Miten sinä olet pitänyt itsestäsi huolta tänään?
Pimeys lisääntyy mutta omaa hyvinvointia ei saa unohtaa. Kerro kuinka pidät itsestäsi huolta että jaksat yli kaamoksen.
Itse olen laittanut lämmintä ruokaa ja käynyt kävelyllä sekä uimassa. Kohta käperryn viltin alle villasukat jalassa ja otan kupin teetä hunajalla.
Kommentit (56)
Kävin jääkylmässä suihkussa joka vei kaamosmasennuksen mukanaan.
Käynyt juoksemassa ja nauttinut eroottisesta fantasiasta. Tuli hyvä olo.
Annoin itselleni luvan nukkua pitkään. Kävin juoksulenkillä ja kohta alan valmistaa keittoa. Illalla vielä glögi ja viltin alle käpertyminen miehen kanssa :)
Söin ruoka-avusta saamiani ruokia. Ovat loppu kohta ja pitäisi uskaltautua ihmisten ilmoille ja mennä kauppaan. Ahdistus ja paniikkihäiriö on niin pahassa vaiheessa, ettei tekisi mieli edes ulko-ovea avata saati astua ulos. Rahaa on niin vähän etten voi edes kotiinkuljetuksella tilata.
Meinasin tänään vielä rukoilla voimaa ja Jumalan johdatusta elämääni.
Kaamos ei ole mulle ongelma. En ole tehnyt mitään ihmeellistä, nukuin, söin ja kävin suihkussa.
Kävin parin tunnin lenkillä raikkaassa kosteassa säässä, söin hyvin ja nyt lepään palstaillen.
Nukuin pitkät päiväunet ja rentoutunut kuuntelemalla kännykällä mieluista musiikkia ym.
Lapset vkl tukiperheessä.
Tein kotispan. Kasvonaamiota, manikyyriä, pedikyyriä jne. Ainekset pääosin omasta ruokakaapista.
Käynyt kahdesti valoisaan aikaan kävelyllä. Muuten pääasiassa levännyt, otin jopa pienet päikkärit. Join kupposen yrttiteetä hunajalla. Kohta syödään lihapotut ja salaattia.
Koko viikon töissä hirveä hoppu, melu, varhaiset aamut, univelkaa. Koko kroppaa särki työviikon jälkeen. Lepo ja hiljaisuus tuli tarpeeseen, niin keholle kuin mielelle. Myös eilinen pitkän kaavan mukaan saunominen auttoi toipumisprosessia.
Nukuin pitkään, ulkoilin valoisaan aikaan koirieni kanssa, kävin Saimaassa uimassa. Meinaan illalla vielä leipoa, ihan vaan koska tekee mieli jotakin herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastanut koronaa
Voimia sinulle, muista kuunnella kehoasi. Toivon sinulle pikaista tervehtymistä!
Olen flunssassa ja pitänyt itsestäni huolta ottamalla särkylääkettä sekä nukkumalla kahdet päiväunet.
Juonut viiniä ja nainut. Siinäpä ne. Suihkuun ei huvita mennä eikä varsinkaan ulkoilmaan näkemään ihmisiä. Elämä on paskaa.
Kävelin koiran kanssa järven rantaan, ulkoilimme kiireettä. Kotona itse tehtyä kalawokkia ja jälkiruuaksi lettuja mansikkahillon kanssa. Päiväunet koiran kanssa. Nyt uudelleen ulos iltalenkille.
Kävin kylmäuimassa ja saunassa. Kävellen menin. Hyvä olo uinnin ja saunan jälkeen.
Huuhdellut nenän nenäkannulla. Käynyt apteekissa ostamassa avaavaa nenäsuihketta, Panadolia, Buranaa, koronatestejä, sinkkiasetaattia, ja sinkki + C- imeskelytabletteja sekä Codetabseja. Kaupasta kannoin ruokaa moneksi päiväksi. Miehellä on korona, ja odottelen tässä nyt vain omien oireiden alkamista. Hartaasti toivon, etten sitä saisi. Onneksi mies on ihan ok, pientä lämpöä ja tukkoisuutta.
Olen sairastanut koronaa