaa vain tyhjä lauta kun olen jo poistunut siltä
miltä tuntuisi