Mikä ihme saa jotkut uskomaan liskoihmisiin?
Olen itsekin semi-foliohattu, mutta että liskoihmisiä?
*TÍRSK*
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki ole pahiksia. Ei saa olla rasisti liskorodun suhteenkaan.
Kerro lisää. Jotain. Jotain faktuaalista, kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Selitä tämä
Sosiaalituella elävä peräkammarinpoika larppaa tubetähteä ja tutkivaa journalistia samaan aikaan ilman mitään kompetenssia.
Noin, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärelevanttia tässä ajassa. Teknologian kehitys ja sitä kautta ihmisen yhteys luontoon on isompi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reptiilejä on. Jos et sitä ymmärrä, niin se on sun asias.
Ei kaikki tajua/tiedä kaikkea.
Ei se sen kummempaa ole....No mikä on saanut sinut varmistumaan asiasta? Auta minua ymmärtämään. Ap
Onpa huono provo. Eikö ole rokotukset toiminut?
Ei se ihan täyttä hölynpölyä ole. Tottahan on, että ihmisen esi-isät olivat matelijoita ja meillä on vieläkin aivoissamme niinsanotut matelijan aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epärelevanttia tässä ajassa. Teknologian kehitys ja sitä kautta ihmisen yhteys luontoon on isompi ongelma.
Mitä?
Kämmenselän ihoa jos katsoo läheltä niin on siinä yhtäläisyyttä matelijan ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reptiilejä on. Jos et sitä ymmärrä, niin se on sun asias.
Ei kaikki tajua/tiedä kaikkea.
Ei se sen kummempaa ole....No mikä on saanut sinut varmistumaan asiasta? Auta minua ymmärtämään. Ap
Onpa huono provo. Eikö ole rokotukset toiminut?
En ole ottanut piikkejä, kun olen ollut alusta asti "hereillä" niiden suhteen. Sinulle siis on provoilua, jos sinulta pyytää tietoja, joiden perusteella uskot liskoihmisiin... ap
lisää oikeita todisteita, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole vain vitsi
Ei ole. Kyllä niinkin häiriintyneitä ihmisiä on. Psykologia käsittääkseni selittää näitä absurdeja vakaumuksia sillä että vaikeissa tai hankalissa tilanteissa ihmisen on kehityspsykologisesti ollut kannattavaa uskoa johonkin ennemmin kuin olla epävarma. Siitä sitten tulee näitä övereitä.
Eräällä kaverillani on levinnyt syöpä ja hän on nyt alkanut uskomaan mitä ihmeellisimpiä asioita. Tätä pohtiessani olen lukenut psykologisia selityksiä, joiden mukaan kun tietää kuoleman lähestyvän niin vahvat uskomukset lievittäisivät ahdistusta, mitä omituisempi uskomus niin sitä tehokkaammin se vie ajatukset pois kuolemanajatuksen ahdingosta.
Miten lie pitää, paikkaansa - ainakin se on loogisin selitys mitä olen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietippä miten Brittien kuninkaaliset elävät satavuosiaaksi.
Britit myös viihtyvät kylmissä vetoisissa asunnoissa ovat siis vaihtolämpoisiä, liikkuvat myös kylmällä ilmalla jotenkin hitaammin.
Pakonomainen hyönteisten ruuaksi tuputtaminen ja asuntojen lämpötilan alentaminen. Näin saadaan mukavat olosuhteet liskoihmisille. Tarvitseeko tähän enää muuta lisätä!
Siis eikös liskot yleensä tykkää korkeammasta lämpötilasta? Ei se huoneen viilentäminen oikein sovi tähän... Mutta ilmaston lämpeneminen on varma todiste asiasta!
Sama mikä saa uskovaiset uskomaan jumaliin.
Ihan yhtä tyhmiä uskomuksen aiheita on kaikki muutkin uskonnot ja jeesushöpötykset.
Uskontoja on vaan enempi pakotettu ja miekalla väkisin upotettu ja iskostettu.
Vierailija kirjoitti:
Katy perry
Koronarokotelääkefirman TJ
turpakiiqanonpelle
Vierailija kirjoitti:
Siis eikös liskot yleensä tykkää korkeammasta lämpötilasta? Ei se huoneen viilentäminen oikein sovi tähän... Mutta ilmaston lämpeneminen on varma todiste asiasta!
Juuri sen vuoksi tänne pohjolaan valmistellaan heille sopivia olosuhteita, liian lämpimässä munat kuoriutuvat liian aikaisn jo ennen kevättä.
Niillä on tukikohta etelä-navalla jään alla.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on tukikohta etelä-navalla jään alla.
novitunqanonpelle sul on vittutukikohta vittuvatsassas saatana.