Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinä olet pitänyt itsestäsi huolta tänään?

Vierailija
06.11.2022 |

Pimeys lisääntyy mutta omaa hyvinvointia ei saa unohtaa. Kerro kuinka pidät itsestäsi huolta että jaksat yli kaamoksen.
Itse olen laittanut lämmintä ruokaa ja käynyt kävelyllä sekä uimassa. Kohta käperryn viltin alle villasukat jalassa ja otan kupin teetä hunajalla.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamos ja pimeys on ihanaa. Tein jauhelihasoppaa, tulee moninkertainen kasvis- ja juuresannos ihan itsestään. Päivän liikuntana kompostin kääntäminen ja talvikompostin käyttöönotto, sekä seksiä keskellä päivää (kun teini kerrankin lähti kaverille).

42/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut tupakoinnin. Ei tätä tahdo kestää. Hermot on riekaleina.

Se menee ohi! Muista, että et oikeasti tarvitse tupakkaa, vaikka kehosi luulee niin. Been there.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kaksi kertaa kävelyllä ulkona. Vähän aikaa tein töitä koneella. Kävin suihkussa ja pesin samalla kylppärin. Sitten katselin kolme jaksoa Ivalo -sarjaa, jostain syystä en ole koskaan sitä aloittanut katsomaan.

Nyt palaa kynttilät, voisi vielä yhden jakson katsoa ja sitten Selviytyjät. Pakata repun huomiseksi ja tehdä eväät valmiiksi jääkaappiin ja laittaa vaatteet ym. aamuksi valmiiksi.

Vierailija
44/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöunet, saunominen ja nyt leffaan rentoutumaan. Illemmalla vielä eväspreppailua alkuviikolle. Kävelylenkki leffan ja kodin välillä. Ninotiinipurkat odottavat tupakoinnin lopettamista, joka koittaa huomisaamuna.

Vierailija
45/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kylpylässä hierotuttamassa kuukauden jännitykset pois. Olo on kuin uudella ihmisellä.

Vierailija
46/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näitä. Kivaa, että niin moni muukaan ei ole tehnyt kovin ihmeellisiä asioita. Aina väliin tuntuu siltä, että vapaapäivinä pitäisi olla jotain jännittävämpää ohjelmaa, vaan oikeasti haluan usein vain olla rauhassa.

Olen käynyt kahdesti koiran kanssa kävelyllä valoisan aikaan, muuten oleskellut vain kotona, pessyt vähän pyykkiä ja tehnyt ruokaa alkuviikoksi. Soittanut äidille. Nyt palaa kynttilät ja kupissa on rooibosta.

Vierailija
47/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin salaattia, kävin kirppiksellä (mieluista), nukuin päiväunet

Vierailija
48/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, joogasin ja soitin pari tuntia pianoa. Jätin hyvällä omatunnolla ulkoilun väliin, koska satoi kaatamalla. Haahuilin ilman sen suurempaa suunnitelmaa, kun kerrankin oli mahdollisuus.

Vierailija
49/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogasin.

Vierailija
50/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellut mielenkiintoisen luennon. Levännyt. Pikkusen puuhastellut. Nukkunu päikkärit.

Vierailija
51/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt koiran lenkillä (ja varisparin siinä samalla näköjään, seurasivat meitä koko metsälenkin). Olen jutellut kissoille ja silitellyt niitä, ja antanut niille ruokaa. Olen rapsutellut koiraa ja jutellut sille mukavia ja antanut ruuan lisäksi namia. Nuo rauhoittavat mieltä ja tuovat hyvää oloa. Se on tärkeää.

Olen katsonut myös pentuliveä samassa tarkoituksessa.

Tein viimetingassa matkalaskun, eli olen pitänyt itsestäni taloudellisesti huolta (olen odotellut, että edellinen lasku olisi mennyt käsittelyyn, ei ole vieläkään, mutta laitoin nyt tämänkin menemään).

Olen tehnyt lasten toiveesta ruokaa, kun huolehdin lapsistani, huolehdin itsestänikin. Tein myös hyvää kaalisalaattia, se on terveellistä ja pitää siis ruuansulatuksestaniki huolta, kun siinä on paljon kuituja.

Olen istunut kaminan edessä lämmittelemässä, on tärkeää, että on lämmin ja kuiva asumus.

Ja nyt herkuttelen jäätelöllä :-)

Sivistänyt en tänään ole itseäni, sitä voisi vielä tehdä, eli voimistelututtaa aivoja, se on tärkeää, kun suvussa on molemmin puolen (äidin ja isän puolelta) muistisairauksia.

Vierailija
52/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään nukkuminen, lenkki, kynttilöitä, harrastuksia, hyvää ruokaa. Pimeä aika on ihan parasta, paljon jännempää kulkea tuolla metsissä kun menee otsalampun kanssa. Kynttilät luo tunnelmaa, villapaidan neulominen etenee hyvää vauhtia, kohta pääsee nukkumaan, ja aamulla saa herätä mielenkiintoiseen työhön. Hyvin jaksaa, olen odottanut syksyä.

Vierailija
53/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut kirjaa peiton alla,

Ollut suuttumatta exälle että unohti lapsen silmälasit ja että hän on antanut lapsen olla kännykällä yli 10 tuntia viikonloppuna (laitoin vain maltillisen viestin)

Tilannut ruokaa kotiin,

Tsekannut työviestit jotta ei tarvitse huomisaamua jännittää vaan tiedän jo mitä on odotettavissa,

Vaihtanut villasukat kuiviin (aina en edes huomaa että kastuvat kun käyn parvekkeella, ja sitten mietin miksi viluttaa..)

Keitin kahvit aamulla termospulloon (mutta nyt vasta muistin että olisi pitänyt juodakin ne..)

Joulun rauhaa odotellessa

Vierailija
54/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuntosalilla. Matkalla sinne ja takaisin kuuntelin autossa hyvää musiikkia.

Vierailija
55/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maannut sängyssä ja antanut itseni levätä kun voimat on pois. Sain kuitenkin myöhemmin lähdettyä kävelylle. Tiukkaa teki, mutta ehkä se oli silti hyväksi. Kävin lämpimässä suihkussa. Mitään muuta en oo oikeestaan tehnyt.

Vierailija
56/56 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vasta yhdeksältä, otin verenpainelääkkeet, menin takaisin sänkyyn, koska eilen illalla oltiin ystävien luona enkä kestä enää alkoholia vähäisessäkään määrin yhdistettynä lyhyeen ja rauhattomaan yöuneen. Kuuntelin äänikirjaa ja nukahdin uudelleen, söin aamiaisen vasta puolilta päivin. Iltapäivällä haettiin auto ja sitten kuuntelin jälleen äänikirjaa lepotuolissa ja nukahdin taas. Mies herätti saunaan ja sen jälkeen vasta syötiin.

Tämä ei todellakaan ollut normaali sunnuntaipäiväni.