Jos ajattelee ruokaa, olen keitto- ja pähkinäihminen. Mikä ihminen sinä olet?
Kommentit (43)
Salaatti ja pihvi-ihminen. Syön niin kuin karppaajat, vaikkei tarkoitukseni ole karpata vaan pidän erityisesti kreikkalaisesta salaatista ja sen lisukkeena pihvistä, broilerinkoivesta tai lohesta.
Soppaihminen täälläkin. Luunsahaaja, liemi-intoilija, patojenhauduttloja myös.
äyriäis-kala-salaatti-papu-pasta-keitto-juusto -ihminen
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä toiselta luunsahaajalta! Viimeksi sahasin peuraa.
Vierailija kirjoitti:
tykkään myös perunasta vaikka harovin syönkin. Ja sienistä ja valkosipulista ja kanasta. Voisin periaatteessa olla myös kasvissyöjä, jos joku vain valmistaisi minulle aina kasvisruuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tykkään myös perunasta vaikka harovin syönkin. Ja sienistä ja valkosipulista ja kanasta. Voisin periaatteessa olla myös kasvissyöjä, jos joku vain valmistaisi minulle aina kasvisruuan.
Ja kunnon RUISLEIPÄÄ. sitä oikeeta ruisleipää, ei mitään vahnämössöjä, vaan se joka saa hampaat katki
ja Porkkana! -ah ihana ja sipuli ja voi siihen. Nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä toiselta luunsahaajalta! Viimeksi sahasin peuraa.
Hei vain! Se on tosiaan se aika vuodesta :) Pidän myös säilömisestä, sienestyksestä, kalastuksesta ja villiyrteistä, olen siis ilmeisesti lähiruoka- ja marttaihminen myös, mukavaa "tavata" toinen samanhenkinen!
Kreikkalainen jogurtti ja siihen karpaloita (jäisiä) ja kinuskia. Tai lämmitetty leipäjuusto ja kerma ja siihen hilloa. Ei tarvi olla aina lakkahilloa.
Paisti- ja salaatti-ihminen. Myös sieni-ihminen.