Jos ajattelee ruokaa, olen keitto- ja pähkinäihminen. Mikä ihminen sinä olet?
Kommentit (43)
Helpporuoka-ihminen,
Ei voisi vähempää kiinnostaa ruuanlaitto. Keittoja, laatikoita, leivinuunissa haudutettua lihaa... sellaista ruokaa mitä voi syödä jokainen eri aikaan jos ei aikataulut familydinnerille natsaa.
Jos eläisin yksin, söisin pastaa tosi usein. Olen henkisesti allergisoitunut perunalle.
Peruna-kurpitsa-sieni-ihminen.
Ehkä muös punajuurihummus-ihminen, ja valkosipulileipä!
Minäkin olen pähkinä-ihminen. Sen lisäksi olen raakakasvis-ihminen. Syön mieluiten suoraan kulhoon silputtuja kasviksia vaikkapa pestolla tai jollain muulla soosilla. Pähkinöitä syön päivittäin samalla tavalla kuin monet syövät leipää.
Kasvis- ja leipä-ihminen. Lempiruokaani on paistetut tai paahdetut kasvikset ja juurekset nuudeleiden, riisin tai perunan kanssa. Toinen suosikkini on täytetyt leivät, mutta pelkka yksinkertainen ruisleipä voilla ja kurkkuviipaleilla on herkkua.
Refluksivatsa allergikko eli puuro, smoothie ja perunamuussi ihminen.
Raskaan ja täyttävän ruoan ihminen.
Juusto, liha, kala, peruna, muut kasvikset ja kastikkeet.
Pataihminen talvella, kesällä salaattia
Jälkkärit ja kakut kelpaa aina!
Peruna, riisi, liha, kastike, kasvis
Hedelmä, karkki, suklaa, sipsi, pizza, leipä, spagetti ja jauhelihakastike -ihminen.
Mää oon varmaan sitten puuro ja piirakka -ihminen. Puurot ja piirakat on jotenkin sellaista mun lohturuokaa.
Kaikki on hyvää -ihminen mutta anti -fuusiokeittiö ihminen.
Pizza pizzana, ei tungeta kookosta ja kebabbia pizzaan. Tropiikissa ei käytetä hapanmaitotuotteita, mangorahkat jää hyllyyn. Savulohi ei kuulu pastaan, se syödään perunan kanssa. Nuudelit ja edamamepavut ei kuulu tikka masalaan, Via voi lopettaa tämän ping-annoksensa.
Puuro ja maito- ihminen. Voisin elää niillä. Ja 90% ajasta teenkin niin.
Kaikki käy -ihminen. Jos pitäisi yksi valita, saatan olla jättimäinen kävelevä juustonaksu.
Olen pannulla paistettu lohisiivuihminen, goudaihminen ja tummapaahtokahvi-ihminen.