Miten sinä olet pitänyt itsestäsi huolta tänään?
Pimeys lisääntyy mutta omaa hyvinvointia ei saa unohtaa. Kerro kuinka pidät itsestäsi huolta että jaksat yli kaamoksen.
Itse olen laittanut lämmintä ruokaa ja käynyt kävelyllä sekä uimassa. Kohta käperryn viltin alle villasukat jalassa ja otan kupin teetä hunajalla.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Juonut viiniä ja nainut. Siinäpä ne. Suihkuun ei huvita mennä eikä varsinkaan ulkoilmaan näkemään ihmisiä. Elämä on paskaa.
Siitä huolimatta, mitä olet tänään tehnyt?
Tänään on lataava vetäytymispäivä enkä vaadi itseltäni mitään. Olen sohvalla viltin alla ja roikun netissä.
Ollaan miesystävän kanssa lomalla. Päivä on sisältänyt lepoa, ihanaa yhdessä oloa, hyvää ruokaa ja loistavaa seksiä. Illalla vielä saunaan.
Ihan parasta huolenpitoa. Itsestä ja toisesta. Olen onnellinen.
Olen nollannut stressiä lukemalla hyvää kirjaa koko päivän. Stressiä ovat vähentäneet ja hyvää oloa lisänneet myös rapsuteltavat lukukaverini, eli kissa sylissä ja koira vieressä löhöämässä.
Kävin pyörälenkillä ja syötiin kalaa. Nukuin paljon. Siivosin olkkarin. Viihtyisä ympäristö kohottaa myös mieltä.
Lepäilin aamupalan jälkeen pitkään sängyssä, kävin kahden tunnin metsälenkillä, söin eilistä hyvää ruokaa ja nyt kasvonaamio naamalla ajattelin katsoa jonkun ohjelman. Kynttilöitä vielä palamaan. Välillä on töissä ja arjessa niin kiireistä, että on ihana nauttia harvoista rauhallisista vapaapäivistä ihan itsekseen.
Olen lopettanut tupakoinnin. Ei tätä tahdo kestää. Hermot on riekaleina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juonut viiniä ja nainut. Siinäpä ne. Suihkuun ei huvita mennä eikä varsinkaan ulkoilmaan näkemään ihmisiä. Elämä on paskaa.
Justhan mä kerroin. Juonut ja nainut. Kumpaa et ymmärrä?
Söin kirjolohta ja perunamuussia.
Nukuin pitkään, kävin ulkoilemassa ja kaverin luona kylässä ja tein sitten hyvää ruokaa. Nyt on valitettavasti tehtävä hiukan kotitöitä vielä,.
Laitoin puhelimen äänettömälle. Join teetä ja lueskelin.
Nukuin pitkään aamulla.
Lämmitin mikrossa "punalappu" sämpylän ja nautin sen hyvän kahvin kanssa.
Kissani Zenja kehräsi minulle, kun silitin sitä . Zenja istuu yleensä aina keittiön kukkalaudalla (ikkunalaudalla). Yhdessä katsoimme ulos miten maa oli valkeana. Hieman valoisuutta tähän pimeyteen.
Luvin kirjastosta lainaamiani käsityö-lehtiä, tykkään neuloa aina jotain.
Iltapäivällä kävelin ihanan raikkaassa säässä kaupalle, noin 4 km lenkki edestakainen matka.
Nyt lojun sohvalla kasvonaamio kasvoillani.
Velttoilut soffalla ja neulonut sukkaa.
Kuittaillut eilisiä syömisiä, lähinnä vihreää keittoa ja kahvia.
Kävelin kauppaan pidempää kautta. Söin kourallisen manteleita.
Nyt iso lautasellinen kaurapuuroa ja illemmalla vielä toinen, lyhyehkö kävelylenkki.
Nukuin pitkään ja kävin uimassa. Olen myös levännyt. Otin päikkärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan mä kerroin. Juonut ja nainut. Kumpaa et ymmärrä?
Elämä on paskaa-kommenttia.
Ottanut omaa aikaa. Siivonnut ja laittanut ruokaa, jotka on mulle kummatkin nautintoa tuottavia asioita. Olen samalla kuunnellut My Dying Bridea. Nyt vähän punkkua naamaan.
🇺🇦🇮🇱
Kävin ulkoilmassa 3 kertaa. Oli hyvä ilma ulkoilla.